AndroidHealthClinic

Ziek tijdens kuur!

-PEOPLES- zei:
Ik ben afgelopen maandag begonnen met een kuurtje van 30mg d-bol/dag en 500mg test.ent/week.

Vanaf de eerste dag ben ik al misselijk en heb moeite om al me eten naar binnen te krijgen.

Maar vandaag is het zover...bij elke hap die ik neem krijg ik kotsneigingen!!! Daarbij heb ik van het injecteren maandag een ongelooflijke blauwe reet gekregen....kan niet zitten of staan!!!! Nou ga ik er van uit dat dit gewoon komt doordat het me 1e keer was en dat het vanzelf weer overgaat.

Maar wat moet ik nou doen met die misselijkheid? Moet ik ondanks ik vandaag absoluut niet aan mijn eiwitten en kcal kom gewoon doorslikken? Of stoppen en weer verder gaan als ik beter ben?

Verder als je beter bent lijkt me, anders begin je dalijk alles uit te kotsen en kom je ook niet verder..

Als je je eiwitten niet binnen kan krijgen is het zelfs gevaarlijk om door te blijven gaan. Dus het is beter om te stoppen of om toch nog te proberen om je voeding naar binnen te krijgen.

Ik zou stoppen...

of het is op de een of andere manier een reactie op wat je in neemt, of je hebt iets onder de leden en je moet toch eerst fatsoenlijk uitzieken voordat je weer optimaal kunt trainen (en vreten !)

trouwens, die smurfenkont klinkt naar een bloedvat dat je goed geraakt hebt... ik neem aan dat je wel hebt teruggetrokken en geen bloed hebt getrokken ?

Blauwe reet? Heb je met een breinaald lopen injecteren ofzo? :p

ff Serieus:
Blauwe reet = (behoorlijk) misgeprikt. Wie injecteerde de test. en waar?
Ziek = nog 1 dag aankijken en anders stoppen! Geen nakuur nodig denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn god! dat heb ik weer!

Ik heb zelf die naald erin gedouwd! En natuurlijk ook terug getrokken. Maar geen bloed hoor. Het was wel een geklungel want in 1e instantie kreeg ik de zuiger niet terug getrokken. Misschien komt het dus doordat die naald van binnen heen en weer is gegaan.....

En ja ik was zelf ook al van plan om vandaag geen d-bol te nemen en als ik morgen niet helemaal beter ben er maar helemaal mee te kappen en het dus ook houden bij 1 test. injectie.

Waarschijnlijk door een ader heen geprikt.. gebeurt soms. Je hebt toevallig niet aspirine geslikt (dacht even aan ECA stack, maar dat lijkt me belachelijk als je AS gaat gebruiken) of een andere bloedverdunner ((veel) bier :-)) Dat zou de grote bloeduitstorting kunnen verklaren.. of als je direct veel bent gaan bewegen na de injectie...

Mijn vriendin spuit insuline (diabeet) en het gebeurt haar ook regelmatig (en dat zijn nog hele kleine korte naaldjes ook ... 9 mm dacht ik). Het hoeft niet een probleem te zijn, maar als het dicht bij de punt is kan (er iets van) de te injecteren vloeistof in de bloedbaan komen.

Welke Dbol gebruik je Peoples ?

Idd ff stoppen lijkt me.....niet kunnen eten bevordert de kuur natuurlijk niet.

Op een ander board las ik dat meerdere mensen dit ook hadden met de dboll van gs.

Stoppen, nakuren en genoeg tijd nemen om te herstellen net zoals je zou doen voor je aan een tweede kuur zou beginnen en dan weer helemaal van voor af aan beginnen. Misschien toch een andere stack kiezen of beter nog helemaal geen stack als beginner omdat je nog niet weet hoe je op bepaalde stoffen reageert.

Was dit je tweede kuur geweest na een test only dan zou je in principe kunnen weten waar het aan lag.

axestream zei:
Stoppen, nakuren en genoeg tijd nemen om te herstellen net zoals je zou doen voor je aan een tweede kuur zou beginnen en dan weer helemaal van voor af aan beginnen. Misschien toch een andere stack kiezen of beter nog helemaal geen stack als beginner omdat je nog niet weet hoe je op bepaalde stoffen reageert.

Was dit je tweede kuur geweest na een test only dan zou je in principe kunnen weten waar het aan lag.

Is dat al nodig (nakuren) na 1 injectie?

