Fitness Seller

XXL-whey aardbei sucks!!!

klempic

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
heb m vandaag binnen. het klontert enorm en het smaakt ook heel cheap... en ik zit opgescheept met 5 kilo :mad:

en ik las nog dat iedereen hier op t board zo positief was over XXL- whey????

Ik kan je 1 ding zeggen : aardbei-smaken zijn altijd gortig

Trouwens : je krijgt waarvoor je betaald :)

Wat???

Ik heb hem ook en hij smaakt net zo lekker..

Niet zo zeuren maar zuipen

• Topic Starter Topic Starter
LucNijhuis zei:
Wat???

Ik heb hem ook en hij smaakt net zo lekker..

Niet zo zeuren maar zuipen

jaa mr ik ben beter gewend bijv. die van Xtreme Pro WHey en deze viel me vies tegen. de smaak kan nog wel door de beugel, maar dat klonteren is echt een ramp. ik mors alles onder en zo. en moet 2 uur roeren. :D

Koop een shake-beker, heb je nergens geen last van.

Ik heb er een van Herbalife. Werkt perfect:)

Ik jaag er altijd ff met de staafmixer doorheen :D

Aardbei smaakt altijd heel cheap, komt namelijk geen aardbei bij in de buurt maar een chemisch goedje dat heel vaag iets weg heeft van aardbeien.

Ik gebruik een staafmixer en heb dus geen problemen met oplossen. Mijn indruk was ook dat die xtreme pro whey iets makkelijker oplost en de smaak vond ik ook lekkerder, als'ie net zo duur was stap ik meteen weer over (nou ja, als de voorraad op is dan)

klempic zei:
heb m vandaag binnen. het klontert enorm en het smaakt ook heel cheap... en ik zit opgescheept met 5 kilo :mad:

en ik las nog dat iedereen hier op t board zo positief was over XXL- whey????

Gister ook geprobeerd, de wei met aardbeismaak. SMERIG! En het lost voor geen meter op. Gelukkig heb ik een blender thuis en heb ik er "maar" 2,5 kilo van staan. Nu nog de pro 80 proberen :(

Blijf toch maar bij me vertrouwde All The Whey van VitaLife.

Heb er ook geen probelemen mee, gebruik een shakebeker. Aardbei heb ik nooit geprobeerd ik gebruik vanille en die smaakt prima.

ik zou voor X-QlusIve Whey gaan, die kost maar €35 voor 2,5 kg

Die aarbei mix van XXL nutrition smaakt goed hoor. Met een shaker lost het goed op, en met een lading dextrose smaakt die echt heerlijk, met alleen water is het niet echt lekkah.

maar dat is dan toch 2270 gram ipv 2500gram?

Ik ben heel tevreden over de whey van XXL!
Heb vanile smaak maar had er ook een sample bij van priteine 80 aardbei en die vond ik echt super smaken.

mmm heb ook 5 kilo besteld maar (protein 80) maar eerlijk gezegd vind ik da niet zo goed smaken, alé het valt nog te drinken maar ik heb betere gehad. Het smaakt zo een beetje naar yoghurt als ik het met magere melk mix.

De choco whey van MRM smaakt ONGELOOFLIJK goed!!

ik heb pro whey van sports lab aardbei smaak en die is echt lekker! als ik hem mix met kwark en melk is die nog lekkerder en voor de ultimate shake nog even een banaan en een kiwi erdoor en genieten maar! :cool:

Terug
Naar boven