AndroidHealthClinic

Youtube look-alike

volgens mij moet je last.fm eens installeren, om nieuwe muziek te leren kennen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx sculpture vor de onderste link, die zocht ik, kon ik niet vinden.

Thanx sculpture voor de onderste link, die zocht ik, kon ik niet vinden.
je kunt ook op de p2p naam kikken en dan krijg je nog meer info. Echt te gek, bedankt man!

als ik die onderste link bekijk dan is voor mij volgens mij het fijnst dat ik iets zoek wat werkt met Gnutella netwerk (limewire enz).

Limewire vind al vrij veel wat ik zoek. Maar zoek iets dat nog veel meer voor me vind. Ik doe verder niets met dergelijke progjes dan gewoon simpel zoeken en dan downloaden. Verder doe ik niets. Mogelijk dat ik met max. 2 verschillende prgjes ga werken.

Nieuwsgroepen/ torrentz dat geloof ik allemaal wel voor nu. Het zal ongetwijfelt een stuk veiliger zijn; maar das niet aan me besteed nu wat betrft learning curve. Ik heb met limewire altijd behoorlijk goed weten op te passen naar titels en downloads enz en ga er vanuit dat ik dat nu bij een nieuw progjes ook wel redelijk in e gaten kan hebben.

-Als ik zo kijk dan heb ik het meest aan: kceasy en Sheraza (weliswaar voor gevorden; maar ik hou het simpel).

-Ik moet gewoon iets dan met het gemak van Limwire hebben (en de werkwijze methode) maar iets dat dan nog meer vind.

-Ik ga er gemakshalve vanuit dat hoe meer gebruikers des te meer en groter de kans is dat ik hetgeen vind wat ik zoek.

-Nederlands versie is ook wel zeer fijn.

Iemand hier nog iets zinnings over te melden?
OpenFT lijkt me ook wel een makkelijk protocol, kan er alleen niet snel wat over vinden (NL's). Dit is toch geen torrent achtig iets?

Laatst bewerkt:
Youtube + Keepvid.com = win.

Terug
Naar boven