hardgainers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LucNijhuis zei:Koop een shake-beker, heb je nergens geen last van.
Ik heb er een van Herbalife. Werkt perfect![]()
Al eens aan een blender gedacht? Sorry maar klonteren vind ik geen argument om XXL af te kraken! Verder over de smaak: alle lekkere dingen zijn meestal ongezond/slecht, alle vieze dingen zijn meestal gezond/goed ....klempic zei:jaa mr ik ben beter gewend bijv. die van Xtreme Pro WHey en deze viel me vies tegen. de smaak kan nog wel door de beugel, maar dat klonteren is echt een ramp. ik mors alles onder en zo. en moet 2 uur roeren.![]()
ProficiatJimmyH zei:

Big T zei:Al eens aan een blender gedacht? Sorry maar klonteren vind ik geen argument om XXL af te kraken! Verder over de smaak: alle lekkere dingen zijn meestal ongezond/slecht, alle vieze dingen zijn meestal gezond/goed ....
Het poeder is fijner (micronised) bij duurdere whey , maar het aandeel aminozuren/BCAA's is net hetzelfde of beter bij sommige goedkopere merken. Als je wil vergelijken kan je altijd een mg tabel aanvragen voor de amino's.soulreaver zei:de whey die ik gebruik is 3x schudden en helemaal opgelost.. de goedkopere whey die ik heb gehad klonterde ook. denk toch dat het erg klonteren wel wat over de kwaliteit zegt.
Je was me net voor, idd daar komt het op neer....hardgainers zei:ik weet dat sommige proteinen instant zijn gemaakt dat wil zeggen dat er een extra bewerking plaatsvind waardoor het makkelijker oplost.
Kwaliteitsverbetering mbt aminozuursamenstelling en opname snelheid geeft dit niet.
Ik gebruik ook whey van xxl en mix die in de blender of in een shakebeker en heb absoluut geen problemen met klonten of iets dergelijks.
soulreaver zei:de whey die ik gebruik is 3x schudden en helemaal opgelost.. de goedkopere whey die ik heb gehad klonterde ook. denk toch dat het erg klonteren wel wat over de kwaliteit zegt.