AndroidHealthClinic

XXL PHARMA trenbolone

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Waardering
86
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Jogens, heb hier tren van XXL pharma, wat denken jullie? Is het good to go? Heb ook nog test en bold dat vanavond binnenkomt. Ik zal die ook posten. Ben erg benieuwd aangezien ik nog niet echt iets over deze merk heb gelezen op dbb.

IMG-20140413-WA0007.jpg

Als de gear doet wat het moet, Mogen ze er van my part 1 stenen schythuis opzetten:D
(spelfouten staan idd niet zo netjes maar is ook weer geen doodszonde.)

Nee? Dat is gewoon amateuristisch, eerste wat je ziet. Als ik een advertentie zie op bijvoorbeeld marktplaats en er staan spelfouten in, klik ik gelijk verder.

Voor mij is een etiket vol taalfouten dus echt een reden om dat merk niet te nemen. Geeft wel degelijk aan hoe deze mensen met hun producten om gaan. Je doet namelijk op z'n minst een beetje research werk hoe je iets schrijft, en al helemaal hoe je een goedje brouwt. Zegt in mijn ogen dus wel degelijk iets over de makers van het goedje. Voor mij is het dus ook een reden om iets niet te nemen als er taalfouten op staan. Maar dat is hoe ik er over denk. Gooi namelijk niet zomaar van alles naar binnen...

• Topic Starter Topic Starter
Nee? Dat is gewoon amateuristisch, eerste wat je ziet. Als ik een advertentie zie op bijvoorbeeld marktplaats en er staan spelfouten in, klik ik gelijk verder.

Mee eens! Maar dat is zoals ik begrijp hoe t vroeger was.... Nu staan er vlgns mij geen taalfouten meer op... Tot nu toe is alleen sexytrunks erop en die zegt datti echt goed gaat erop... Ik wil t echt graag weten man. Anders ga ik voor andere merk..

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Weten in de zin can ervaring. T beste is natuurlijk lab test.

Niemand kende het lab van UP tijdje geleden ook niet... Maar iedereen roepte wel al direct... een nieuwe lab gaat zijn reputatie niet verpesten, dus het zal wel goed zijn!! Mensen hebben het eerst ook geprobeerd zelfs als de stickers er vanzelf afgingen van de vials ;) Nu wil niemand liever!!! Ik denk dat XXL-Pharma goeie zaken gaat doen en dat veel mensen die het binnenkort geprobeerd hebben beginnen positieve reacties te plaatsen erover :p
Voor mij is het geen probleem als niemand het moet hebben, ik weet dat het goed is ongeacht de stickersbullshit of whatever!!! Voor mij zeker een blijvertje en goedkoper in aankoop en dubbel zo groot is makkelijker voor mij :) haha

@ sexytrunks:
Ze hebben het over dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/xxl-pharma-353786/

De spelfouten zijn inderdaad wel te erg voor woorden. Maarja, als ik een gram coke koop van iemand dan vraag ik ook niet eerst of hij een Nederlandse brief wilt schrijven om te bewijzen dat het spul goed is.

Een spelfout kan altijd maar in dat geval waren het er wel erg veel. Als je die etiketten op massa gaat afdrukken is het een kleine moeite om alles nog een keer door te lezen. Een gevalletje ik wil snel geld verdienen. Daarbij denk ik dat ze hun spullen groot inkopen en zelf verpakken.

De gene dicht bij t vuurtje die de geschiedenis van GG kennen zal weten dat de naam van dit merk erg typisch is...

:scratch:

@ sexytrunks:
Ze hebben het over dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/xxl-pharma-353786/

De spelfouten zijn inderdaad wel te erg voor woorden. Maarja, als ik een gram coke koop van iemand dan vraag ik ook niet eerst of hij een Nederlandse brief wilt schrijven om te bewijzen dat het spul goed is.

Ja wel veel fouten idd... Maar op de vials zie ik geen bij mijne toch niet van Sustanon...
het werkt in ieder geval wel en dat mag ook eerlijk gezegd worden :)

Als ik kijk wat voor troep de enige aanbieder op het inet van dit product nog meer op zijn lijst heeft staan dan sla ik over!

Als ik kijk wat voor troep de enige aanbieder op het inet van dit product nog meer op zijn lijst heeft staan dan sla ik over!

Noem jij UP en Alpha Pharma dan troep? Dan weet jij niet waarover jij het hebt haha :p
Ik denk dat iedereen je zal uitlachen hier:D
Vertel ons dan eens wat volgens jou wel een goeie UG lab is? En kom nu niet af met EP want die kennen we al langer als vandaag!

