yannieck09
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m53
- Massa
- 47kg
Hallo mensen,
Ik ga nu rocken met een schema, wil het graag bij houden. Heb wat dumbbells van 3 kilo tot mijn beschikking, en ja. Ik weet het. 't is weinig, ik doe daarom alleen oefeningen die moeilijk zin; a la kickbacks en raises (lateral), en nog een beetje curls. Gebruik dus zoveel mogelijk mijn eigen lichaam, wil niet overtraind raken.
Stats:
Leeftijd: 13
Gewicht: 47/46 kg
Vetpercentage (ongeveer): 15%
Omtrek:
Kuiten: 33 cm
Benen: 44 cm
Taille: 69 cm
Biceps (rechts): 26 cm
Doel:
Eerst tot 50 kilo aankomen, en dan meer en meer.
Enkele centimeters bij arm, kuiten en benen.
Streeffysiek: Gewoon een goed gespierd lichaam --> goede basis voor later.
Voedingsschema:
Heb ik niet, gewoon vreten wat me voorbij komt.
Wat ik wel ga doen is meer eten.
Bijv. eerste week bij het ontbijt 4 boterhammen (i.p.v. 2) en twee glazen melk (i.p.v. 1). De volgende week is het dan een klein beetje een gewoonte geworden en ga ik door, maar dan met bijv. twee borden avondeten, in plaats van 1. En zo steeds meer en meer.
Weekindeling splitschema:
Oefeningen:
Ik hoef niet perse heel groot te worden op deze leeftijd, als ik maar van binnen sterker word, en steeds beter wordt in de oefeningen. Bijv. pull-ups.
Mvg,
Yannieck
Ik ga nu rocken met een schema, wil het graag bij houden. Heb wat dumbbells van 3 kilo tot mijn beschikking, en ja. Ik weet het. 't is weinig, ik doe daarom alleen oefeningen die moeilijk zin; a la kickbacks en raises (lateral), en nog een beetje curls. Gebruik dus zoveel mogelijk mijn eigen lichaam, wil niet overtraind raken.
Stats:
Leeftijd: 13
Gewicht: 47/46 kg
Vetpercentage (ongeveer): 15%
Omtrek:
Kuiten: 33 cm
Benen: 44 cm
Taille: 69 cm
Biceps (rechts): 26 cm
Doel:
Eerst tot 50 kilo aankomen, en dan meer en meer.
Enkele centimeters bij arm, kuiten en benen.
Streeffysiek: Gewoon een goed gespierd lichaam --> goede basis voor later.
Voedingsschema:
Heb ik niet, gewoon vreten wat me voorbij komt.
Wat ik wel ga doen is meer eten.
Bijv. eerste week bij het ontbijt 4 boterhammen (i.p.v. 2) en twee glazen melk (i.p.v. 1). De volgende week is het dan een klein beetje een gewoonte geworden en ga ik door, maar dan met bijv. twee borden avondeten, in plaats van 1. En zo steeds meer en meer.
Weekindeling splitschema:
- Maandag: Borst en Biceps
- Woensdag: Rug en Triceps
- Vrijdag: Benen + kuiten en schouders
Oefeningen:
- Borst: Dumbbell pushups, Inline & Decline pushups, Close-grip Wide pushups.
- Biceps: Dumbbell Curl, Seated Curl, Hammer Curl.
- Rug: Pull-ups, Inverted row, Inverted Row Underhand.
- Triceps: Bench dips, Kickback.
- Benen: Dumbbell Single Leg Split Squat, Jump Squats, Split jumps, Wall hold.
- Kuiten: Dumbbell Standing Calf Raise, Dumbbell Standing Reverse Calf Raise
- Schouders: Dumbbell Front Lateral Raise, Dumbbell Front Raise, Dumbbell Lateral Raise
Ik hoef niet perse heel groot te worden op deze leeftijd, als ik maar van binnen sterker word, en steeds beter wordt in de oefeningen. Bijv. pull-ups.
Mvg,
Yannieck