MuscleMeat

XXL PHARMA trenbolone

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Waardering
86
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Jogens, heb hier tren van XXL pharma, wat denken jullie? Is het good to go? Heb ook nog test en bold dat vanavond binnenkomt. Ik zal die ook posten. Ben erg benieuwd aangezien ik nog niet echt iets over deze merk heb gelezen op dbb.

IMG-20140413-WA0007.jpg

Dat is toch dat merk waarbij op de potjes van de tabs letterlijk 14 spelfouten stonden ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg je eerlijk man ik zou het niet weten. Ik heb dit hier nu en ga t niet zelf gebruiken want me eerste kuur gaat geen tren zijn. Is voor mij echt nieuwe lab. Op dbb zie ik alleen ep gg gs en genesis afentoe hg en nog wat andere labs maar deze is nieuw voor mij man.

Dat is toch dat merk waarbij op de potjes van de tabs letterlijk 14 spelfouten stonden ?

Inderdaad.. "Screw the bottle tide" en dat soort dingen. Het ziet er btw ook totaal niet professioneel uit. Ik zou gewoon een goeie dealer opzoeken die degelijke ug merken verkoopt. Ep, epl, Gs.

ziet er nog niet eens zo heel slecht uit..

Ja, als ik de bro s hier mag geloven, voor tren heeft t de juiste kleur. En btw opdrukking zegt wel wat maar ook niet alles. Hoeveel mensen nemendn niet een bepaalde merk dat al zovaak op dbb is gezegd dat t sws fake of zwaaar is ondergedoseerd... Iig nog mensen met ervaring voor deze tren?

bro ik je hebt mijn logje van "how low can i go" toch gezien?
Ik zit op hun sustanon en mijn maat op test-E/Bold ik was er ook huiverig over omdat het een onbekende ug is
Maar mijn libido zit goed na 16dagen erop te zitten en mijn erecties ook en s'morgens sta ik met een erectie op zonder dat ik het wil. Diegenen die fake roepen kennen het lab niet en lullen gewoon uit hun nek!!! Het werkt simpel!!!

Joh trunks, leuk dat je ook reageert. Heb straks ook test en bold van zelfde merk. Dus je test P is goed? Is para ook van xxl?

Maatje van me gebruikt ook die tren, gaat er goed op.

Joh trunks, leuk dat je ook reageert. Heb straks ook test en bold van zelfde merk. Dus je test P is goed? Is para ook van xxl?

Lees erboven bro, ik zit op Sustanon :p
mijn maat op test-E en Bold!!! Mijn parabolan is van UP
maar ik merk aan mijn libido en erecties dat het gewoon goed spul is... eerste paar dagen dat ik bezig was had ik al verhoogde libido. Ik kan er moeilijk over liegen het is gewoon goed op eerste zicht. Nu 16dagen erop bezig. Beste is dat je zelf probeerd bro en niet luisterd naar mensen die het nooit hebben genomen

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Inderdaad.. "Screw the bottle tide" en dat soort dingen. Het ziet er btw ook totaal niet professioneel uit. Ik zou gewoon een goeie dealer opzoeken die degelijke ug merken verkoopt. Ep, epl, Gs.

Onnozele post gewoon!!! Heb je het zelf dan geprobeerd mss?:rolleyes:
Die dealer is mijn dealer en heeft het beste van het beste kwa merken!!! kijk maar naar mijn logjes en mijn progressies!!! ik koop altijd bij hem!! Altijd bewezen resultaten met foto's op DBB!!!
EP = een degelijke merk... maar GS en Epl zowel Golden Gear zijn Ug's die ik niet meer vertrouw!!! UP,XXL-Pharma,Alpha Pharma zijn volgens mijn ervaringen de betere labs... Niet de hierboven genoemde... Er was een tijd dat ze goed waren maar die tijd is voorbij

Onnozele post gewoon!!! Heb je het zelf dan geprobeerd mss?:rolleyes:
Die dealer is mijn dealer en heeft het beste van het beste kwa merken!!! kijk maar naar mijn logjes en mijn progressies!!! ik koop altijd bij hem!! Altijd bewezen resultaten met foto's op DBB!!!
EP = een degelijke merk... maar GS en Epl zowel Golden Gear zijn Ug's die ik niet meer vertrouw!!! UP,XXL-Pharma,Alpha Pharma zijn volgens mijn ervaringen de betere labs... Niet de hierboven genoemde... Er was een tijd dat ze goed waren maar die tijd is voorbij

Nee, dat zeg ik ook niet. Alleen als je een stuk of 10 spelfouten op je gear schrijft, en geen kleine ook, dan noem ik dat zeker niet het beste. Vooral als je bij de inhoud wat anders neerzet dan dat er daadwerkelijk in het potje zit, dan noem ik dat echt slecht en zou ik gewoon voor ug lab gaan die al jaren goed presteert. GG is indd niet meer te vertrouwen.

