MuscleMeat

XXL PHARMA trenbolone

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Waardering
86
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Jogens, heb hier tren van XXL pharma, wat denken jullie? Is het good to go? Heb ook nog test en bold dat vanavond binnenkomt. Ik zal die ook posten. Ben erg benieuwd aangezien ik nog niet echt iets over deze merk heb gelezen op dbb.

IMG-20140413-WA0007.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Dan is misschien de taal wel goed, maar dan weet je alsnog niet wat er in zit. Misschien knal jij wel zo goed op die sustanon omdat er gewoon deca in zit. Krijg steeds meer de neiging dat jij gewoon dealer bent en je xxl zooi hier wilt verkopen.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Tevens heb ik ook nog steeds geen labtests gezien van dit lab, dus het is nog steeds niet duidelijk of er daadwerkelijk in zit zoals op het etiket staat.

Sexytrunk en dealer? Gtfo XD

Dan is misschien de taal wel goed, maar dan weet je alsnog niet wat er in zit. Misschien knal jij wel zo goed op die sustanon omdat er gewoon deca in zit. Krijg steeds meer de neiging dat jij gewoon dealer bent en je xxl zooi hier wilt verkopen.

Hier hoef je inderdaad geen helderziende voor te zijn ;)

Ik durfde het zelf ook niet aan doordat er in een ander lobje iets over spelfouten stond.
M'n trainingsmaat durfde het wel aan.en eerlijk is eerlijk hij gaat er echt super goed op.
Hij zit op test tren en hij knalt lekker.

Terug
Naar boven