Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Hallo DBB'ers,
Ik ben een paar maanden terug een log gestart. Wegens gebrek aan motivatie (om te loggen) door een schouderblessure ben ik daar mee gestopt. Ik wil het nu weer oppakken, maar dan met wat meer structuur. Op die manier heb ik er zelf ook meer aan, want dan zie ik mijn progressie.
Mijn stats op dit moment zijn:
Gewicht: 80kg
VP: 9.5%
Ik heb nog nooit serieus gebulkt. Achteraf heb ik hier natuurlijk spijt van, maar daar doe ik niets aan.
Ik ben in september met een bulk begonnen op 3300 kcal. Dit werkte niet. Ik zit daarom nu op ongeveer 3800.
Mijn training ben ik langzaam aan het aanpassen. Ik wil een beetje de richting op van het powerbuilden. De gewichten moeten progressief omhoog gaan, maar ik wil ook spiermassa kweken. Als mensen hier tips bij hebben hoor ik het graag.
Eetschema:
Trainingsschema:
Supps
Mijn doel is om tot april te bulken. Ik verwacht dan tussen de 85 en 90 kilo te wegen. Op de lange termijn wil ik 85 kilo en droog zijn. Maar dat komt nog wel.
Ik ben een paar maanden terug een log gestart. Wegens gebrek aan motivatie (om te loggen) door een schouderblessure ben ik daar mee gestopt. Ik wil het nu weer oppakken, maar dan met wat meer structuur. Op die manier heb ik er zelf ook meer aan, want dan zie ik mijn progressie.
Mijn stats op dit moment zijn:
Gewicht: 80kg
VP: 9.5%
Ik heb nog nooit serieus gebulkt. Achteraf heb ik hier natuurlijk spijt van, maar daar doe ik niets aan.
Ik ben in september met een bulk begonnen op 3300 kcal. Dit werkte niet. Ik zit daarom nu op ongeveer 3800.
Mijn training ben ik langzaam aan het aanpassen. Ik wil een beetje de richting op van het powerbuilden. De gewichten moeten progressief omhoog gaan, maar ik wil ook spiermassa kweken. Als mensen hier tips bij hebben hoor ik het graag.
Eetschema:
Ontbijt:
- 4x eiwit, 2x eigeel omelet
- 100g oats
- 200ml melk
- 15cl honing
- 1 banaan
(meestal) Post-workout
- 50g oats
- 28g whey
Lunch
- 8 bruine boterhammen
- 220g kip
- spinazie
Tussendoor
- 4 boterhammen
- 50g pindakaas
Diner (eet bijna elke avond wat anders, maar dit is de basis)
- 150g zilvervliesrijst
- 220g kip
- 100g groente
- saus en evt. iets als cottagecheese
Late avond
- 28g whey
- 50g oats
Totaal is ongeveer 3800 kcal. De precieze verhoudingen heb ik op myfitnesspal berekend.
- 4x eiwit, 2x eigeel omelet
- 100g oats
- 200ml melk
- 15cl honing
- 1 banaan
(meestal) Post-workout
- 50g oats
- 28g whey
Lunch
- 8 bruine boterhammen
- 220g kip
- spinazie
Tussendoor
- 4 boterhammen
- 50g pindakaas
Diner (eet bijna elke avond wat anders, maar dit is de basis)
- 150g zilvervliesrijst
- 220g kip
- 100g groente
- saus en evt. iets als cottagecheese
Late avond
- 28g whey
- 50g oats
Totaal is ongeveer 3800 kcal. De precieze verhoudingen heb ik op myfitnesspal berekend.
Trainingsschema:
Dag1:
Overhead Press
Bradford press
Sideraises
Face pulls
Tricep isolatie
Dag 2:
Squat
Leg press wide
Leg press close
Leg curls
Leg extensions
Dag 3:
Bench press
Incline bench press
DB flyes
Tricep iso
Tricep iso
Dag 4:
Deadlift
BOR
CG pull down
Seated row
Bicep iso
Overhead Press
Bradford press
Sideraises
Face pulls
Tricep isolatie
Dag 2:
Squat
Leg press wide
Leg press close
Leg curls
Leg extensions
Dag 3:
Bench press
Incline bench press
DB flyes
Tricep iso
Tricep iso
Dag 4:
Deadlift
BOR
CG pull down
Seated row
Bicep iso
Supps
Whey
Visolie
Creatine
Beta-alanine
Preworkout
Multivit
Visolie
Creatine
Beta-alanine
Preworkout
Multivit
Mijn doel is om tot april te bulken. Ik verwacht dan tussen de 85 en 90 kilo te wegen. Op de lange termijn wil ik 85 kilo en droog zijn. Maar dat komt nog wel.
Laatst bewerkt:

Succes bro!