dennis999 zei:dank je![]()
denk eens helder na: stel je neemt deca 10 weken op 400mg p/w gedurende vele weken cumuleert de deca razend snel. nu weet ik zelf hoe mijn lijf reageert op de 19-nor androgeen tren laat staan op de lange ester van de nandrolone.
kun je beter eq of primo nemen![]()
Alle opties zouden kunnen en jij hebt het over 400mg deca maar ik zou 200mg als eiwitspaarder al voldoende vinden terwijl ik EQ toch aanzienlijk minder vind werken en je daar dan toch al gauw met 400mg/600mg aan de slag moet.
En ik vind dat er over de onderdrukking altijd zo overdreven word....je kan iets beter in een keer goed doen dan te voorzichtig willen zijn en snel naar een volgende kuur te grijpen.
@Big_T
Ben helemaal met je eens dat een testonly van 500mg per week ook al een knappe kuur is voor een beginner....en zeker al een stuk beter dan al die andere voorstellen die ik hier voorbij zie komen.
Alleen wordt het kuurtje met wat deca en dbol erbij nóg effectiever en dat je lever dan mss iets meer te verduren krijgt is niet zo'n probleem omdat het zichzelf toch wel weer hersteld na verloop van tijd.