MuscleMeat

Zaterdag 21 Aug: Decibel

nu weer mogelijk kaarten te bestellen.. dus iemand die nog wil...... kan nu:P

Nog iets minder dan een maandje en dan RENGG DENG DENGGGG

• Topic Starter Topic Starter
Rosse denk!!!

Zit alleen te twijfelen hoelaat we gaan rijden... 10 uur, 11 uur, 12 uur, 2 uur????

Een schande dat ik hier een post zet terwijl ik nergens anders op het moment post.. Maar het komt er op neer; als iemand kaartjes over heeft hoor ik het graag ;)!

haha lol idd

Nog ffies, dan weer flink aan de waus. Tijdje terug alweer

Kaartjes al sinds dag 1 van de verkoop binnen (naja, liggen bij een vriend). Ik ben hier dus ook (weer) bij!!

VERDOMME veel zin in!! :O

nog 3 weken:)

Verdomme, nogsteeds geen kaartje kunnen bemachtigen.

Waar?

Mmm, kon via de b2s site.. niet betaalde bestellingen en dergelijke, die kaarten gingen weer opnieuw de verkoop in.. maar denk dat je daarvoor toch al een tikkie te laat was..:)

klopt, dat was echt al 3 weken terug ofzo

20 dagen het aftellen is begonnen

De line up is weer eens zo nice dat ik weer veel moeite zal hebben met kiezen.

Wat is sowieso wil zien:
Alphaverb
Coone
DBSTF
Demoniak
Mark with a K
Menthal Theo

de rest maakt me niet zoveel uit:)

Laatst bewerkt:
20 dagen het aftellen is begonnen

De line up is weer eens zo nice dat ik weer veel moeite zal hebben met kiezen.

Wat is sowieso wil zien:
Alphaverb
Coone
DBSTF
Demoniak
Mark with a K
Menthal Theo

de rest maakt me niet zoveel uit:)

Jij bent niet echt van de rauwe beukstyle dan?

Coone heeft op Defqon trouwens wel echt lekker staan draaien! Als 'ie dat op Decibel weer doet, no problemo!

---

Laatst bewerkt:
Nog iemand kaarten te koop.. Pm me even

Hahaha nee inderdaad. Pussystyle. Deze mensen en luisteraars maken juist de echte hardstyle kapot.

Zat gister weer even filmpjes te kijken van defqon dit jaar, en heb zo'n spijt dat ik heb afgesloten bij de main. Die gekke n*ger van een titan pompte me daar toch een rauwe shit uit de boxen man, damn! Ik ben ook helemaal klaar met de melodietjes, gewoon rammen.

Zat gister weer even filmpjes te kijken van defqon dit jaar, en heb zo'n spijt dat ik heb afgesloten bij de main. Die gekke n*ger van een titan pompte me daar toch een rauwe shit uit de boxen man, damn! Ik ben ook helemaal klaar met de melodietjes, gewoon rammen.

goedzo :D

Terug
Naar boven