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

maar onthoud kinderen: A healty lifestyle and balanced dieet helps increasing the use of steroids!

amen!!! :d

Noem jij UP en Alpha Pharma dan troep? Dan weet jij niet waarover jij het hebt haha :p
Ik denk dat iedereen je zal uitlachen hier:D
Vertel ons dan eens wat volgens jou wel een goeie UG lab is? En kom nu niet af met EP want die kennen we al langer als vandaag!

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

amen!!! :d

Alpha pharma is zeker geen troep aangezien ik het ook niet over een website heb die alpha pharma en UP aanbied naast dit merk.

En wat zijn je resultaten tot nu toe? Ik heb ook een flesje tren van hun en klopt het dat er gewoon een sticker op de vial is geplakt? Dat kan ik niet goed zien op jou foto

Kerel luister eens goed... Met alle respect voor u en voor andere leden... Ik ben een AAS-gebruiker als de rest en ik heb geen belang bij niks aangezien ik zelf nooit iets op de "echt en nepsectie" post ;)
Ik ben zelf toevallig op XXL-Pharma bezig, en ik oordeel niet gewoon volgens de "etiketteringen" maar dit is echte gebruikerservaring dat ik hier roep!!! Heb jij dat ook met XXL-Pharma? Zo niet kan je er niks over zeggen ;)
Mensen die mij kennen van mijn logs weten dat "eerlijkheid" bij mij op de 1ste plaats komt!!! Ik heb alles bijna al gehad van Gear en van verschillende ug labs... Ik zeg je dat dit een van de betere merken is op basis van de sustanon die ik nu ervan gebruik. UP en XXL-Pharma zijn de beste merken voor't moment samen met Alpha Pharma en dan mag jij op je kop staan en zeggen dat het niet zo is... Maar Golden Gear en GS en EPL is allemaal van dezelfde soort ;) Als jij ze goed vind en er goed erop gaat dan is dat zoveel te beter voor jou en voor je maten. Ik zeg je gewoon dat XXL-pharma tot nu toe uit mijn bevindingen en die van mijn trainingspartner zeer goed is! hij heeft test-E/Bold ervan...
Hij is ook al onderweg naar week 3 en is goed vol aan't worden en libido is ook dik in orde!!!

Je haalt elke keer merken erbij waar ik helemaal niks over gezegd heb. Heb ik gezegd dat GG goed is? Dat GS goed is? Bij GS is hier de ervaring dat de injects goed zijn, en de tabs niet. XXL zal dan wel goed zijn, echter zullen andere mensen wel eerder een ander ug lab kiezen, want als je wat anders op je potje zet dan dat er in zit weet je dus eigenlijk niet wat je inneemt.. Daarom zou ik voor een ander ug lab kiezen. Ze moeten gewoon eerst even een tijdje goed presteren op de markt.

• Topic Starter Topic Starter
Ben niet helemaal eens met je. Je neemt ook ug's in vertrouwem ook al staat er in perfecte nederlands erop wat er in zouoeten zitten. Kwaliteit is moeilijk te controleren bij dit soort dingen. Natuurlijk zegt naam veelaar tot paaraanden geleden had niemand(althans deze sectie) van UP echt gehoord. Alles was gs gg genesis en dergelijle... En ineens UP is goed en g2g..

Je haalt elke keer merken erbij waar ik helemaal niks over gezegd heb. Heb ik gezegd dat GG goed is? Dat GS goed is? Bij GS is hier de ervaring dat de injects goed zijn, en de tabs niet. XXL zal dan wel goed zijn, echter zullen andere mensen wel eerder een ander ug lab kiezen, want als je wat anders op je potje zet dan dat er in zit weet je dus eigenlijk niet wat je inneemt.. Daarom zou ik voor een ander ug lab kiezen. Ze moeten gewoon eerst even een tijdje goed presteren op de markt.

Was bij de tabs zo ver ik weet dat er spelfouten waren maar het gaat hier niet om de tabs maar om Injects maat ;)
Daar staat niks verkeerds opgeschreven

Was bij de tabs zo ver ik weet dat er spelfouten waren maar het gaat hier niet om de tabs maar om Injects maat ;)

Dan is misschien de taal wel goed, maar dan weet je alsnog niet wat er in zit. Misschien knal jij wel zo goed op die sustanon omdat er gewoon deca in zit. Krijg steeds meer de neiging dat jij gewoon dealer bent en je xxl zooi hier wilt verkopen.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Tevens heb ik ook nog steeds geen labtests gezien van dit lab, dus het is nog steeds niet duidelijk of er daadwerkelijk in zit zoals op het etiket staat.

Dit soort merken zijn puur op marketing gericht..
Helaas zijn er tegenwoordig teveel mensen die niet meer kijken naar kwaliteit maar zoveel mogelijk mililiters weg willen zetten voor zo weinig mogelijk geld.

Wat dat betrefd kan dit merk wel de grote broer zijn van MutantGear met hun 12ml vials.

Terug
Naar boven