Volgens jou.. Dat wil dus niet zeggen dat het dus ook zo is:D. In mijn omgeving worden deze merken nog steeds met goede resultaten gebruikt.

Nee, dat zeg ik ook niet. Alleen als je een stuk of 10 spelfouten op je gear schrijft, en geen kleine ook, dan noem ik dat zeker niet het beste. Vooral als je bij de inhoud wat anders neerzet dan dat er daadwerkelijk in het potje zit, dan noem ik dat echt slecht en zou ik gewoon voor ug lab gaan die al jaren goed presteert. GG is indd niet meer te vertrouwen.

Volgens jou.. Dat wil dus niet zeggen dat het dus ook zo is:D. In mijn omgeving worden deze merken nog steeds met goede resultaten gebruikt.

Kerel luister eens goed... Met alle respect voor u en voor andere leden... Ik ben een AAS-gebruiker als de rest en ik heb geen belang bij niks aangezien ik zelf nooit iets op de "echt en nepsectie" post ;)
Ik ben zelf toevallig op XXL-Pharma bezig, en ik oordeel niet gewoon volgens de "etiketteringen" maar dit is echte gebruikerservaring dat ik hier roep!!! Heb jij dat ook met XXL-Pharma? Zo niet kan je er niks over zeggen ;)
Mensen die mij kennen van mijn logs weten dat "eerlijkheid" bij mij op de 1ste plaats komt!!! Ik heb alles bijna al gehad van Gear en van verschillende ug labs... Ik zeg je dat dit een van de betere merken is op basis van de sustanon die ik nu ervan gebruik. UP en XXL-Pharma zijn de beste merken voor't moment samen met Alpha Pharma en dan mag jij op je kop staan en zeggen dat het niet zo is... Maar Golden Gear en GS en EPL is allemaal van dezelfde soort ;) Als jij ze goed vind en er goed erop gaat dan is dat zoveel te beter voor jou en voor je maten. Ik zeg je gewoon dat XXL-pharma tot nu toe uit mijn bevindingen en die van mijn trainingspartner zeer goed is! hij heeft test-E/Bold ervan...
Hij is ook al onderweg naar week 3 en is goed vol aan't worden en libido is ook dik in orde!!!

Hahaha ok mooi iig van trunks goeie comment op t product van xxl. Ben benieuwd naar de test en bold! En idd de etiket zegt bij ug vooral niets over t inhoud.

Hahaha ok mooi iig van trunks goeie comment op t product van xxl. Ben benieuwd naar de test en bold! En idd de etiket zegt bij ug vooral niets over t inhoud.

Bipolar laat je ons weten hoe het je bevallen is? Ik zou zeggen probeer het lekker zelf en vertel ons wat "jij" ervan vindt ;)

haha ik ga voor de test die ik vandaag binnen krijg en winstrol. zal binnenkort miss log zetten. iig ik zie jouw log en zie dat jij flink droger bent geworden. dus zal kijken wat het voormij gaat doen.

Nieuw,nog weinig over gehoord.
Lyy en up zijn imo nog de beste labs

Tuurlijk is gebruikerservaring heel belangrijk maar als een merk het nog niet voor elkaar krijgt zonder spelfouten een etiket te drukken dan is dat in mijn ogen wel een weerspiegeling van hun professionaliteit.

Tuurlijk is gebruikerservaring heel belangrijk maar als een merk het nog niet voor elkaar krijgt zonder spelfouten een etiket te drukken dan is dat in mijn ogen wel een weerspiegeling van hun professionaliteit.

Waar hebben jullie het dan over? welke ettiket? kan je mij laten zien waar de spelfouten zitten?

Terug
Naar boven