XXL Nutrition

ziek worden van animal pak??

Danny1986

Novice
Waardering
0
ik zat zojuist te kijken bij de supplementen top 100,
en iemand zegt daar dat hij ziek is geworden van animal pak en een week in het zieken huis heeft gelegen.
is dit echt mogelijk??? want ik heb het namelijk gister besteld haha.

ik zat zojuist te kijken bij de supplementen top 100,
en iemand zegt daar dat hij ziek is geworden van animal pak en een week in het zieken huis heeft gelegen.
is dit echt mogelijk??? want ik heb het namelijk gister besteld haha.

dat lijkt me echt dikke duimen werk.... :D

• Topic Starter Topic Starter
haha okey gelukkig maar.
dan ga ik het met plezier allemaal op eten haha

dat lijkt me echt dikke duimen werk.... :D

In principe is het natuurlijk wel mogelijk.

Geen idee hoeveel mensen gereageerd hebben in die lijst, maar theoretisch gezien is er natuurlijk altijd een kans dat persoon X een allergische reactie (of wat dan ook) heeft op een bepaald ingredient.

ik voel me er juist beter en fitter bij.

ga er vanaf volgende week ook animal cuts bijnemen, kijken of dit ook zijn werk goed doet.

Geen idee hoeveel mensen gereageerd hebben in die lijst, maar theoretisch gezien is er natuurlijk altijd een kans dat persoon X een allergische reactie (of wat dan ook) heeft op een bepaald ingredient.

Klopt ja, ik las laatst dat er 1 op de 230 miljoen mensen allergisch is voor water, dus 30 mensen op de wereld hebben er een allergie voor.
Zo bestaan er vast ook mensen die allergisch zijn voor bepaalde stoffen die in Animal Pack zitten en dan beland je idd in het ziekenhuis ;)

ja zou idd kunnen maar is zeker niet om je dan ook zorgen over te maken .

• Topic Starter Topic Starter
ik kan het elke moment binnen krijgen dus begin er gewoon lekkr mee.
en anders heb ik gewoon een weekje vrij haha.
bedankt in ieder geval

Terug
Naar boven