Fitness Seller

Zelfgemaakte shake

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik maak deze shake:
250ml magere melk
250gr magere kwark
1banaan
1 schep whey perfection (strawberry milkshake)
Ik drink deze na de training
Wat vinden jullie ervan?

Grandioos

Is het dan voorgemaakt of sjouw je al die dingen mee zodat je ze in de gym kan mixen? :p

Hij neemt de koe mee naar de gym voor verse melk ?
not_sure_if_srs.jpg

Want dan moet je haar gym abbo ook betalen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thuis in de blender, ik neem een pot kwark van 500gr, een halve liter magere melk, 2scheppen whey perfection en 2bananen. Alles samen in de blender en je bent goed voor 2dagen. Doe het in 2shakers en in de frigo, Ik ben een half uur na het trainen thuis en drink het dan. Eerst in de gym drink ik nog magnificent. En nu sinds 2weken drink ik dit een half uur na de PWO

Koe als spotter, kan wel handig zijn

Thuis in de blender, ik neem een pot kwark van 500gr, een halve liter magere melk, 2scheppen whey perfection en 2bananen. Alles samen in de blender en je bent goed voor 2dagen. Doe het in 2shakers en in de frigo, Ik ben een half uur na het trainen thuis en drink het dan. Eerst in de gym drink ik nog magnificent. En nu sinds 2weken drink ik dit een half uur na de PWO

Gaat dat spul niet stinken na een dagje in de frigo? ???

Magnificent is PWO, dus er na pakken.

Wrm zou het stinken? Alle ingrediënten zitten los in de frigo dus wrm zou het samen stinken na een dag. Geen probleem, nog steeds lekker.

---------- Post added 2 January 2013 at 18:29 ----------

Ja eerst magnificent direct na trainen en dan eenmaal thuis de shake

Als je het toch thuis drinkt, waarom moet je het per se vantevoren aanmaken? Kan je net zo goed "vers" maken zodra je thuis bent.

Dan hoef ik niet de helft van een pot kwark af te wegen. En zo een dag minder werk.

Na trainen wil je toch vooral snelle eiwitten??

Mix van snelle en langzame eiwitten is het beste. Maar kerel, een halve pot kwark kun je toch op het oog doen :p dan kun je het gewoon vers maken.

Desalniettemin prima post workout shake

Ik neem momenteel nog magnificent na men training en dan 20min later deze shake. Is het niet beter om men shake te nemen en daarbij bv de creatine en bcaa's en glutamine toe te voegen aangezien de suikers van de banaan en melk al in de shake zitten en zo geen 2maal suikers neem?

Je hoeft geen shake te nemen na je training en ook niet 20 minuten na je training en je hoeft ook geen bcaa's en glutamine te nemen en het maakt ook niet uit dat je 2 maal suikers neemt want koolhydraten zijn suikers dus je krijgt eigenlijk altijd suikers binnen. punt.

Zorg dat je gevarieerde en natuurlijke voeding binnenkrijgt en dat je je macro's en micro's elke dag hit. Hoe je dat doet maakt niet uit, en wanneer je eet of drinkt maakt ook niet uit

/thread

Terug
Naar boven