AndroidHealthClinic

Zangeres (33) Milk Inc. dood

triest. en vooral op zo een jonge leeftijd.

fock man.. zo gaat er een zangeres waar je in je jeugd nog op heb zitten spacen ,opeens naar de andere kant..

Jammer, vond deze toen ik klein was zo lekker. 1000 keer lekkerder dan die Linda Mertens die nu de zangeres is van de groep.

drug & alcohol. altijd goede combi

coke wil do that to you :lol:

Hmm.. Toen ik topic titel las wist ik meteen dat t aan de genotmiddelen lag. :D

Jammer, vond deze toen ik klein was zo lekker. 1000 keer lekkerder dan die Linda Mertens die nu de zangeres is van de groep.

euhm, excuseer ?? :doggy::doggy::heart::heart::heart::hornyna::hornyna::hornyna:

Ik vind het trouwens knap van die regi dat hij trouw aan z'n vrouw kan blijven met zo'n lekker vrouwmens in de buurt. Man toch :ds::ds::ds:

eerste foto telejunkie ook wel toepasselijk haha :d

eigen schuld dikke bult zou ik zo zeggen

Ex-zangeres Milk Inc. stikte in eigen braaksel

De 33-jarige Ann Vervoort, de ex-zangeres van Milk Inc., is gestikt in haar eigen braaksel, vermoedelijk door druggebruik. "Het is wel nog wachten op de resultaten van het toxicologisch onderzoek om volledig uitsluitsel te krijgen over welke drugs het gaat. Dit is een eerste conclusie na de autopsie, die maandag plaatsvond", vertelt Christel Vanreyten van het Hasseltse parket.

Vervoort overleed vorige donderdagnacht thuis in Houthalen-Helchteren. Vanwege haar jonge leeftijd beschouwde het parket van Hasselt haar overlijden als verdacht. De onderzoeksrechter liet een autopsie uitvoeren. Intussen zit de vriend van Vervoort in de cel. De onderzoeksrechter in Hasselt had de lokale politie van Houthalen-Helchteren de opdracht gegeven de man op te pakken. Zondag werd hij aangehouden en opgesloten in de Hasseltse gevangenis wegens vermoedens van betrokkenheid bij het druggebruik van zijn vriendin.

Vermoedelijk... :rolleyes:

weer een neukertje minder, zonde :sad:

Terug
Naar boven