XXL Nutrition

XXL Whey

oebi

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Hallo

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen deze 2:

XXL Whey Isolaat http://www.xxlnutrition.nl/product/270/XXL Nutrition/Whey Isolaat
XXL Whey Protein Instant http://www.xxlnutrition.nl/product/159/XXL Nutrition/Whey Protein Instant

ik wil er ook graag een creatine en een NO bij gebruiken.
( heb voorheen de Crea en NO van nutrabolics gehad omdat een vriend er vanaf zag, maar van deze 2 heb ik vrij weinig gemerkt ? alleen een pomp die iets langer aanhield dan normaal )

Graag jullie tips, voor welke ik dan beter wel en juist niet zou moeten kiezen / combineren.
graag alleen de caps, want die vind ik persoonlijk makkelijker om mee te nemen..

zie door de bomen het bos niet meer hier.

grtz

p.s.
sorry als hier al zo veel topics van zouden zijn..

Whey isolaat is voor in de ochten en voor na de training. Protein instant is ook voor die tijdstippen, maar zou je ook nog op andere tijdstippen kunnen nemen.

Voor creatine kan ik gewoon pure monohydraat aanraden. Gewoon poedertje meenemen in een bekrtje naar de gym en na de training vullen met water. Of als je daarop niet reageert Kre-alkalyn.

NO supplementen zijn voor iedereen anders. De ene reageert zeer sterk op de een en een ander weer niet. Beetje goede merken zijn: Superpump250, Unleash!, Labrada Supercharge en NaNo Vapor.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks,

maar welke van de 2 zou je aanraden dan ?
Gaat mij erom dat ik nauwelijks tot geen vet ermee aanzet, en gewoon sneller herstel/opbouw van de spieren ermee als resultaat krijg

en mischien kan iemand mij ook een PM sturen met daarin een voedingsschema voor spier opbouw ?

Thanks,

maar welke van de 2 zou je aanraden dan ?
Gaat mij erom dat ik nauwelijks tot geen vet ermee aanzet, en gewoon sneller herstel/opbouw van de spieren ermee als resultaat krijg

Ja dat ligt eraan wanner jij een shake wil nemen.

en mischien kan iemand mij ook een PM sturen met daarin een voedingsschema voor spier opbouw ?

Nu vraag je weer te veel.
En dat is voor iedereen anders. Lees eens de stickys.

laten we het zo zeggen

ik train 4 dagen per week, elke dag een spiergroep

en dan wil ik een shake hebbe die dan het meest herstellende/opbouwende effect heeft :-)

wil ze het liefste na de training nemen ( als dat voldoende is )

whey isolaat dan, het maakt voor vet eigelijk niet veel uit, want dat zit niet in whey en als je daar zo bang voor bent neem je shake dan met water of met magere melk. Whey isolaat is bij het opstaan en na het trainen.

Ik lees nu ook heel veel over Dextrojuice ....

Lees er meer nuttige dingen over als andere producten eigenlijk

Dus zal deze maar gaan bestellen bij XXL !

laten we het zo zeggen

ik train 4 dagen per week, elke dag een spiergroep

en dan wil ik een shake hebbe die dan het meest herstellende/opbouwende effect heeft :-)

wil ze het liefste na de training nemen ( als dat voldoende is )

Train je dan maar 4 spier groepen ??? of ga je de week erop gewoon weer verder met je andere spier groepen ?

Terug
Naar boven