MuscleMeat

Zidane's laatste trick.

EricR zei:
Wel grappig dat Materazzi wordt verguisd terwijl toch echt die malloot van een Zidane volledig door het lint ging. Is toch ook vrij standaard dat je directe tegenstander in het veld je probeert op te naaien, een pro hoort daar doof voor te zijn.
.... no offence ouwe, maar voor het WK schreeuw je dat het voetbal je gestolen kan worden, tijdens het WK en zeker nu er wat sensatie is blijf je doorgaan met tegen de sport te schoppen (zonder intentie de bal te raken).
Ook dit is IMO bullshit, je zegt zelf dat Materazzi probeert tegenstanders op te naaien (doel heiligt de middelen) maar vervolgens ten onrechte wordt verguisd? C'mon.

Zonde dat mensen nu enkel naar Zidane kijken en diens overtreding zien. Toegegeven, erg smerig en zonde. Maar het is helemaal niets nieuws, Zidane heeft meerdere malen rode kaarten gezien, en gelukkig praat daar niemand meer over. Zo ook in dit geval, hij zal worden herinnerd als een van de grootsten ter wereld (zoals ik al eerder zei: top5 all-time) die op zijn laatste WK de gouden bal won.... EN TERECHT!! :D

RichardV zei:
Ik ben kritisch op de mensen zoals ook jij Mich en Luuk die altijd lovend zijn over hem. Dat het een geweldige voetballer is staat buiten kijf. Hij had bijzonder veel geluk met die penalty.
Trezequet bijna identiek alleen minder lucky:D .
Hij speelde echter niet geweldig, maar met een Zidane bril op misschien wel;)

Henry en Madoua (of hoe die gast heet) die speelden sterk. Rest was gewoon minder. Henry kwam erg veel dreiging af.

We slaat op jou en Luuk?:D

Let wel: ik ben zeer kritisch op Zidane. Ik vindt hem een fantastische voetballer, maar wat hij gisteren gedaan heeft mag nooit. Het moet niet uit maken hoeveel je laat provoceren. Daar moet Zidane boven staan, ten allen tijde. En zeker ten opzichte van Materazzi. Ook zeg ik niet dat Frankrijk verdiende te winnen...Wel zeg ik dat ik het jammer vindt, voor zo'n groot speler om op zo'n manier afscheid te nemen. Jammer, ondanks dat hij het echt aan zichzelf te danken heeft. Jammer, dat dit soort uitspattingen horen bij de speler Zidane...

Luukie23 zei:
Ik ben overdonderd, en ben er nog stil van. Hoe kan hij, zo'n fantastisch voetballer, zich op zo'n manier laten gaan. Wat Materazzi ook gezegd moge hebben, dit valt niet goed te praten. Hoe triest kun je je eigen afscheid maken. Het had zo mooi kunnen zijn. Als ze gewoon tweede waren geworden, dus zonder deze actie, had hij terug kunnen kijken op een fantastisch afscheid. Nu zal dat met een zwarte rand de boeken in gaan. OOk zwak van hem dat hij niet bij de uitreiking van de medailles aanwezig was. Jammer, jammer jammer. Ik heb twee van zijn shirts ingelijst op mijn kamer hangen. Wilde daar dit WK shirt aan tevoegen, maar zie daar denk ik maar vanaf....
t*ring, hoe sentimenteel kan je zijn:rolleyes:

Black Knight zei:
t*ring, hoe sentimenteel kan je zijn:rolleyes:

Ik wil niet te veel ingaan op details, maar ik heb een 'band' met Zidane door het overlijden van mijn beste vriend. Het is moeilijk om uit te leggen hoe het precie zit, denk ook niet dat ik dat wil, maar Zinedine Zidane betekende heel veel voor me...op zo'n moment mag je dan sentimenteel zijn. Echt Nederlands trouwens om zo'n opmerking te maken

j354j4 zei:
Omdat ze hem zo graag terug wilden hebben. Hij was al gestopt met spelen voor het nationale elftal.

Agree, maar je keert niet zomaar terug om vervolgens in de 2de ronde uitgeschakeld te worden, Zidane wilde echt wel winnen ;)

Helaas :P

• Topic Starter Topic Starter
bouwens62 zei:
Wat kraam je nou voor een bullshit uit bro???

Bedoel gewoon maar dat Zidane daardoor wel gemakkelijker over de schreef zou gaan, zeker als het blijkt dat die Mat. zijn zus had uitgemaakt, komaan zeg.

ZoutZak zei:
.... no offence ouwe, maar voor het WK schreeuw je dat het voetbal je gestolen kan worden, tijdens het WK en zeker nu er wat sensatie is blijf je doorgaan met tegen de sport te schoppen (zonder intentie de bal te raken).
Ook dit is IMO bullshit, je zegt zelf dat Materazzi probeert tegenstanders op te naaien (doel heiligt de middelen) maar vervolgens ten onrechte wordt verguisd? C'mon.

