MuscleMeat

Youtube op site

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Mag je youtube videos op je eigen website plaatsen?

en zit hier een limiet aan?

of krijg je dan gezeik met copyright etc etc

Ik kan het zelf niet echt duidelijk vinden, karma voor een goed antwoord

Gr Ruud.

Alle video's die embedded mogen weergegeven kan je gewoon plaatsen maar niet alle video's kunnen embedded worden weergegeven. Die non embedded video's kan je ook plaatsen maar niet laten weergeven op je site, daarvoor moet een bezoeker toch naar Youtube zelf.

Zet ze erop en je ziet het vanzelf wel.
Je kunt het ook de youtube account eigenaar ff vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Alle video's die embedded mogen weergegeven kan je gewoon plaatsen maar niet alle video's kunnen embedded worden weergegeven. Die non embedded video's kan je ook plaatsen maar niet laten weergeven op je site, daarvoor moet een bezoeker toch naar Youtube zelf.

Ok maar het is dus niet zo dat als ik een site maak met een paar honderd van die videos dat ik gezeik krijg met de uploader/maker of met youtube zelf?

Ok maar het is dus niet zo dat als ik een site maak met een paar honderd van die videos dat ik gezeik krijg met de uploader/maker of met youtube zelf?

Nee, op DBB vindt je toch ook gewoon embedded video's. Die mogelijkheid biedt Youtube voor veel van de daar geplaatste video's. Maar er zijn ook video's waarbij die mogelijkheid is uitgeschakeld, meestal omdat de eigenaar van de content wil dat je naar reclame kijkt op de YT-site.

Terug
Naar boven