MuscleMeat

ziek

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Ben met me nakuur aan de gang, heb buikpijn en misselijk.

Heb ook moeite met eten binnenhouden, wat doen nu ? gaat dit ten koste van mijn overgebleven massa ? (omdat ik 2 kilo kwijt ben) en kan ik dit later terugwinnen door weer normaal te eten ?

Je zal zeker een boel vocht verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Je zal zeker een boel vocht verliezen.

En wat met mijn spiermassa ?

Kan dit later nog teruggewonnen worden ? of gaat dit helemaal niet verloren ?

Ben echt teveel bezig met mij lichaam, misschien zit het wel tussen me oren.

Sorry dat ik jullie lastig heb gevallen.

Laatst bewerkt:
Use it or loose it.
Dus ja, je kan niet trainen en je bent zo katabool als een ......

Komt bij dat je je eten niet binnen kan houden....need i say more?

dat is idd k*t, juist tijdens het afzetten kan je zulke ziektes niet gebruiken.
midden in een kuur is het minder erg , minder katabool.

neem flink wat aminos.. die zijn makkelijker binnen te houden

beterschap.

verplicht jezelf om gewoon goed te eten. zolang je je minimaalde cals maar binnen krijgt

zorg voor veel rust, de kilo"s die je in een dag kwijt raakt zijn voor 90% vocht pas als je 1 week gaan interen op 500 cal per dag en je valt dan veel af word het lastig.

zelf ook ziek geweest in nakuur was ook een kilo of 2 kwijt in 2 dagen maar dat was no time back;)

• Topic Starter Topic Starter
verplicht jezelf om gewoon goed te eten. zolang je je minimaalde cals maar binnen krijgt

zorg voor veel rust, de kilo"s die je in een dag kwijt raakt zijn voor 90% vocht pas als je 1 week gaan interen op 500 cal per dag en je valt dan veel af word het lastig.

zelf ook ziek geweest in nakuur was ook een kilo of 2 kwijt in 2 dagen maar dat was no time back;)

Oke bedankt :D;)

ik zou zoveel mogelijk vloeibaar voedsel proberen binnen krijgen, en wanneer ik moeilijk iets binnen krijg dan ga ik wat hamburgers eten in de mcdonalds ofzo, gaat dan veel makkelijker binnen en je zit snel aan uw kcal...
als ik jou was zou ik zeker voldoende eten want je bent superkatabool op dit moment en nog eens ziek ook...
gaat zeker tenkoste komen van je gewone massa en zou zeer jammer zijn toch?

Terug
Naar boven