AndroidHealthClinic

Ze bestaan - knoertgrote veganistische bodybuilders

Kan het niet iets te maken hebben met omegas?

Je kan het gewoon niet weten, messchien wast hij zn haar met... , hij heeft van nature kroes haar?, enz

Lijk anders wel op sanca alleen is sanca niet zo droog :o

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Tuurlijk kan je zonder dierlijke eiwitten dit fysiek bereiken, gewoon goed combineren van plantaarde eiwitten en je komt aan een compleet aminozuurprofiel. Of dit zonder verboden middelen is, daar twijfel ik sterk aan. Het ziet er iig niet zo uit, en in Israel aan AAS geraken is niet moeilijk, volgens mij kan je het zo afhalen in de apo.

Breaking News is dit trouwens niet, die gast post al jaren op BB.com.

Geen vlees eten, dat is gewoon punishment van eerste klasse.

Dat hij groot is heeft niets met voeding te maken, maar met zijn haargroei.
Andere voorbeelden zijn samson en sanca.

Zonder dierlijke eiwitten, dus geen vlees, vis, gevogelte, wild, kip ...

Dierlijke eiwitten zijn toch beter om spiermassa te gainen, dan plantaardige. Of ben ik nu mis?

DE veganisten die ik ken hebben allen dit probleem, het heeft volgens mij toch met een bepaalde nutrient te maken.

Ik heb het niet hoor, mn haar is gewoon glanzend & gezond :D Ik denk eerder dat het gewoon ouderdom is, als je oud bent en je wil dan nog lang haar hebben, tja...

Dierlijke eiwitten zijn toch beter om spiermassa te gainen, dan plantaardige. Of ben ik nu mis?
Dierlijke eiwitten bevatten allen altijd alle essentiële aminozuren die het lichaam nodig heeft om een compleet eiwit op te bouwen.

De meeste plantaardige eiwitten (behalve soja en bepaalde andere bonen) bevatten slechts een deel van de nodige aminozuren. Dit maakt dat je verschillende plantaardige eiwitbronnen moet combineren om aan een volledig aminozuurprofiel te komen.

Je moet bijvoorbeeld rijst combineren met groenten, of granen met bonen. Zolang je alle essentiële aminozuren maar binnenkrijgt.

Als veganist moet je dan eigenlijk véél meer plantaardig eten binnenkrijgen, en veel gevarieerder dan als alleseter.

Maar als je het goed doet, dan moet het in principe kunnen lukken.

Huge! Maar ziet er vrij ongezond uit :D

lijkt de viking wel!

squats n milk

Terug
Naar boven