RichardV zei:
Is dat al nodig (nakuren) na 1 injectie?

Halfleven van test enth is 10.5 dagen, dus pas na 3-4 weken uitgewerkt. Doe je niks dan ligt alles toch een maandje stil. Lijkt me niet goed. (als ik iets doms zeg hoor ik het graag natuurlijk)

Maar zoveel test. is het niet (500mg).

Althans niet genoeg om het eea serieus plat te leggen. Maar goed, wie ben ik! :p

@TS:
Hoe voel je je vandaag?

-PEOPLES- zei:
Ik ben afgelopen maandag begonnen met een kuurtje van 30mg d-bol/dag en 500mg test.ent/week.

Vanaf de eerste dag ben ik al misselijk en heb moeite om al me eten naar binnen te krijgen.

Maar vandaag is het zover...bij elke hap die ik neem krijg ik kotsneigingen!!! Daarbij heb ik van het injecteren maandag een ongelooflijke blauwe reet gekregen....kan niet zitten of staan!!!! Nou ga ik er van uit dat dit gewoon komt doordat het me 1e keer was en dat het vanzelf weer overgaat.

Maar wat moet ik nou doen met die misselijkheid? Moet ik ondanks ik vandaag absoluut niet aan mijn eiwitten en kcal kom gewoon doorslikken? Of stoppen en weer verder gaan als ik beter ben?

Gewoon vreten kreng !!!! hahahaha nee zal best wel de d-bol zijn. Probeer ze gewoon na een maaltijd te nemen dan vallen ze iets minder zwaar op je maag. Niets om je druk over te maken komt wel vaker voor en gaat vanzelf weer weg. Wordt het te erg breng dan je d-bol even terugnaar 20mg ofzo maar gewoon doorgaan. En ja die blauwe reet krijg je toch van het verkeerd prikken. Zet de ene voet plat en ga met de voet van de bil waar je gaat injecteren op je tenen staan. Zo ontspan je de bilspier iets makkelijker en zul je minde last hebben.

Succes

Koolhoven zei:
Gewoon vreten kreng !!!! hahahaha nee zal best wel de d-bol zijn. Probeer ze gewoon na een maaltijd te nemen dan vallen ze iets minder zwaar op je maag. Niets om je druk over te maken komt wel vaker voor en gaat vanzelf weer weg. Wordt het te erg breng dan je d-bol even terugnaar 20mg ofzo maar gewoon doorgaan. En ja die blauwe reet krijg je toch van het verkeerd prikken. Zet de ene voet plat en ga met de voet van de bil waar je gaat injecteren op je tenen staan. Zo ontspan je de bilspier iets makkelijker en zul je minde last hebben.

Succes

Ik kan het mishebben hoor Jer maar ik hoor juist dat die methode meer geschikt is als iemand anders bij je injecteert. Van veel mensen hoor ik als je het op deze manier doet en je draait jezelf dan om om de spuit te gaan zetten dat je Gluten weer aangespannen staan ???

waarom gevenb jullie meteen op?
De eerste week beetje ziek is niet zo raar van de Dbol gewoon doorgaan dus. Dan maar wat meer shakes / kwark. Over die blauwe plek.....ik zou ff goed uitzoeken waar je prikt want dat is niet gewoonlijk.Over dat moeilijk doen van de trekken ff een tip: voordat je de vloeistof optrekt ff met de trekker heen en weer gaan zodat het rubbertjhe soepel word die wil nog wel eens een beetje stroef zijn.Verder gewoon doorgaan met je kuur waarschijnlijk is het na de 1ste of 2e week wel beter. Nu stoppen is zonde van je injecties en dbol die je al gepakt hebt en de kans is groot dat als je nu stopt en over n paar weken weer begint je preciues hetzelfde hebt. Tis aan jezelf de keus maar ik zou doorgaan (ik kan niet voleen hoe jij je voelt dus luister naar je lichaam)

Jimbo zei:
Ik kan het mishebben hoor Jer maar ik hoor juist dat die methode meer geschikt is als iemand anders bij je injecteert. Van veel mensen hoor ik als je het op deze manier doet en je draait jezelf dan om om de spuit te gaan zetten dat je Gluten weer aangespannen staan ???

Ligt er een beetje aan je moet het jezelf een beetje aanleren te ontspannen. Ik doe het altijd op deze manier en heb nooit meer ergens last van. Maar het blijft vaak een kunstje bij jezelf te injecteren

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven