XXL Nutrition

year round blast cruise voorstel

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo,

Zit nu in mijn cut kuur, hierna wil ik off en als alles weer goed hersteld is mijn zaadjes invriezen. (better safe than sorry)

Daarna wil ik on blijven hoelang weet ik niet , zolang mijn portemonnee het toelaat.

Mijn doel is om mijn huid goed op te vullen en dus zo veel vvm aan te zetten.

Ik zit aan het volgende te denken.

1-4 100mg oxy ed

1-4 tren a 50mg ed

5-8 tren a 100mg ed

1-4 test p 50mg ed

1-12 test 900mg ew

4-12 provi 75mg ed

6-8 weken bridge 150 mg test pw

1-3/4 oxy 100mg ed

1-7 npp 50 ed

1-4 test e 600 ew

5-10 test e 900ew
1-10 provi 75 ed

6 weken bridge 150 test e pw

Hcg staat er niet bij maar dat laat ik de gehele kuur meelopen. De 1e kuur wil ik gelijk goed knallen en zoveel mogelijk massa aanzetten.

Ik wil rond de 300kcals boven onderhoud zitten om zo mijn vp zo min mogelijk te laten stijgen.

Andere voorstellen natuurlijk altijd welkom!

Eerste blast lijkt beetje op mijn toekomstige blast, waarom provi eigenlijk?
Zelf vind ik stap van 50 naar 100 (verdubbele) tren A wel veel, zou het eerder zo doen
1-4 50mg Tren A ED
5-8 75mg Tren A ED

Zelf laat ik gewoon 250 test meelopen dus geen Test P, misschien een idee voor je? Zou daarom ook cruisen op 250 ipv 150 en gewoon standaard laten lopen.\

Is het btw niet mogelijk om laag te cruisen en dan je zaad te testen en evt in te vriezen ipv off gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Eerste blast lijkt beetje op mijn toekomstige blast, waarom provi eigenlijk?
Zelf vind ik stap van 50 naar 100 (verdubbele) tren A wel veel, zou het eerder zo doen
1-4 50mg Tren A ED
5-8 75mg Tren A ED

Zelf laat ik gewoon 250 test meelopen dus geen Test P, misschien een idee voor je? Zou daarom ook cruisen op 250 ipv 150 en gewoon standaard laten lopen.\

Is het btw niet mogelijk om laag te cruisen en dan je zaad te testen en evt in te vriezen ipv off gaan?
bedankt , dan word het eerde75 ed en daarna 100. provi tegen libido/vocht problemen. Test zet ik bewust laag , zolang ik niets verlies is het goed.

Vanwaar 2x Oxy? Ben je daar zo'n fan van / boek je daar zulke goede resultaten mee?

Vanwaar 2x Oxy? Ben je daar zo'n fan van / boek je daar zulke goede resultaten mee?
eerlijk gezegd wil ik het een kans geven omdat ik veel goede dingen lees betreft kracht en rede 2 e blast omdat ik dan nog ongeveer de helft over heb:o

Okay duidelijk haha :D

test/tren zetten en dan 300 kcals boven onderhoud gaan eten? Neem maar als minstens 500 kcals er dag.

test/tren zetten en dan 300 kcals boven onderhoud gaan eten? Neem maar als minstens 500 kcals er dag.
ik kom snel in vet aan, ook met cutten moet ik echt low voor dat er iets gebeurt. Kan altijd bij 500 beginnen uiteraard en kijken hoe het dit keer gaat met deze doseringen

Ik dacht ook dat ik snel aankwam qua vet%, boven de 3300kcal per dag, en cutten lukte me ook niet fantastisch. Heb het roer eens omgegooid en ben tijdens me laatste blast gewoon op 4500kcal gaan zitten op sommige dagen en de rest iig 4000+. Na de blast op 3700kcal en wordt nu droger terwijl ik voorheen vetter werdt boven de 3300 kcal.... soms heb je gewoon even een harde reset nodig denk ik. Plus dat je tijdens een cycle met tren erbij vaak aardig wat extra kcal kan hebben en misschien ook wel moet hebben.

ik kom snel in vet aan, ook met cutten moet ik echt low voor dat er iets gebeurt. Kan altijd bij 500 beginnen uiteraard en kijken hoe het dit keer gaat met deze doseringen

Soms moet je eerst hoger in kcals gaan om te kunnen afvallen. Klinkt raar hé!

