AndroidHealthClinic

xxl training stack

mavDTC

Novice
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
66kg
ik heb al een paar soorten creatine enzo gebruikt, maar aangezien de bodem van mijn laatste pot weer in het zicht komt heb ik even rond gekeken...

Eerst wou ik de Mega Grow kopen, maar toen zag ik deze hele stack staan (+ jp8 aanbieding) en heeft iemand hier al ervaring mee of meningen erover??

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/XXL-Training-Stack-P492

bestaat uit:
Unleash! V2 900 gram
Onze nieuwe Pre Workout Booster voor meer kracht, pomp en drive om te trainen. Knal als nooit tevoren!

Essential Amino Stack (EAS) 500 gram
BCAA's en andere essentiele aminozuren die spierafbraak voorkomen en je lichaam in een spieropbouwende (anabole) toestand brengt.

Mega Grow 2000 gram
Een zeer effectieve post workout welke je lichaam na de training weer oplaad en snel laat herstellen.

(en gebruiken gewoon zoals eronder staat?)

alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
prima spul!

• Topic Starter Topic Starter
haha dat het prima is weet ik wel als je alleen alle stickies en andere menigen over xxl enzo al doorleest;)

maar is deze stack zo juist goed of kan je netzo goed alleen mega grow halen?

haha dat het prima is weet ik wel als je alleen alle stickies en andere menigen over xxl enzo al doorleest;)

maar is deze stack zo juist goed of kan je netzo goed alleen mega grow halen?

Alle 3 supps in de stack kan je prima single nemen. Maar juist de stack is een knaller!

hoelang is die actie met jp8 geldig dan?

haha oke duidelijk zat zo:)

bedankt voor reacties:thumbs:

prima spul men eerste stackje is er alweer bijna door tot nu toe van 72kg naar 75 kg

Terug
Naar boven