CU2
Cool Novice
- Waardering
- 0
The Rock zei:Objectiviteit is ver te zoeken. De penalty was in de 7e!! minuut. En in die 7 minuten heeft het spel nog 3 minuten stilgelegen omdat meneer Henry een hoofd van zeer zacht materiaal heeft. Dan kan je echt nog niet zien wie er de aanval zoekt en wie het overwicht heeft. Italie had trouwens in de eerste helft 61% balbezit
De eerste helft was Italie echt wel beter, ze hadden het middenveld in bezit. Tweede helft is een ander verhaal. Toen zocht Frankrijk inderdaad meer de aanval. Maar Frankrijk was echt niet heel zoveel beter als dat je doet voorkomen.
Materazzi zal heus wel wat ergs hebben gezegd, maar Zidane mag zich nooit zo laten gaan. Ik vond trouwens dat Materazzi in dit tournooi zich voorbeeldig gedragen heeft, ik heb geen enkele smerige overtreding van hem gezien. Sure, hij zal heus wel dingen roepen/zeggen en 90 minuten lang provoceren, maar hij liet op dit tournooi zien een goede verdediger te zijn, en niet alleen een ordinaire schopper.
Perfecte objectieve samenvatting van deze finale
Een ploeg die 2 tegengoals slikt, een eigengoal en een onterechte, maar toegegeven prachtige penalty, kan je absoluut geen onverdiende wereldkampioen noemen.

Objectiviteit is ver te zoeken. De penalty was in de 7e!! minuut. En in die 7 minuten heeft het spel nog 3 minuten stilgelegen omdat meneer Henry een hoofd van zeer zacht materiaal heeft. Dan kan je echt nog niet zien wie er de aanval zoekt en wie het overwicht heeft. Italie had trouwens in de eerste helft 61% balbezit
De eerste helft was Italie echt wel beter, ze hadden het middenveld in bezit. Tweede helft is een ander verhaal. Toen zocht Frankrijk inderdaad meer de aanval. Maar Frankrijk was echt niet heel zoveel beter als dat je doet voorkomen.
Van mij moesten ze winnneeee!!!!!!