XXL Nutrition

Zidane's laatste trick.

The Rock zei:
:roflol: Objectiviteit is ver te zoeken. De penalty was in de 7e!! minuut. En in die 7 minuten heeft het spel nog 3 minuten stilgelegen omdat meneer Henry een hoofd van zeer zacht materiaal heeft. Dan kan je echt nog niet zien wie er de aanval zoekt en wie het overwicht heeft. Italie had trouwens in de eerste helft 61% balbezit ;) De eerste helft was Italie echt wel beter, ze hadden het middenveld in bezit. Tweede helft is een ander verhaal. Toen zocht Frankrijk inderdaad meer de aanval. Maar Frankrijk was echt niet heel zoveel beter als dat je doet voorkomen.

Materazzi zal heus wel wat ergs hebben gezegd, maar Zidane mag zich nooit zo laten gaan. Ik vond trouwens dat Materazzi in dit tournooi zich voorbeeldig gedragen heeft, ik heb geen enkele smerige overtreding van hem gezien. Sure, hij zal heus wel dingen roepen/zeggen en 90 minuten lang provoceren, maar hij liet op dit tournooi zien een goede verdediger te zijn, en niet alleen een ordinaire schopper.

Perfecte objectieve samenvatting van deze finale :thumbs:

Een ploeg die 2 tegengoals slikt, een eigengoal en een onterechte, maar toegegeven prachtige penalty, kan je absoluut geen onverdiende wereldkampioen noemen.

Ik snap ook niet waarom er zoveel anti italië zijn:) Van mij moesten ze winnneeee!!!!!!

Zidan is gewoon een flapdrol dat hij zich zo laat opnaaien. Te simplistisch voor woorden.

Straf is niet meer als rechtsgeldig. Heeft ook wel erg veel rode kaarten opgelopen voor zo'n grote voetballer en ook niet voor de kleinste dingen hoor.

Super voetballer met ook super rare streken. En verdiende het never nooit niet om tot beste speler uitgeroepen te worden van dit wk!

Dag Michel ;)

Uitslag van die gouden bal was toch al bepaald voordat de finale begon?

zidan is en blijft een fantastische speler, wat hij laten zien heeft op dit wk op zijn leeftijd chapeau.
Maar over pakweg 5jaar zullen der nog weinig zijn fabuleuze acties en goalen herinneren. Daarbij vergeet ik nog zijn altijd overheersende superioriteit. Die man weet gewoon perfect hoe hij een ploeg moet dragen. Op zo'n middenvelder zullen we nog lang mogen wachten. Zijn kopstoot daarintegen zal lang in het geheugen gegrift staan. Kijk maar naar cantona.....

Volgens een liplezer van de Braziliaanse zender Globo ging het gesprek zo:

Zidane: - "Ordinanza de tirare il costume!!" (hou op met aan mijn shirt trekken!!)

Materazzi: - "Taciti, enculo, hai solamente cio che merite..." (Stil, kl***zak, je krijgt alleen wat je verdient)

Zidane:- "si e cio..." (ja hoor... dat is het)

Materazzi: - "meritate tutti ciò, voi gli enculato di musulmani, sporchi terroristici" (je verdient het allemaal, ****ing moslim, smerige terrorist)

Maar ik lees meerdere verhalen.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=395046&in_page_id=1770

Laatst bewerkt:
Ach ja, wat moet je er van zeggen... :rolleyes:

Ik vind het ook erg zwak van Zidane. Hij had zich een keer moeten bedenken alvorens dit te doen, ook al kreeg hij de huid volgescholden. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Ik ben blij dat Italie gewonnen heeft. Zeker verdient als je de wedstrijd bekijkt.

Je kunt het ook van de positieve kant zien. Als er geen kopstoot was geweest, hadden we nu niet allemaal die leuke GIF-jes... :D

Misschien Zidane en Figo volgend jaar in de UFC?

Als Italië het in de verlenging had afgemaakt met 11 tegen 10, dan had dat Zidane aangerekend kunnen worden. Maar Zidane had maar 1 penalty kunnen nemen, en als een ander dan mist ga je alsnog de boot in, wat ook gebeurde. Dus het is een smetje, maar Italië had hoe dan ook gewonnen. Zidane wist dat waarschijnlijk ook wel, en heeft uit balorigheid een kopstoot uitgedeeld. Het is maar beter zo. Fransen die 2 keer wereldkampioen worden in 8 jaar, gaan veel teveel naast hun schoenen lopen.

-edit- link is al dood

Laatst bewerkt:
haha je ziet als die materazzi neergaat dat ie alsnog probeert om z een trap te geven, zo typisch :D:D

FIFA bekijkt of ze Zidane de gouden bal af kunnen pakken.
Stelletje tuig, een beetje afscheid verdient deze wereldvoetballer wel ;)

ghehehe [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven