Fitness Seller

Zaterdag 21 Aug: Decibel

Maar het is óf dat of helemaal geen Decibel (volgens mij is het uitverkocht...).
Maar ja, ik zat dan ook liever met 28 graden aan het strand met een lekker muziekje erbij dan dat ik tussen strak staande jochies moet dansen. Ben denk ik te oud voor dat soort feestjes.. :)

Dat valt echt mee, iedereen staat strak van plezier daar :P een groot feest. Ik zie zat lui van 40+ daar rondlopen, het boeit allemaal niet, je gaat toch voor het feest of niet dan.

Iedereen met een iPhone, download de Decibel 2010 app. Echt superhandig, je ziet wie waar draaien, interactieve plattegrond, en je kan aangeven welke dj's je wil zien en dan wordt dat heel overzichtelijk weergegeven.

Maar het is óf dat of helemaal geen Decibel (volgens mij is het uitverkocht...).
Maar ja, ik zat dan ook liever met 28 graden aan het strand met een lekker muziekje erbij dan dat ik tussen strak staande jochies moet dansen. Ben denk ik te oud voor dat soort feestjes.. :)

True, het is al uitverkocht ja.

Alleen strak staande jochies?:rolleyes:

Gemiddelde leeftijd op decibel is 24-25 jaar. Ik ken genoeg mensen die ouder zijn als jou en die elk weekend nog naar festivals gaan:p. Dus je bent nooit te oud!.

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Dat valt echt mee, iedereen staat strak van plezier daar :P een groot feest. Ik zie zat lui van 40+ daar rondlopen, het boeit allemaal niet, je gaat toch voor het feest of niet dan.

Iedereen met een iPhone, download de Decibel 2010 app. Echt superhandig, je ziet wie waar draaien, interactieve plattegrond, en je kan aangeven welke dj's je wil zien en dan wordt dat heel overzichtelijk weergegeven.

Kan met elke telefoon, heb je dus geen iphone voor nodig:P. Heb hem al wel gedownload, ziet er weer netjes uit.

nou ook maar ff die app gedownload op mijn iphone.. wat hebben ze nou gedaan?? Hardcore tent halve km verplaatst.. Dus elke keer weer pokke eind lopen tussen mainstage en hc. Hopelijk is die hc lekker buiten eindelijk dit jaar. dan kunnen we lekker de hele dag daar vertoeven :D

Tot morgen allemaal ;)

jaja....toch nog kaartjes kunnen bemachtigen woensdag!
Heb er zin in! :cool:

nou ook maar ff die app gedownload op mijn iphone.. wat hebben ze nou gedaan?? Hardcore tent halve km verplaatst.. Dus elke keer weer pokke eind lopen tussen mainstage en hc. Hopelijk is die hc lekker buiten eindelijk dit jaar. dan kunnen we lekker de hele dag daar vertoeven :D

Tot morgen allemaal ;)

pff da meen je niet, :(

Zo, even trainen, lekker douche en klaar maken.. en dan aanfietsen :D

bijna zover! :D

vlammen

Ik hoor de soundcheck van de mainstage denk ik:D

net wakker, ****ing veel zin man, dalijk nog effe traine ,en dan gaan met die banaan.

word aardig donker hier :( .. hoop dat we het droog houden

hadde ze ook voorspeld,smorgens bewolking,maar daarna trekt het helemaal open,komt goed man!

Zo...net nog even gaan trainen...
Nu ff een banaantje, appeltje en een bakkie kwark eten en ik ben er klaar voor:p

net trug ,haha stelletje losers bij wegrijen daar, via goirle gereden en geen last van file gehad

Het was super.:D :cheer:
Erg jammer dat het wegrijden zo lang duurde idd.

Ja hoor beste festival tot nu toe, en ik heb er heel wat gehad!:D

was mooi feestje gister:)

30-45minuten moeten wachten voor we de parkeerplaats uit konden rijden:\ als het niet langer was.. daarna maar via middle of nowhere weggereden om die files te mijden, wat een graftempo:P

****ing hard was het, echt de laatste 2 uur voor de mainstage was non-stop genieten :D Wegkomen was wel k*t, na 45 min stapvoets rijden in the middle of nowhere, kwamen we pas langs de brug van decibel waar we eerder onderdoor waren gelopen :P nou dan baal je wel. Maargoed alles is goed gekomen.

Gruwelijk feestje ja.. Pendelbussen zagen er op de terugweg ook uit als een drama. We hebben mooi een taxibusje aangesproken en voor 21 euro (5 personen) stonden we zo op het station van Tilburg..

Terug
Naar boven