- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 7%
Hey iedereen,
Ik ben vrij nieuw op dit forum. Ik ben een man van 18 jaar en ben ectomorf. Ik wil heel graag wat bijkomen.
Beginstats: 1,85m - 58kg
Zie bijlage voor foto's
Begin januari 2010 heb ik 1 pot turbo mass gainer van performance gebruikt en heb ik een maand gefitnesst. Toen ben ik ong. 5kg bijgekome tot 58kg. Nu ben ik van plan om in juli en augustus terug te gaan fitnessen en weight gainer te nemen. Hiervoor richt ik deze log op zodat jullie mijn vooruitgang kunnen volgen en als soort motivatie voor mij. Dus negatieve kritiek hou je btr voor jezelf!
Wish me luck !
Ik ben vrij nieuw op dit forum. Ik ben een man van 18 jaar en ben ectomorf. Ik wil heel graag wat bijkomen.
Beginstats: 1,85m - 58kg
Zie bijlage voor foto's
Begin januari 2010 heb ik 1 pot turbo mass gainer van performance gebruikt en heb ik een maand gefitnesst. Toen ben ik ong. 5kg bijgekome tot 58kg. Nu ben ik van plan om in juli en augustus terug te gaan fitnessen en weight gainer te nemen. Hiervoor richt ik deze log op zodat jullie mijn vooruitgang kunnen volgen en als soort motivatie voor mij. Dus negatieve kritiek hou je btr voor jezelf!
Wish me luck !

. Ik ga gwn over t'algemeen meer eten en 2-3 maand eiwitshakes nemen en powertrainen. Mss dat ik nog een speciaal schema van mn fitnesscoach krijg maar dat laat ik dan nog wel weten!
. Ik ben in augustus beginne fitnesse + meer eten. Na een half jaartje heeft dit zijn vruchten afgeworpen.