Fitness Seller

Ziek tijdens kuur!

Ik heb net 10 weken test deca achter de rug en elke dinsdag 4 ml geprikt en niet op een teen of op me kop gestaan, gewoon rechtop en me lichaam wat draaien zodat ik kan zien waar ik prik, doet het enorm veel pijn als ik de naald erin dus dan terughalan omdat ik missch in een ader of zenuw zit en daarna gewoon ander plekje nemen en lekker injecteren. alleen de eerste 2 keer last van me bil met prikken daarna na een uurtje had ik nergens meer last van.

Sterkte Bro

Juriaan zei:
Ik heb net 10 weken test deca achter de rug en elke dinsdag 4 ml geprikt en niet op een teen of op me kop gestaan, gewoon rechtop en me lichaam wat draaien zodat ik kan zien waar ik prik, doet het enorm veel pijn als ik de naald erin dus dan terughalan omdat ik missch in een ader of zenuw zit en daarna gewoon ander plekje nemen en lekker injecteren. alleen de eerste 2 keer last van me bil met prikken daarna na een uurtje had ik nergens meer last van.

Sterkte Bro

Hey Jur,

Wat zijn je resultaten ? En leeg je Private messages :D

• Topic Starter Topic Starter
Ok jongens bedankt.

Ik ben vandaag gewoon doorgegaan. Ik vond het idd zonde en ik heb nou zoiets van NU OF NOOIT MEER!

Ik had nooit gehoord dat je missleijk word. Maar ik doe me best om al me voedingstoffen binnen te halen. En als het nou ff een paar dagen niet lukt probeer ik het volgend eweek wel in te halen.

En ja het spuiten.. hahah probeer het maandag gewoon nog een keer!
Ik hou jullie op de hoogte!

Sterkte bro .. en onthoud: Blijven eten of je nou wilt of niet.!

ik zou gewoon doorgaan!!
die blauwe reet gaat wel weer over, volgende keer gewoon GOED laten prikken.
dat misselijke hoor je wel vaker en vaak is het na 1 week weg.
ook zijn sommige mensen allergies voor bepaalde testo,s en worden ze er ziekjes van.
een vriend van me heeft bij alle testo,s last behalve bij de enathate,s uit Iran niet.
neem je de tabs toevallig op een lege maag en vreet jij misschien in de ochtend ook zo abnormaal veel pap zoals je leest wat de so called bulkers doen? ik zou als dat zo is een iets lichter ontbijt nemen.

succes

• Topic Starter Topic Starter
NEEEE!!!!! Die pap smorgens is een ramp!!!

Ik ben blij als ik 50gr brinta naar binnen krijg. Als ik meer ervan eet blijf ik ehct missleijk de hele dag!

Dat is je lever die dat veroorzaakt en ook vrij normaal. Wat goed helpt om te kunnen blijven eten is het drinken van pure citroensap ( PUUR, dus lekker zelf persen )

Is dat je te zuur, probeer dan lauw water met pure citroensap , dat werkt ook prima.

SHE zei:
Dat is je lever die dat veroorzaakt en ook vrij normaal. Wat goed helpt om te kunnen blijven eten is het drinken van pure citroensap ( PUUR, dus lekker zelf persen )

Is dat je te zuur, probeer dan lauw water met pure citroensap , dat werkt ook prima.

Kijk en dat wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd

Ik ben deze week ook begonnen met dbol van gs, en merk wel dat mn maag en darmen er wat van in de war raken. Sochtends heb ik ook n beetje kotsneigingen zodra ik n shake drink, gebrek aan eetlust heb ik zeker niet.
Lichte hoofdpijn heb ik ook last van.

Ik kan het ook maar aan 1 ding wijten, aangezien ik voor ik begonnen was met slikken nergens last van had.

Dboll zei:
Ik ben deze week ook begonnen met dbol van gs, en merk wel dat mn maag en darmen er wat van in de war raken. Sochtends heb ik ook n beetje kotsneigingen zodra ik n shake drink, gebrek aan eetlust heb ik zeker niet.
Lichte hoofdpijn heb ik ook last van.

Ik kan het ook maar aan 1 ding wijten, aangezien ik voor ik begonnen was met slikken nergens last van had.

Keb ergens gelezen dat citroensap drinken goed is, verder probeer de d-boll met de maaltijden te nemen dan vallen ze iets minder zwaar

Ik neem m'n 30mg dboll op advies van BigCat zo rond het middaguur in 1x in.

als je bijv 3x 10mg /d neemt, wordt er toch minder opgenomen in totaal dan 1x 30mg.

Bovendien als je rond het middaguur inneemt en niet later, is een groot deel alweer uit je lichaam voor je gaat slapen en drukt het minder je eigen hormoonlevels die 's avonds werkzaam zijn.

Laatst bewerkt:
Ik verdeel het over 4 porties zodat de dbol wel de hele dag in mn bloed zit ivm halfwaarde. Zorg dr wel voor dat ik de halfwaarde tijd voor het slapen gaan heb bereikt, zodat mn lichaam snachts tenminste nog zelf wat aanmaakt in hoeverre dat nog gebeurt.

Maar k geloof dat we beetje offtopic gaan...

Koolhoven zei:
Keb ergens gelezen dat citroensap drinken goed is, verder probeer de d-boll met de maaltijden te nemen dan vallen ze iets minder zwaar

Kan kloppen, dat van dat citroensap staat ergens tussen de threads hier.
Ik neem de dbol ook zoveel mogelijk tegelijk met wat eten...

thnxs

Navy, ...wat een verschrikkelijke onzin

wat is dit een enge thread zeg...naalden, blauwe kont, misselijkheid, bloedvat geraakt,bloed trekken.....brrrrrr :p

succes peoples

Lieverd, hoe kom je erbij? en welke "hoeveelheid" bedoel je precies?

Je moet het ook niet spuiten pop, gewoon rustig drinken

dat effect is er echt niet....en voor de vit. C hoef je het ook niet te doen. In ananas zit namelijk meer vitamine C dan in een citroentje.
en afslankdieten zijn doorgaans krankzinnig en dom, dus daar zou ik me al helemaal niet op baseren.

Citroen wordt juist aan mensen met maagklachten aanbevolen , omdat citroensap in een glas lauw water het maagzuur neutraliseert ...

fight acid with acid ;)

Terug
Naar boven