AndroidHealthClinic

zeg t is

remco123

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
week 1 t/m 8 500 sust e.w
week 1t/m 4 40 mg dbol e.d

wat denken julli men doel is lekker wat massa winnen..
een aantal kilootjes..:cool:

eerste kuur? Meesten zullen zeggen, sus doortrekken naar 10wkn, maar persoonlijk vind ik dit een goede kuur.

• Topic Starter Topic Starter
2 de eerste was sust op 6 weken 500 mg e.w(kweet t tis te kort) maar tog 10 kilo en 7 over dus dan word dit wel knalle denkik!!???

ik zou t zo doen:

wk1-10 sustanon 500mg pw
wk1-6 dianabol 30mg ed

30mg dianabol voor als eerst is zat.
succes :thumbs:

Wat is die Sust-only voor manier? Ik heb dat nooit kunnen inzien als een goede opzet. Alleen maar androgene testosterone pompen, zonder een anabool/eiwitsparend middel ernaast. In je kuur voel je je met Sust helemaal het mannetje, om vervolgens na je kuur weinig over te houden en een flinke dip te voelen. Zorg ervoor dat de krachttoename van Sustanon blijvend kan worden vastgelegd met een middel als Deca ernaast. Bega niet de fout die de meesten maken: Pure test pompen, vochtkoppie kweken om daarna in te zakken.

Een auto loopt op olie én benzine. Zonder één van deze twee wordt het wat minder hè. Laat je niet verleiden door een makkelijk product op zichzelf te zetten maar zorg ervoor dat je ook na je kuur er nog plezier van kan hebben.

Week 1-4 30mg Dbol/dag
Week 1-8 Sust 500mg/week
Week 1-8 Deca 200mg/week

Is een knappe beginnerskuur hoor! Succes.

DBC01 zei:
Wat is die Sust-only voor manier? Ik heb dat nooit kunnen inzien als een goede opzet. Alleen maar androgene testosterone pompen, zonder een anabool/eiwitsparend middel ernaast. In je kuur voel je je met Sust helemaal het mannetje, om vervolgens na je kuur weinig over te houden en een flinke dip te voelen. Zorg ervoor dat de krachttoename van Sustanon blijvend kan worden vastgelegd met een middel als Deca ernaast. Bega niet de fout die de meesten maken: Pure test pompen, vochtkoppie kweken om daarna in te zakken.

Een auto loopt op olie én benzine. Zonder één van deze twee wordt het wat minder hè. Laat je niet verleiden door een makkelijk product op zichzelf te zetten maar zorg ervoor dat je ook na je kuur er nog plezier van kan hebben.

Week 1-4 30mg Dbol/dag
Week 1-8 Sust 500mg/week
Week 1-8 Deca 200mg/week

ben t volledig met je eens..
echter waarom raad oa big cat dan alleen test only kuren aan met soms eq, oxy en voor de ambiteuze atleet tren aan?

denk dat je naast test altijd een "basis-as" moet hebben zoals deca,primo,eq

Ik denk dat je naast test altijd een basis-AAS als Deca, Primo, EQ moet hebben.

Ik heb persoonlijk, en met mij wel meer mensen, meer gehad aan zo'n kuur dan aan een hoog-androgene kuur. Je houdt er meer aan over. Wat een ander adviseert is zijn keuze, ik ga af op wat ik om mij heen zie gebeuren en hoor van en over gebruikers. Mensen dus die het hebben gedáán en kunnen zeggen wat voor effect het heeft gehad.

remco123 zei:
2 de eerste was sust op 6 weken 500 mg e.w(kweet t tis te kort) maar tog 10 kilo en 7 over dus dan word dit wel knalle denkik!!???
je eerste kuur dan knal je altijd, de tweede ook nog wel maar wel minder.

