Fitness Seller

You know what? Chicks notice the arms first!

• Topic Starter Topic Starter
Draag dan elke dag strakke shirts.
Problem solved. :thumbup:
Neh, hoef niet altijd in het middelpunt te staan. Vindt het soms wel eens wat genants hebben als mensen midden in een groep over je spieren beginnen te praten etc. Aan de andere kant is het wel leuk dat je gemirrt' wordt.

lijkt me niet bij jou. Jij lijkt me geobsedeerd door zyzz. Mensen die geobsedeerd zijn door een persoon zien die persoon als een voorbeeld en kunnen zich identificeren met die persoon. Zyzz was vroeger een WOW nerd en skinny. Zyzz heeft een verandering gemaakt in zijn leven die jij ook wilt maken. Jij bent waarschijnlijk ook een WOW nerd en skinny en wilt op zyzz lijken.

Come at me bro

post me avi nog meer

lijkt me niet bij jou. Jij lijkt me geobsedeerd door zyzz. Mensen die geobsedeerd zijn door een persoon zien die persoon als een voorbeeld en kunnen zich identificeren met die persoon. Zyzz was vroeger een WOW nerd en skinny. Zyzz heeft een verandering gemaakt in zijn leven die jij ook wilt maken. Jij bent waarschijnlijk ook een WOW nerd en skinny en wilt op zyzz lijken.

Come at me bro

post me avi nog meer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Come at me bro

post me avi nog meer

you mad ?

Heb je al een lepel pic gepost Super?

ik was net aan het eten.

K2nl3.jpg

je ziet er niet buff uit op die foto

Wat is dat voor ecto op de foto lol

Zit er nou poep aan die lepel?

Jelly op dat wit rubberen bandje!

Tsja grote armen inderdaad, maar je moet jezelf maar afvragen of je zo goed bezig bent. Totaal geen pecks?

haters gonna hate

Mijn god.

Heb liever grotere schouders en borsten man

Als een meid je alleen wilt om je lichaam gewoon 1 ding doen: nken en wegwezen
Perfecte deal :thumbs:

Terug
Naar boven