Ik dacht ook dat ik snel aankwam qua vet%, boven de 3300kcal per dag, en cutten lukte me ook niet fantastisch. Heb het roer eens omgegooid en ben tijdens me laatste blast gewoon op 4500kcal gaan zitten op sommige dagen en de rest iig 4000+. Na de blast op 3700kcal en wordt nu droger terwijl ik voorheen vetter werdt boven de 3300 kcal.... soms heb je gewoon even een harde reset nodig denk ik. Plus dat je tijdens een cycle met tren erbij vaak aardig wat extra kcal kan hebben en misschien ook wel moet hebben.

misschien heb ik door dat ik vroeger(heel dom i know) mijn metabolisme verneukt door crash dieet. Wil ook mijn schildklier testen , Misschien toch even kijken hoe het is hoger in kcals gaan maar wel clean. Zakken kan altijd nog .

Begrijp ik. De kans is idd groot dat je metabolisme fucked up is nu. Ik begin nu stilletjes door te hebben dat ik niet zo goed tegen grote hoeveelheden carbs kan. Als ik groeten + vlees/kip/vis eet nergens last van en ik kom dan moeilijker aan maar ik zie er gewoon beter uit. Eet ik bij elke maaltijd carbs dan loopt ik heel de dag opgeblazen rond en verminderd men eetlust.

Misschien dat je eens kan proberen om het een week of 2 enkel met groeten en eiwitten te doen met smorgens wat carbs (brinta, havermout, enz) en rondom de training ook nog wat carbs... Kans is groot dat na 2 weken je metabolisme weer op volle toeren gaat werken.

Begrijp ik. De kans is idd groot dat je metabolisme fucked up is nu. Ik begin nu stilletjes door te hebben dat ik niet zo goed tegen grote hoeveelheden carbs kan. Als ik groeten + vlees/kip/vis eet nergens last van en ik kom dan moeilijker aan maar ik zie er gewoon beter uit. Eet ik bij elke maaltijd carbs dan loopt ik heel de dag opgeblazen rond en verminderd men eetlust.

Misschien dat je eens kan proberen om het een week of 2 enkel met groeten en eiwitten te doen met smorgens wat carbs (brinta, havermout, enz) en rondom de training ook nog wat carbs... Kans is groot dat na 2 weken je metabolisme weer op volle toeren gaat werken.
zal dat binnen kort eens proberen weet wel als ik tijdens mijn cut low carb ga (30 ongeveer) ik gewoon niet afval zitten van die wijsneusje dan dat ik gewoon lager moet gaan terwijl ik dan bewijs van spreken al 1000 onder onderhoud zit. Gooi ik er carbs in met de zelfde hoeveelheid kcals dropt het weer. Menselijk lichaam is maar raar,,,,

s'ochtends lijk ik ook paar kilo lichter savonds opgeblazen haha maarja meestal zo

Ieder lichaam reageert anders. Maar low carbs gaan (30) is niet nodig als je niet toevallig in een contet prep zit. Onder de 100 gram carbs zou ik zelf nooit gaan.

Ieder lichaam reageert anders. Maar low carbs gaan (30) is niet nodig als je niet toevallig in een contet prep zit. Onder de 100 gram carbs zou ik zelf nooit gaan.
nee heb er ook van geleerd, Iedereen zweerde er bij nja voor mij niet . Voel me klote geen energy + geen resultaat

Je bent ook een idioot als je zo low in carbs gaat. Tenzij je naar 3% gaat uiteraard, dan ontkom je daar niet an.

haha zolang je deze fouten maar geen 2 keer maakt ;)

iemand nog wat over mijn kuur zelf wat te melden?

Terug
Naar boven