DBC01 zei:
Week 1-4 30mg Dbol/dag
Week 1-8 Sust 500mg/week
Week 1-8 Deca 200mg/week

Helemaal mee eens al zou ik em liever 10 weken lang zien duren ivm met trage werking van deca.

remco123 zei:
week 1 t/m 8 500 sust e.w
week 1t/m 4 40 mg dbol e.d
wat denken julli men doel is lekker wat massa winnen..
een aantal kilootjes..:cool:
Niet slecht. Op zich kan je in eerste kuur ook zonder dbol, wil je een goede kick off dan kan je ook frontloaden of korte esters gebruiken.
Dbol geeft wel goede kracht, maar houd rekening met extra vochttoename als je de kilo's optelt. Sustanon is niet mijn voorkeur als je langere cycles doet en stabiele test waarden wilt. Dan is enanthaat of cyp beter.
Vergeet je nakuur en anti estrogenen en/of blockers niet als je problemen moest ondervinden.

Deca hoef je niet toe te voegen, zeker niet als beginner.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt mensen ..
ik zal jullie op de hoogte houwe..!!..

waarom zou je deca gebruiken? pak dan primo of eq, beide wel hoog genoeg inzetten ;)

DBC01 zei:

Voor jou dan nog een keer,Dennis.:D

Niet iedereen is het eens met die uitleg testo.

Ik ieg zeker niet en bigcat al helemaal niet (denk zelfs elmo niet). De argumenten slaan, imo, nergens op.

Deca is geen slecht product, maar beginners kunnen heel goed gaan op test only, geen deca nodig.

1 uitspraak vond ik wel totaal nergens op slaan: "Bega niet de fout die de meesten maken: Pure test pompen, vochtkoppie kweken om daarna in te zakken."
Als er 1 fout wordt gemaakt is het wel deca only of dbol only, en vaak stacks met deca als het nog helemaal niet nodig is en je beter een basiskuur doet met test only.

En deca zorgt voor net zoveel vocht (of meer) dan test. Oestrogeen is een directe voorloper van aldosterone, het hormoon dat het vocht in het lichaam regelt. Testosteron aromatiseerd in tegenstelling tot deca ook naar DHT, een antagonist van oestrogeen.

Testo zei:
Voor jou dan nog een keer,Dennis.:D

dank je:p

denk eens helder na: stel je neemt deca 10 weken op 400mg p/w gedurende vele weken cumuleert de deca razend snel. nu weet ik zelf hoe mijn lijf reageert op de 19-nor androgeen tren laat staan op de lange ester van de nandrolone.
kun je beter eq of primo nemen;)

dennis999 zei:
dank je:p
denk eens helder na: stel je neemt deca 10 weken op 400mg p/w gedurende vele weken cumuleert de deca razend snel. nu weet ik zelf hoe mijn lijf reageert op de 19-nor androgeen tren laat staan op de lange ester van de nandrolone.
kun je beter eq of primo nemen;)
Mee eens, en dan vooral beginners.

Ik snap het voordeel van de kickstart d-bol samen met sustanon niet helemaal. Je kunt toch net zo goed kickstarten met sustanon zelf? Iets als dit: week 1 en 2: 750mg sustanon (gespreid zetten)
week 2 t/m 10: 500 mg sustanon of test enanthaat.
Zorgt dit voor te schommelende bloedwaarden?

dennis999 zei:
denk dat gevorderde spuiters met hoge dosering eq ook goed uit de voeten kunnen.
hetzelfde geldt voor primo, maar dat wordt dan wel een duur geintje:mad: helaas
Jazeker, de nadruk lag in de reply meer op het feit dat deca niet de beste keus is voor beginners en dat alternatieven een betere optie zijn.

Waarom is deca niet de beste keuze voor beginners?

- Neveneffecten zijn moeilijker te controleren dan bij andere as, dit vraagt om ervaring en zeer correct gebruik.
- zware onderdrukking van libido en zaadproductie.
- lage dosissen doen bij deca héél weinig, en stacks zijn vaak nodig om het anabool echt tot recht te laten komen, ook al hecht het zeer goed aan de AR (gevolg is dat hoge dosseringen en stacks nodig zijn en dat is nu net niet wat een beginner hoort te doen.

Terug
Naar boven