Kerel luister eens goed... Met alle respect voor u en voor andere leden... Ik ben een AAS-gebruiker als de rest en ik heb geen belang bij niks aangezien ik zelf nooit iets op de "echt en nepsectie" post

Ik ben zelf toevallig op XXL-Pharma bezig, en ik oordeel niet gewoon volgens de "etiketteringen" maar dit is echte gebruikerservaring dat ik hier roep!!! Heb jij dat ook met XXL-Pharma? Zo niet kan je er niks over zeggen

Mensen die mij kennen van mijn logs weten dat "eerlijkheid" bij mij op de 1ste plaats komt!!! Ik heb alles bijna al gehad van Gear en van verschillende ug labs... Ik zeg je dat dit een van de betere merken is op basis van de sustanon die ik nu ervan gebruik. UP en XXL-Pharma zijn de beste merken voor't moment samen met Alpha Pharma en dan mag jij op je kop staan en zeggen dat het niet zo is... Maar Golden Gear en GS en EPL is allemaal van dezelfde soort

Als jij ze goed vind en er goed erop gaat dan is dat zoveel te beter voor jou en voor je maten. Ik zeg je gewoon dat XXL-pharma tot nu toe uit mijn bevindingen en die van mijn trainingspartner zeer goed is! hij heeft test-E/Bold ervan...
Hij is ook al onderweg naar week 3 en is goed vol aan't worden en libido is ook dik in orde!!!