XXL Nutrition

zeg t is

dennis999 zei:
dank je:p
denk eens helder na: stel je neemt deca 10 weken op 400mg p/w gedurende vele weken cumuleert de deca razend snel. nu weet ik zelf hoe mijn lijf reageert op de 19-nor androgeen tren laat staan op de lange ester van de nandrolone.
kun je beter eq of primo nemen;)

Alle opties zouden kunnen en jij hebt het over 400mg deca maar ik zou 200mg als eiwitspaarder al voldoende vinden terwijl ik EQ toch aanzienlijk minder vind werken en je daar dan toch al gauw met 400mg/600mg aan de slag moet.

En ik vind dat er over de onderdrukking altijd zo overdreven word....je kan iets beter in een keer goed doen dan te voorzichtig willen zijn en snel naar een volgende kuur te grijpen.

@Big_T

Ben helemaal met je eens dat een testonly van 500mg per week ook al een knappe kuur is voor een beginner....en zeker al een stuk beter dan al die andere voorstellen die ik hier voorbij zie komen.

Alleen wordt het kuurtje met wat deca en dbol erbij nóg effectiever en dat je lever dan mss iets meer te verduren krijgt is niet zo'n probleem omdat het zichzelf toch wel weer hersteld na verloop van tijd.

Testo zei:
Alleen wordt het kuurtje met wat deca en dbol erbij nóg effectiever en dat je lever dan mss iets meer te verduren krijgt is niet zo'n probleem omdat het zichzelf toch wel weer hersteld na verloop van tijd.
Het wordt idd effectiever, vraag is of het nodig is. Een beginner groeit zeker wel op elke goede kuur die minimaal 500 mg actieve stof/week bevat. Dat mag ook 250 mg test en +-200 mg deca zijn. Alleen denk ik dat je in een eerste kuur er goed aan doet om het zo eenvoudig mogelijk te houden en zo leren hoe je eigen lichaam reageert zodat je een referentie hebt voor volgende cycles. De redenen waarom ik deca voor newbies liever niet zou aanraden staan in mijn vorige post. Als de kuur goed in elkaar zit, en voorzorgen worden genomen, dan kan de stack natuurlijk heel goed werken.

Dat snijdt ook wel hout idd en ben het er ook wel mee eens.

Ik ben nou eenmaal wat maffer dan de gemiddelde dbb-er en neem graag radicalere maatregelen.:D

• Topic Starter Topic Starter
verschillende meningen..

sust 500 mg e.w 8 weken.
dbol 30 mg e.d 4 weken.

OF

sust 500 mg e.w 8 weken.
dbol 30 mg e.d 4 weken.
deca 200 mg e.w 8 weken.

?????????????????????????

Even een kleinigheidje..

@topicstarter: Je weet wel dat je de sust elke 3 dagen moet injecteren he..?

Nog een mening :D

Omdat je eerste bestond uit 6wk @ 500 zou ik nu kiezen voor :

wk 1 t/m 4 @ 30 mg dbol
wk 1 t/m 10 @ 500mg test Enth

Rest om de kuur heen as usual, just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:

Maak jij die jongen ff gek hier,P!:D

Nee hoor F is gewoon mijn mening :D en zeker een optie ;)

Groet Smalluser :thumb:

Haha grappig dit zal ik anders 5 kuurtjes achter elkaar doen???

dan doek ze allemaal;)

500 mg in de week op ma en do...

Op maandag dus 250mg en op donderdag 250mg,kerel...

juistem!!!!
Volgens mijn heb jij m helemaal door!!:D:D

Terug
Naar boven