week 1 t/m 8 500 sust e.w
week 1t/m 4 40 mg dbol e.d
wat denken julli men doel is lekker wat massa winnen..
een aantal kilootjes..
een aantal kilootjes..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DBC01 zei:Wat is die Sust-only voor manier? Ik heb dat nooit kunnen inzien als een goede opzet. Alleen maar androgene testosterone pompen, zonder een anabool/eiwitsparend middel ernaast. In je kuur voel je je met Sust helemaal het mannetje, om vervolgens na je kuur weinig over te houden en een flinke dip te voelen. Zorg ervoor dat de krachttoename van Sustanon blijvend kan worden vastgelegd met een middel als Deca ernaast. Bega niet de fout die de meesten maken: Pure test pompen, vochtkoppie kweken om daarna in te zakken.
Een auto loopt op olie én benzine. Zonder één van deze twee wordt het wat minder hè. Laat je niet verleiden door een makkelijk product op zichzelf te zetten maar zorg ervoor dat je ook na je kuur er nog plezier van kan hebben.
Week 1-4 30mg Dbol/dag
Week 1-8 Sust 500mg/week
Week 1-8 Deca 200mg/week
Is een knappe beginnerskuur hoor! Succes.
je eerste kuur dan knal je altijd, de tweede ook nog wel maar wel minder.remco123 zei:2 de eerste was sust op 6 weken 500 mg e.w(kweet t tis te kort) maar tog 10 kilo en 7 over dus dan word dit wel knalle denkik!!![]()
DBC01 zei:Week 1-4 30mg Dbol/dag
Week 1-8 Sust 500mg/week
Week 1-8 Deca 200mg/week
Is een knappe beginnerskuur hoor! Succes.
precies zo zou ik hem ook doen! 8)Testo zei:Helemaal mee eens al zou ik em liever 10 weken lang zien duren ivm met trage werking van deca.
Niet slecht. Op zich kan je in eerste kuur ook zonder dbol, wil je een goede kick off dan kan je ook frontloaden of korte esters gebruiken.remco123 zei:week 1 t/m 8 500 sust e.w
een aantal kilootjes..![]()
DBC01 zei:Wat is die Sust-only voor manier? Ik heb dat nooit kunnen inzien als een goede opzet. Alleen maar androgene testosterone pompen, zonder een anabool/eiwitsparend middel ernaast. In je kuur voel je je met Sust helemaal het mannetje, om vervolgens na je kuur weinig over te houden en een flinke dip te voelen. Zorg ervoor dat de krachttoename van Sustanon blijvend kan worden vastgelegd met een middel als Deca ernaast. Bega niet de fout die de meesten maken: Pure test pompen, vochtkoppie kweken om daarna in te zakken.
Een auto loopt op olie én benzine. Zonder één van deze twee wordt het wat minder hè. Laat je niet verleiden door een makkelijk product op zichzelf te zetten maar zorg ervoor dat je ook na je kuur er nog plezier van kan hebben.

Testo zei:

Mee eens, en dan vooral beginners.dennis999 zei:dank je![]()
denk eens helder na: stel je neemt deca 10 weken op 400mg p/w gedurende vele weken cumuleert de deca razend snel. nu weet ik zelf hoe mijn lijf reageert op de 19-nor androgeen tren laat staan op de lange ester van de nandrolone.
kun je beter eq of primo nemen![]()
Big_T zei:
helaasJazeker, de nadruk lag in de reply meer op het feit dat deca niet de beste keus is voor beginners en dat alternatieven een betere optie zijn.dennis999 zei:denk dat gevorderde spuiters met hoge dosering eq ook goed uit de voeten kunnen.
hetzelfde geldt voor primo, maar dat wordt dan wel een duur geintjehelaas