XXL Nutrition

XXL-whey aardbei sucks!!!

De vraag is dan weer of een supersnelle opname wel zo goed is... blijkt dat hoe sneller aminozuren worden opgenomen , hoe sneller de lever verzadigd is en het teveel aan aminozuren gaat omzetten naar energie...
Een trage afgifte geeft een minder goede piek maar wel een piek die langduriger is. Verder denk ik niet dat dit veel gaat af doen aan je herstel, maar goed dat is mijn mening :)

Big T zei:
De vraag is dan weer of een supersnelle opname wel zo goed is... blijkt dat hoe sneller aminozuren worden opgenomen , hoe sneller de lever verzadigd is en het teveel aan aminozuren gaat omzetten naar energie...
Een trage afgifte geeft een minder goede piek maar wel een piek die langduriger is. Verder denk ik niet dat dit veel gaat af doen aan je herstel, maar goed dat is mijn mening :)

dat is een heel andere discussie, het ging nu om de kwaliteit van de whey :)

maar idd. recente studies zeggen zelfs dat langzame kh met vetten en eiwitten geen verschil maken tov. whey. maar die discussie zal nog even duren.voorlopig wordt door het meerendeel van de deskundigen whey nog als ideaal gezien en aids patienten krijgen zelfs alleen maar whey, dus wat dat betreft is er nog ruimte voor discussie.

Gebruik ook whey van xxl, melk in de mixer,whey er bij,effe laten draaien en klaar is keer,geen problemen mee en lekker van smaak (vanille)

aarbei lang niet zon lekker shake gehad HEERLIJK :d

• Topic Starter Topic Starter
ik moet even mijn mening herzien. het is inderdaad lekker mits je het met een blender vermengt! dan komt het in de buurt van een milkshake...echt lekker

Heeft er iemand eigelijk al eens de protein 85 banaan of cocos geprobeerd van xxl ?
Deze heeft nml een hogere biologische waarde als die whey (is ook wel wat duurder)

Moen zei:
Heeft er iemand eigelijk al eens de protein 85 banaan of cocos geprobeerd van xxl ?
Deze heeft nml een hogere biologische waarde als die whey (is ook wel wat duurder)

YEP! ik heb die 85 banaan ook gehad, smaak was goed, maar het eindproduct wordt wel dik (zonder klonten). Het goedje lost goed op in water en melk. Ik heb deze nu niet meer omdat ik mijn shake´s altijd maak in de blender met ananassap, brinta, banaan en proteine, wordt een beetje dik met protein 85. als je het spul alleen neemt is het best lekker.

Heb vandaag (inmiddels gister) mijn eerste shake naar binnen gewerkt ( vanille Pro Whey van sportlab ) Niet echt om van te smullen maar vies is anders.

Kan dit trouwens gemixt worden met kwark ipv. melk? Of is dit slechter voor de opname?

Terug
Naar boven