AndroidHealthClinic

Ziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
als jullie dit erg vinden, wat denken jullie dan over de martelpraktijken door hitler in de 2e wereldoorlog? En de nu nog steedsgaande martelpraktijken in Tibet door de chinezen?

Ja, die Hitler, daar kan ik ook nog steeds niet over uit... Dat niemand daar eens wat van gezegd heeft, zo'n kortzichtig figuurtje he.
Ze hebben het wel altijd over die Joden enzo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor...

Ik ga het filmpje niet kijken hoor, kan niet tegen dat soort dierenleed zonder epic kwaad te worden.

Filmpje is allang al verwijderd.

dat was godnondeju nen lieve hond:(

ik ga er zelfs niet naar kijken

Ik ga er ook niet naar kijken, maar kan uit somigge comments al wel beeld vormen..

Aan een grote satéprikker raggen die vent.

Ik ga er ook niet naar kijken, karma zal zijn werk op zulk soort gasten doen.

Video is verwijderd door Youtube zelf.

Geen zin om te kijken heeft geen nut, maar wat gebeurd er dan in het filmpje dat zo erg is?

omfg

Ik ga dit niet eens kijken want dat kan mijn hart hoogstwaarschijnlijk niet verkroppen. Ik doe nu al mee als de DBB knockploeg wordt ingezet. Ik zal er van genieten om een paar splinters onder hun nagels te slaan en ze vervolgens op de meest gruwelijke wijze uit hun lijden te verlossen.

Ik ga het filmpje niet kijken hoor, kan niet tegen dat soort dierenleed zonder epic kwaad te worden.

gvd man jij bent echt zo beta als maar kan hahahaha
Paris is de alpha in jullie relatie

Jij bent gewoon een zielig excuus voor een man dus stop maar met posts te posten mbt de relatie van jou en paris, omdat jij zo hard onder het plak zit !

Wat schiet je hiermee op????

gvd man jij bent echt zo beta als maar kan hahahaha
Paris is de alpha in jullie relatie

Jij bent gewoon een zielig excuus voor een man dus stop maar met posts te posten mbt de relatie van jou en paris, omdat jij zo hard onder het plak zit !

Paris is idd alpha, u mad?

Ik stop helemaal nergens mee brah:).

En ja ik zit onder de plak, maar dat is wel mijn eigen plak :wanker:.

:trollface:

Paris is idd alpha, u mad?

Ik stop helemaal nergens mee brah:).

En ja ik zit onder de plak, maar dat is wel mijn eigen plak :wanker:.

:trollface:

U mad ?
:trollface: neppe relatie met jezelf woohoeee beetje trost doen op een forum hoe je tegen / over jezelf post
YOUR THE MAN

HIGH FIVE

Weten jullie het nog, van toen we 13 waren. Je eerste vriendinnetje

Na elk msn gesprek, hvj! wjnmk (L)(L)(L)(K)(K) , mis je schatjuhhhh

En dan dat ook in je msn naam zetten, zodat iedereen kan zien dat je verkering hebt

In die fase zitten Bobbin B en Paris nu

Weten jullie het nog, van toen we 13 waren. Je eerste vriendinnetje

Na elk msn gesprek, hvj! wjnmk (L)(L)(L)(K)(K) , mis je schatjuhhhh

En dan dat ook in je msn naam zetten, zodat iedereen kan zien dat je verkering hebt

In die fase zitten Bobbin B en Paris nu

Dat deed ik nog toen ik 17 was..............................................

Ben ik nu beta?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven