Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind die dingen geweldig in iedergeval. Makkelijk gewicht kiezen en binnen 5 seconden heb je bij beide dumbbells het gewicht veranderd van 4 naar 41 kilo per stuk.
Robby
Ik heb dezelfde , maarjah ik verkoop ze ook xD , ga nu in ee ngym trainen. Maar ik heb er nooit zoveel last van gehad , bij dat verwisselen neem je even pauze tussen je trainingen in en je kan blijven gaan.
Dr kan best veel op hoor, maar dat hangt gewoon van je schijven af , ik steek er soms gwn 2x 10kg op dan zit ik aan 22 ( bar zelf weegt 2kg) en dan nog 2x 5 en je zit aan 32kg , is niet mis voor een dumbbell.
Als ik het goed begrijp nemen die kunststof schijven meer ruimte in. Wil je echt zware dumbbells maken (zwaarder dan pak en beet 20 a 25 kg) dan kun je denk ik in de problemen komen met kunststof, omdat kunststof een veel lagere dichtheid heeft dan metaalsoorten. Als je alleen maar dumbbells in je bezit hebt, zou ik overigens dumbbells kopen die je per kg kunt afstellen, anders moet je soms voor sommige oefeningen nogal grote stappen maken als je er meer gewicht op wil zetten. Zo eentje bedoel ik dan dus: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p413_Gietijzeren-Dumbbell-17kg---15-Standen.html evt. al 4x5 kg schijven bijkopen, zodat je 27 kg per dumbbell kunt maken. Daar kunnen de meeste beginners wel een tijdje meer vooruit voor de meeste oefeningen.
Dat zijn wel goede dumbbells ja, maar kost je natuurlijk ook meteen een hoop geld! Voor dat zelfde geld heb je al een goed bankje + Halter + Dumbbells (+ totaal gewicht aan schijven a 100-150 kg ofzo). Is maar net welke afweging je wil maken.