PEOPLES_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-PEOPLES- zei:Ik ben afgelopen maandag begonnen met een kuurtje van 30mg d-bol/dag en 500mg test.ent/week.
Vanaf de eerste dag ben ik al misselijk en heb moeite om al me eten naar binnen te krijgen.
Maar vandaag is het zover...bij elke hap die ik neem krijg ik kotsneigingen!!! Daarbij heb ik van het injecteren maandag een ongelooflijke blauwe reet gekregen....kan niet zitten of staan!!!! Nou ga ik er van uit dat dit gewoon komt doordat het me 1e keer was en dat het vanzelf weer overgaat.
Maar wat moet ik nou doen met die misselijkheid? Moet ik ondanks ik vandaag absoluut niet aan mijn eiwitten en kcal kom gewoon doorslikken? Of stoppen en weer verder gaan als ik beter ben?
Moen zei:
axestream zei:Stoppen, nakuren en genoeg tijd nemen om te herstellen net zoals je zou doen voor je aan een tweede kuur zou beginnen en dan weer helemaal van voor af aan beginnen. Misschien toch een andere stack kiezen of beter nog helemaal geen stack als beginner omdat je nog niet weet hoe je op bepaalde stoffen reageert.
Was dit je tweede kuur geweest na een test only dan zou je in principe kunnen weten waar het aan lag.
RichardV zei:
-PEOPLES- zei:Ik ben afgelopen maandag begonnen met een kuurtje van 30mg d-bol/dag en 500mg test.ent/week.
Vanaf de eerste dag ben ik al misselijk en heb moeite om al me eten naar binnen te krijgen.
Maar vandaag is het zover...bij elke hap die ik neem krijg ik kotsneigingen!!! Daarbij heb ik van het injecteren maandag een ongelooflijke blauwe reet gekregen....kan niet zitten of staan!!!! Nou ga ik er van uit dat dit gewoon komt doordat het me 1e keer was en dat het vanzelf weer overgaat.
Maar wat moet ik nou doen met die misselijkheid? Moet ik ondanks ik vandaag absoluut niet aan mijn eiwitten en kcal kom gewoon doorslikken? Of stoppen en weer verder gaan als ik beter ben?
Koolhoven zei:Gewoon vreten kreng !!!! hahahaha nee zal best wel de d-bol zijn. Probeer ze gewoon na een maaltijd te nemen dan vallen ze iets minder zwaar op je maag. Niets om je druk over te maken komt wel vaker voor en gaat vanzelf weer weg. Wordt het te erg breng dan je d-bol even terugnaar 20mg ofzo maar gewoon doorgaan. En ja die blauwe reet krijg je toch van het verkeerd prikken. Zet de ene voet plat en ga met de voet van de bil waar je gaat injecteren op je tenen staan. Zo ontspan je de bilspier iets makkelijker en zul je minde last hebben.
Succes

Jimbo zei:Ik kan het mishebben hoor Jer maar ik hoor juist dat die methode meer geschikt is als iemand anders bij je injecteert. Van veel mensen hoor ik als je het op deze manier doet en je draait jezelf dan om om de spuit te gaan zetten dat je Gluten weer aangespannen staan![]()