houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen vlees eten, dat is gewoon punishment van eerste klasse.

want? vlees smaakt eigenlijk helemaal nergens naar. Ik eet zelf minimale hoeveelheden vlees. Meer vis,kip en eieren. Does the job for me![]()

Ik vind een goed stuk steak meer smaak hebben dan een blad sla eerlijkgezegd.want? vlees smaakt eigenlijk helemaal nergens naar.
want? vlees smaakt eigenlijk helemaal nergens naar. Ik eet zelf minimale hoeveelheden vlees. Meer vis,kip en eieren. Does the job for me![]()

DE veganisten die ik ken hebben allen dit probleem, het heeft volgens mij toch met een bepaalde nutrient te maken.
Ik denk eerder dat het gewoon ouderdom is, als je oud bent en je wil dan nog lang haar hebben, tja...Het probleem bij plantaardige eiwitten is dat ze meestal een lager gehalte hebben van enkele aminozuren.Dierlijke eiwitten zijn toch beter om spiermassa te gainen, dan plantaardige. Of ben ik nu mis?
Dierlijke eiwitten bevatten allen altijd alle essentiële aminozuren die het lichaam nodig heeft om een compleet eiwit op te bouwen.Dierlijke eiwitten zijn toch beter om spiermassa te gainen, dan plantaardige. Of ben ik nu mis?