XXL Nutrition

zijn er nog sportscholen in ALANYA!!!!

beachman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hey dbb,
ik ga dit jaar naar turkije op vakantie alanya.
vroeg me af of iemand er al eens is geweest en of er een sportschool daar ergens zit??
kun je daar ook een beetje stappen of is het niks??
groeten roy

je hebt dr wel leuke tenten in de stad, maar je gaat helemaal gek worden van die eikels die je bij elke winkel naar binnen willen lokken, dat is 1 dagje wel grappig, maar na een paar dagen krijg je al de neiging om zn kerel zn strot dicht te knijpen :D

en mn vriendin heeft dr een maaginfectie aan over gehouden vorig jaar en dr was nog een kerel uit die daar in het ziekenhuis is beland , dus k hoop het beste voor je ;)

het is zeker wel mooi daar , waar verblijf je ??? ik zat in banana

in die all-inclusive hotels zitten meestal ook wel (simpele) fitnesszaaltjes.

• Topic Starter Topic Starter
rtodeep zei:
je hebt dr wel leuke tenten in de stad, maar je gaat helemaal gek worden van die eikels die je bij elke winkel naar binnen willen lokken, dat is 1 dagje wel grappig, maar na een paar dagen krijg je al de neiging om zn kerel zn strot dicht te knijpen :D

en mn vriendin heeft dr een maaginfectie aan over gehouden vorig jaar en dr was nog een kerel uit die daar in het ziekenhuis is beland , dus k hoop het beste voor je ;)

het is zeker wel mooi daar , waar verblijf je ??? ik zat in banana

we zitten in hotel gold is 2 sterren wel all in

Ik ben d'r ook geweest. Ben zelfs de Robin Hood nog uitgeflikkerd :roflol:

beachman zei:
we zitten in hotel gold is 2 sterren wel all in

stel je niet te veel voor van die hotelkamers, want ik zat in een 3+ en dat was nou ook niet echt bijzonder. maar derest van het hotel was echt top daar , alleen het eten gaat echt vervelen, alleen maar vette rotzooi :eek: of spagetti :D maar zn stuk prive strand met zn grote bar / restaurant aan het strand

lees dit ff door http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/vakantie.php?x=reactie_acc&id=8875

ik zou maar niet op de glijbaan gaan :D

ps en dan zit je in fukking turkije en dan hebben ze daar nog goeden tijden slechten tijden :mad:

Het begon allemaal zo onschuldig. Ik had een vol biertje en wilde die mee naar boven nemen. Helaas mocht dat niet van het vochtvasthoudende michellin-mannetje wat bij de trappen stond. Na het biertje in één keer te hebben op gedronken bood ik hem het lege glas aan, maar hij pakte het niet aan. De zwaartekracht deed vervolgens z'n werk en het glas lag op de grond.. in stukjes.

Een kwartiertje later ontdekte ik een zeer aantrekkelijk meisje, wat zeer charmant tegen een pilaar aan het steunen was. Nadat ik vroeg of ze niet liever mijn pilaar wilde ondersteunen, merkte ik haar keycord op. Een té makkelijk onderwerp om over te beginnen. Helaas zag de eerdergenoemde opgeblazen michellin-schijtzak dat ik het meisje aan het versieren was en dat ze het leuk leek te vinden. Toen was hij het zat en zette me eruit.

Persoonlijk denk ik gewoon dat hij jaloers was op m'n lichaam.

Oh ja, pimpen op het strand zit er niet in. Er zitten alleen maar dikke harige Turken met hun bekleedde vette reet in het water. En daarnaast bestaat het strand ook nog eens uit steentjes in plaats van zand. Op de foto's ziet het desondanks wel erg mooi uit. Geile wijven zijn in de Robin Hood en de Bistro Madellini ofzo te vinden.

Maar dit is off-topic, ik weet eerlijk gezegd niet of je er kunt trainen. Voor zover ik weet niet, maar misschien in de hotels zelf wel.

Ik heb er nog getraind afgelopen zomer!
Pff, moeilijk uit te leggen. Als je vanaf het strand door zo'n parkje loopt, kom je op een "grote winkelstraat" die je uiteindelijk naar het uitgaansgebied leidt. Met o.a. Robin Hood, Havana en nog meer. Maar dat terzijde..
Ongeveer halverwege richting het uitgaansgebied ligt aan die straat een klein sportschooltje aan de linkerkant van de straat. Je gaat via een zij-ingang het pand binnen, je moet je schoenen uitdoen (ja echt :D) en kunt voor 5 euro lekker trainen.
Er is een squatrack, je kunt er benchen, maar het is allemaal wel een beetje pauper en je zult zweten als een rund!

Wij hebben ook in dat hotel gezeten. Ik vond het echt heel erg tegen vallen, net als wat er al werd gezegd: stel je niet veel er van voor.
Ik vond het niet echt leuk. Smerig eten enzo. Maar als je met je vrienden gaat, hang je toch niet de hele tijd in het hotel. En ga je toch wel naar het strand enzo.
Maar om op het onderwerp terug komen. Ik heb wel ergens een sportschool gezien maar kijk anders bij hotels bij je in de buurt. In sommige hotels zitten nl sportgelegenheden bij. Succes er mee.

kisses marijke

Ga lekker vakantie vieren man, trainen doe je daarna wel weer...
Het kan geen kwaad als je 2 weken niet traint...

ik ga echt niet trainen als k op vakantie gaat , voor die 2 weekjes ???

mn vriendin zou zeker in mn slaap een kussen op mn kop drukken als k in de vakantie ook nog liep te zeiken over trainen ;)

ff lekker uitleven , is ook ff goed voor de geest :D

Tom's gym; moeilijk te vinden (Zijstraat van de hoofdstraat -de boullevard-), heb er zelf ook getraind. Eigenaar is leuke kerel, alleen praat hij met een zwaar overdreven Amerikaans accent. Wel rekening houden met de temperatuur daar. Ik raakte oververhit en werd ziek :D :D

Terug
Naar boven