Zonde dat mensen nu enkel naar Zidane kijken en diens overtreding zien. Toegegeven, erg smerig en zonde. Maar het is helemaal niets nieuws, Zidane heeft meerdere malen rode kaarten gezien, en gelukkig praat daar niemand meer over. Zo ook in dit geval, hij zal worden herinnerd als een van de grootsten ter wereld (zoals ik al eerder zei: top5 all-time) die op zijn laatste WK de gouden bal won.... EN TERECHT!! :D

No offence taken, maar als je het een beetje had gevolgd had je ook kunnen lezen dat ik graag chargeer wat betreft voetbal. Net zoals Marsu dat de andere kant op doet. Maar goed vooral selectief lezen dan lijkt het inderdaad zo dat ik graag de bal misschop in dit geval.

Ik beoordeel Zidane in dit geval als mens en wat dat betreft is het een psycho die zijn emoties niet in de hand kan houden.

Ik hoorde net op het nieuws dat er ook geruchten waren dat Materazzi Zidane uitgemaakt had voor terrorist. Maarja ik ben het enigsinds wel met Eric eens dat een voetballer zich niet zo makkelijk op moet laten naaien. Maar van de andere kant vond ik het wel een strakke kopstoot die eigenlijk wel 25 cm hoger geplaatst had mogen worden.

EricR zei:
Een tikje? Gewoon een zeer smerige overtreding van iemand die zijn emoties niet in de hand kan houden. Als dit was gedaan door Materazzi tegen Zidane zou de wereld te klein zijn geweest. Zidane was een groot voetballer, maar een klein mens.

En jij kent Zidane ook echt goed he? Jij veroordeelt hem als klein mens, vanwege één grote, domme fout die hij maakt?

EricR, je bent echt triest. Je laat je weer erg kennen in dit topic.

ben het toch wel eens met EricR, een mens wordt nu eenmaal afgerekend op zijn daden en slechte tellen nu eenmaal zwaarder als goede.

daar gaat het niet om, ik vond het zelf ook een ongelooflijk domme actie van Zidane en hij heeft imo ook respect daardoor verloren.

Maar om hem een klein mens te noemen is typisch weer voor die Nederlanders, die altijd maar wat te kankeren hebben. Het maakt het nog triester dat EricR voor het WK riep dat voetbal hem gestolen kan worden en wanneer er sprake is van wat sensatie dan heeft meneer weer erg snel z'n oordeel klaar. Zoals gewoonlijk met EricR, veel geschreeuw, weinig wol.

RubenSossa zei:
En jij kent Zidane ook echt goed he? Jij veroordeelt hem als klein mens, vanwege één grote, domme fout die hij maakt?

Ach goh onze internetridder RubenSossa weer in de bocht, wie is hier nou triest?

Laat ik het zo stellen, mijn achting voor de persoon Zidane is erg gedaald na die actie van gisteren. Niet dat hij daar overigens mee zit. Het blijft een gestoorde actie en dan ook nog eens voor het oog van miljarden mensen. Dan spoor je gewoon niet.

Maar goed neem het vooral op voor je helden, of beter neem het op voor je de personen die ik afkraak. Over triest gesproken :roflol:

Misschien krijgen we nu weer de hoogstaande reply 'whatever' of 'ok EricR'.

Het is de eerste keer niet dat Zidane over de schreef gaat ooit heeft hij ook is een kopstoot aan een toeschouwer uitgedeelt!

Ik vind het een fantastische speler, maar als persoon kwa karakter kan ik hem niet uitstaan, en heeft hij zich nogmaals zijn andere kant laten zien!!!

Iemand als Zidane heeft ook nog eens een voorbeeld functie, hoeveel kinderen/mensen denk je dat er rondlopen met zidane op hun shirt, hoeveel van die kinderen/mensen hebben hun held nu zo'n actie uit zien voeren?

idd torren in je kop.

RubenSossa zei:

1fout ik kan zo 4 vieze smerige roden kaarten opnoemen van zidane.. kopstoot,natrappen,slaan,elleboog dus ik ben het ook met ericr eens

Straks gaan ze nog denken dat ik bepaalde users heb omgekocht :roflol:

toch wel apart als mensen het met je eens zijn...

Ik ben overigens van de generatie die Battiston heeft zien neergaan in de halve finale tussen Duitsland en Frankrijk in 1982. Dat was nog vele malen smeriger. De veroorzaker Toni Schumacher is jarenlang gehoond voor deze actie, die Schumacher kreeg nog geen eens geel voor de actie.

Maar in de herinnering blijft toch die actie en hoe smerig Schumacher bezig was in die halve finale. Zelfs 24 jaar later nog, smerige acties kunnen dus lang blijven hangen.

Navy Seal zei:
van mij had hij de hele italiaanse ploeg zo een kopstoot mogen geven. Frankrijk had moeten winnen

:rolleyes: Waarom verbaast het mij niet, alle Belgen die ik hoor zijn anti- Italië, last van complexen? Tja, tzal pijn doen he, al de Italo-Belgen in Belgisch Limburg hebben er een groots volksfeest van gemaakt, en België... ja die verloren kansloos van de zwakste ploeg van het WK, nl S&M, zegt genoeg denk ik... :cool:

Terug
Naar boven