XXL Nutrition

Ziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg ziek.

Doodmaken dat soort mong*len, met cameraman erbij

echt te triest voor woorden dit...

niet ****ing normaal, tranen in me ogen

hoop dat die een erge ziekte krijgt en lang pijn lijd echt een triest persoon

wtf...... wat een teringleijer zeg!

****ing zieke gast. Hoop dat ie zelf op een gooi uit 't raam getrakteerd wordt. :barf:

Mafkees, oppakken die gast:o

• Topic Starter Topic Starter
WTF hoor die hond piepen op het eind. Aan z'n ballen optillen en over dezelfde rand gooien, mong*len. :mad:

Ahmed Mido is z'n naam (bron: bb.com)

En dit is blijkbaar zijn youtube kanaal: [Link niet meer beschikbaar]

Hond maakt het goed:

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.204987872865871.58039.121866407844685&comments=1

En nog een brief van de ESMA, voor degene die geïnteresseerd is:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150228006905917&set=o.207073775993030&type=1&theater

Goed om te horen dat hij er toch niet zomaar van onderuit gaat

opensnijen van onder tot boven aan zn kin teringlijert!!

Een topic waarin iedereen zijn onderliggende psycho fantasie maar weer is de vrije loop kan geven, en van die te gekke verhalen kan posten over hoe hij de dader in kwestie zou aanpakken.

Stel me niet teleur jongens. ;)

ot: Ik zou hem gewoon aan de honden voeren, nadat hij zorgvuldig in stukjes werd gesneden. Kwestie van een zekere balans in het universum te behouden. Maar ik heb dan ook weinig fantasie, en dit kan echt wel beter.

als jullie dit erg vinden, wat denken jullie dan over de martelpraktijken door hitler in de 2e wereldoorlog? En de nu nog steedsgaande martelpraktijken in Tibet door de chinezen?

waarom post je dit eigenlijk? dit soort nutteloze topics vragen alleen wat mensen met hem zouden doen.. niemand wil zon fimpje zien

• Topic Starter Topic Starter
waarom post je dit eigenlijk? dit soort nutteloze topics vragen alleen wat mensen met hem zouden doen.. niemand wil zon fimpje zien

Doordat meer mensen dit zien wordt de dader zoals je kan zien ook (bijna) altijd gevonden. Zo was er ook eens een filmpje van een vrouw die een mandje puppy's een voor een in een rivier gooide. Een week later was de identiteit gevonden, ze werd aangehouden. En wat ze als straf kreeg weet ik niet meer precies, in elk geval een zware boete en misschien een kleine gevangenisstraf maar dat weet ik niet meer.

Jezus het is maar een hond.

t is gvd een mooie hond!

srs!

Als hij het met katten gaat doen mag hij me bellen, doe ik mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven