MuscleMeat

Zie door het bos de bomen niet meer!

Timo13

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Mensen, ik heb jullie hulp nodig!
Ik ben 22 jaar, 1m70 groot, weeg 89 kg en heb het vet% van 27. Ik vertrek over een dikke 10 weken voor 3 weken naar de westkust van Amerika en wil er dan toch wel wat beter uitzien dan nu. Een afgetraind lichaam is natuurlijk niet haalbaar, maar ik wil op m'n gemak in zwembroek kunnen rondlopen.
Een vriendin van me heeft me een voedingsschema gemaakt maar nu zou ik jullie willen vragen of mijn trainingsschema goed is:

Maandag: Cardio
Dinsdag: rug, biceps & buik
Woensdag: cardio
Donderdag: triceps & schouders
Vrijdag: cardio
Zaterdag: benen
Zondag rust

Mijn cardio bestaat uit 20min op een redelijk tempo, 20min 1/1 interval, 10 tempo. En na iedere training doe ik nog zo'n 15min cardio

Zouden jullie enkel cardio doen, de cardio oefening aanpassen of nog iets anders?
Wat lijkt jullie een haalbaar gewicht/vet%? Indien jullie nog tips hebben, hoor ik ze graag!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Je krachttraining zou ik anders doen, als je 3 keer per week gaat kun je beter fullbody doen.

Cardio kan je doen, ,maar is in principe niet nodig als je je voeding goed op orde heb.
Hiermee bedoel ik een eetschema gebaseerd op je energiebehoefte, en hier een aantal kcal, bijv 500 onder gaat zitten.

Als je dan toch cardio wilt doen kan je het op de door jou genoemde manier doen.
Wat vaker krachttraining en minder cardio zou imo nog beter zijn.

Succes

27% valt nog mee in Amerika;)

20% of lager moet een eitje zijn ... mits je 3x per week 10km gaat hardlopen en 3x per week naar de gym gaat... Eten vind ik zelf ook altijd klote om omlaag te gooien.. ik ga liever wat meer bewegen.
Als ik 2-3x per week in de gym zit pak ik ALLES........... dat werkt overigens prima

simpel dus

Terug
Naar boven