AndroidHealthClinic

Ze bestaan - knoertgrote veganistische bodybuilders

Ik eet vlees uit principe, heb gewoon een schijt hekel aan dieren. :p

soja vlees/producten zijn trouwens ook zeer slecht voor dieren. Ze kappen grote stukken regenwoud neer om er soja plantages te kunnen bouwen zodat er kan worden voldaan aan de groeiende vraag naar soja, die ook veroorzaakt wordt door vegetariërs die diervriendelijk bezig denken te zijn.

Of je verdiept je iets meer in die soja-industrie. 95% van de soja die wereldwijd wordt geteeld wordt gebruikt voor de vee-industrie. Daarbij is het dan ook nog eens zo dat veel van soja die gebruikt wordt in vegetarische producten afkomstig is uit non GMO soja en meestal biologisch wordt geteeld. Soja verbouwen is een sloper maar dan vooral door de vlees-industrie.

Wel altijd een mooi argument, alleen klopt er dus geen ruk van.

Ieder zo zijn ding, maar een leven zonder vlees kan ik me niet voorstellen. Laat staan daarbij ook nog zwaar trainingsarbeid verrichten.

Of je verdiept je iets meer in die soja-industrie. 95% van de soja die wereldwijd wordt geteeld wordt gebruikt voor de vee-industrie. Daarbij is het dan ook nog eens zo dat veel van soja die gebruikt wordt in vegetarische producten afkomstig is uit non GMO soja en meestal biologisch wordt geteeld. Soja verbouwen is een sloper maar dan vooral door de vlees-industrie.

Wel altijd een mooi argument, alleen klopt er dus geen ruk van.

"In Oost- en Zuidoost-Azië wordt de sojaboon grotendeels voor menselijke consumptie gebruikt, onder meer in de vorm van tofoe, tempeh, sojasaus,sojamelk en sojaolie. In de westelijke wereld wordt het gewas hoofdzakelijk gebruikt voor de productie van plantaardige olie en veevoeder. De meeste soja -zo'n 90% van de Nederlandse invoer- wordt gebruikt voor veevoer. Voor één kilo vlees (eiwit) is zo'n vijf kilo soja-eiwit nodig. Nederland is na China de grootste importeur van soja ter wereld. Vanuit Nederland wordt een groot deel van de Noordwest-Europese intensieve veehouderij (kippen, varkens, kalveren) van veevoer voorzien."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sojaboon

Maar je zat er niet ver naast ;)

Die houston toch, er is al zo weinig genetisch potentieel voor úm weggelegd en het opleggen van nog meer zelf beperking neigt naar het zijn van een zelf-sadist.

Morgen vast en zeker beginnen met kick backs voor de triceps.

Een leven zonder vlees, vis of eieren. :eek:

Ik kan het me niet voorstellen. Een man is een carnivoor...geef je nou maar over aan de evolutie. :D

Die gast ziet eruit als een soort Turbo Sanca:P

Die gast ziet eruit als een soort Turbo Sanca:P

lol idd, maar sanc is groter hoor :D

6o1ujnr2.jpg

Terug
Naar boven