XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition - Gratis Whey Delicious Sample Actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie enkele aanmeldingen waarbij de smaken niet zijn doorgekomen, hoe dat kan weet ik niet maar dan sturen we 2 smaken die we zelf kiezen. Het gaat om een 5 tal mensen maar ik kan hier de namen niet gaan noemen natuurlijk ;)
Als het mijn naam is mag je speculaas en apple pie meegeven.
Naam staat in karma bericht

heel leuk initiatief ben benieuwd !

Zeer vriendelijk van jullie :)

Alvast bedankt voor de samples

Top Actie, Bedankt alvast!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle aanvragen, de actie was een enorm succes! We hebben enorm veel aanvragen gehad.Vandaag komt PostNL de volle postkarren ophalen.

En als bonus hebben jullie dankzij ons ook nog samples van de concurrent gekregen :D

Ik hoop dat de Whey samples bevallen. Shake ze!

:slotje:

En als bonus hebben jullie dankzij ons ook nog samples van de concurrent gekregen :D

Persoonlijk vind ik de reactie van B&F nogal kinderachting. Ik heb zelf ook een webshop (totaal andere branche) maar het is ongelofelijk irritant wanneer concurrenten je zo simpel na doen ipv zelf iets origineels te bedenken.

Jullie scoren hier een punt, B&F verliezen nu bij mij een punt.

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn al op en moet eerlijk zeggen dat deze goed te pruimen waren..
Kijken of xxl deze kan overtreffen qua smaak en samenstelling..

Kwestie van proberen welke je beter bevalt.

Persoonlijk vind ik de reactie van B&F nogal kinderachting. Ik heb zelf ook een webshop (totaal andere branche) maar het is ongelofelijk irritant wanneer concurrenten je zo simpel na doen ipv zelf iets origineels te bedenken.

Jullie scoren hier een punt, B&F verliezen nu bij mij een punt.

:thumbs:

De karren staan klaar hier tussen die van de pakketten en worden om 17:30 opgehaald door PostNL de bezorging is op donderdag heb ik begrepen.

Bedankt voor alle aanvragen, de actie was een enorm succes! We hebben enorm veel aanvragen gehad.Vandaag komt PostNL de volle postkarren ophalen.

Ik hoop dat de Whey samples bevallen. Shake ze!

:slotje:

Nee, jullie bedankt! Ik kan niet wachten tot ik de samples in huis heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven