Fitness Seller

XTC en amfetamine remt aanmaak kankercellen

Marky zei:
@ Bartp, wat is het verschil tussen linksdraaiende en rechtdraaiende MDMA dan? ???
Krijg je in VWO 6 met scheikunde 2. Heeft met de hoek te maken waarin de moleculen zitten... ik weet er het fijne niet van. Kan het wel even opzoeken in mijn boeken... Maar ik mag wel stellen dat er een enorm verschil in effect zit.

Links en rechtsdraaiend duidt op de soort isomeer. Het zegt iets over de optische indeling van de molecuul. Hoe dat verder zit weet ik ook niet, want dat is echt een boekwerk apart wil je dat kunnen snappen.

Bij bv Ritalin (methylfenidaat), ook een amfetamine, is de linksdraaiende isomeer vrijwel nutteloos omdat het niet zo werkt in het menselijk lichaam als het behoort te doen. De rechtsdraaiende isomeer daarintegen wel.

Ik las dat in generieke methylfenidaat middelen, de linksdraaiende isomeer wordt gebruikt omdat het goedkoper is.

The Rock zei:
tsja...kan allemaal best :p vriend van mij slikte serieus elk weekend wel, en dan geen 1, 2 of 3 per keer, maar vaak genoeg 10+ per avond. Die jongen vecht nu nog steeds tegen kanker.

Niet dat het iets bewijst ofzo, maar een jongen die ik ken slikte ook jaren meerdere pillen per week en heeft nu prostaatkanker, waarschijnlijk terminaal. Hij is 29. :(

Wat is nou het verschil in trips tussen die verschillende kleurtjes vormpjes naampjes?

Mars zei:
Wat is nou het verschil in trips tussen die verschillende kleurtjes vormpjes naampjes?

Eigenlijk alleen de samenstelling en dosering.

Ik heb afgelopen week 2 verschillende xtc tabs naar het lab laten sturen via het CAD, aankomende Vrijdag hoor ik wat de exacte samenstelling en dosering is.

harley's zijn niks vergeleken met die mitsu's :cool:

Maar die dingen zijn toch altijd weer anders van samenstelling? ik bedoel die mitsu's zijn toch bij het ene lab toch veel sterker gemaakt dan bij de ander?

bartp zei:
Ik heb nog nooit een vertiefde dag gehad na het gebruiken van linksdraaiende mdma. Zo lang je niet te veel nam, waardoor je alleen serotine aan gaat maken en geen dopamine, was het gevoel ook veel gelukzaliger. Als artsen linksdraaiende mdma gebruiken voor hun behandeling hebben de patienten een minder grote dip achteraf. Jammer genoeg maken ze bij de meeste labs alleen rechtsdraaiende, omdat het veel makkelijker is en minder fout kan gaan.

MDMA heeft toch zowieso helemaal geen effect op je dopamine productie? Ik dacht dat er sowieso alleen serotine aangemaakt werd.

Mars zei:
Maar die dingen zijn toch altijd weer anders van samenstelling? ik bedoel die mitsu's zijn toch bij het ene lab toch veel sterker gemaakt dan bij de ander?

Volgens mij ook. Wat ze ook doen is bv 100000 hele goede pillen draaien (zodat het woord rondgaat dat het knallers zijn) en dan vervolgens een miljoen van dezelfde kleur, zelfde type waar 4x zo weinig inzit.

Die mitsubitshi's (hoe kwam de maker in godsnaam aan die naam?) waren vroeger, en dan bedoel ik 8 jaar geleden ofzo, echt de beste vond ik. Maar dat zegt nu niks natuurlijk, alsof de mitsu's die je nu tegenkomt nog iets te maken hebben met die dingen van weleer. :rolleyes:

Kent iemand trouwens nog die 'harde bliksems'? Daar zat lsd in, t*ring wat was ik toen de weg kwijt.

Johny zei:
Volgens mij ook. Wat ze ook doen is bv 100000 hele goede pillen draaien (zodat het woord rondgaat dat het knallers zijn) en dan vervolgens een miljoen van dezelfde kleur, zelfde type waar 4x zo weinig inzit.

denk niet dat dit (veel) gebeurt.
de producent heeft ook zn naam hoog te houden dus moet hij wel kwaliteit leveren.
wanneer hij zoiets doet als jij beschrijft kan hij misschien één of twee keer grote productie leveren maar daarna is het gedaan.

Tot dusverre is er 1 lab dat telkens hooggedoseerde tabs op de markt brengen.

Voor zover ik weet komen de rode mercedesjes, paarse canadeesjes, harley davidsons en nu de blauwe mitusbishis van dezelfde producent.

Geloof respectievelijk 180, 160, 194 en 225mg mdma gedoseerd.

Eigenlijk belachelijk hoog, want als iemand ineens tegen een 'normaal' gedoseerde pil aanloopt van 120mg, verneemt ie er niet zoveel van. Andersom als een newbie tegen zo'n zware jongen aanloopt kun je vervelende situaties krijgen.

hee

leviathan, mail me even ik kan inneens geen pm's meer sturen :mad:

krijg steeds melding dat ik maar 1 bericht per 30sec mag verzenden....

daarvoor zien die speedfreaks er allemaal uit alsof ze een chemokuur hebben gehad.... dat hebben ze dus ook! :p

Terug
Naar boven