MuscleMeat

Zenuwslopend???

powerwalker

Novice
Waardering
0
Wie kan mij vertellen of het volgende normaal is, enkele weken geleden kuur gedaan met undestor voor mijn sport ondersteunt door ijzer en Vit B-complex. Laatste dagen last met inslapen van rare niet gecrontoleerbare bewegingen van benen en armen, een soort schrikreactie van mijn zenuwstelsel. Nu heb ik dat met het inslapen en af en toe overdag is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?

Welkom!

Wie ben je? Hoe heet je? Stats? Wat kom je doen? ;)

Het komt mij enigzins bekend voor. In mn laatste kuur had ik erg vaak last van erge kramp in mn been snachts, en geregeld een vreemd (krampachtig) gevoel in mn rechterarm.

Ook werd ik wel s wakker snachts omdat mn rechterbeen ineens schokte, net als wanneer je een rare droom hebt en je ineens het gevoel het alsof je uit bed pleurt :D

Erg vreemd, heb dr geen verklaring voor eigenlijk.

Heb net hetzelfde probleem als ik in men bed lig.
Men ene been begint "vanzelf" tegen men andere been aan te stoten, heel vervelend en je kan er maar weinig aan veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Boys,

bedankt voor de snelle reactie, ja ik ben nieuw op deze site ben net over van een aantal jaren USA voor mijn sport die ligt in de uithoudingsfeer, tips altijd welkom en waarschijnlijk hoef ik mij niet druk te maken over een de "schrikreacties" in bed of overdag.

Heeft volgens mij alles te maken met je mate van vermoeidheid.
De symptomen die je beschrijft lijken erg op de symptomen die mensen ervaren in de "sluimer'slaaptoestand, dit is het moment tussen wakker zijn en in slaapvallen of het moment tussen slapen en ontwaken.
Volgens mij hoef je je geen zorgen hierover te maken.

Ik heb dit ook gehad hoor.
En ik kuurde nog niet eens .
Bij mij is het gedaan geraakt door te suplementeren met zink + magnesium .

Terug
Naar boven