XXL Nutrition

Zijn er ook echt goeie vet verlies supps?

Vet verbranden doen ze amper, maar die dingen helpen wel tegen de honger. Op EC(A) kom ik de ochtend wel door zonder ontbijt, zodat ik intermittent fasting kan toepassen. Ik wil niet beweren dat dat sowieso beter is, maar twee redelijke maaltijden per dag hou ik makkelijker vol dan 3-4 schrale.

• Topic Starter Topic Starter
ik zit op ongeveer 18% bf waarom zou ik nu moeten aankomen ?

waarom zou je op 18% aan een burner denken..? om van 18 naar een procent of 10 te droppen is peanuts. gewoon een goed dieet opstellen en jezelf hieraan houden, geduld hebben.

Animal cuts doet zijn ding, gecombineerd met voeding en liften ofc. Legaal en safe

Voeding is het belangrijkste bij zowel aankomen als afvallen, en met grote afstand. Fatburner = overrated en soms levensgevaarlijk. Maar als het per se moet dan 100% EC(A)(Y). Wel altijd opbouwen en afbouwen.

Vet verbranden doen ze amper, maar die dingen helpen wel tegen de honger. Op EC(A) kom ik de ochtend wel door zonder ontbijt, zodat ik intermittent fasting kan toepassen. Ik wil niet beweren dat dat sowieso beter is, maar twee redelijke maaltijden per dag hou ik makkelijker vol dan 3-4 schrale.

is vooral voorkeur maar met IF wen je wel aan de honger denk ik daarom dat t makkelijker vol te houden is.

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar dat EC (A)(Y) zegt mij niks iets meer informatie?

sorry maar dat EC (A)(Y) zegt mij niks iets meer informatie?

Zoek maar is op internet op ECA stack, dan vindt je al gauw genoeg wat het is. Maar is niet legaal.

In principe zou je kunnen beginnen met een combinatie van cafeïne pillen en groene thee extract pillen, dat is het meest effectief. Maar een juist voedingsschema en goede voeding is het belangrijkst, is 80%. Abs are made in the kitchen [emoji1][emoji6]. Post anders is je voedingsschema in de voedingssectie, misschien kunnen we je daarmee nog wat helpen of voorzien van goede tips.

Laatst bewerkt:
clen t3 cocaine is wel een goeie stack

Wat doet de stack paracetamol - asperine - en caffeine dan ? Zonder de epha want deze lijkt mij volgens wat ik lees op wiki de reden tot hartstilstanden :p

Wat doet de stack paracetamol - asperine - en caffeine dan ? Zonder de epha want deze lijkt mij volgens wat ik lees op wiki de reden tot hartstilstanden :p

Waarom zou je paracetamol nemen? Dit heeft geen enkele thermogetische waarde. Asperine wordt gebruikt bij de stack met caffeïne en ephidrine als ''bloedverdunner''. Wat ik mij voor kan stellen bij een verhoogde bloeddruk die op zal treden door het gebruik van deze stimulatoren waardoor de kans op bloedvat beschadigingen toeneemt. Paracetamol zal enkel zorgen voor leverschade.

Waarom zou je paracetamol nemen? Dit heeft geen enkele thermogetische waarde. Asperine wordt gebruikt bij de stack met caffeïne en ephidrine als ''bloedverdunner''. Wat ik mij voor kan stellen bij een verhoogde bloeddruk die op zal treden door het gebruik van deze stimulatoren waardoor de kans op bloedvat beschadigingen toeneemt. Paracetamol zal enkel zorgen voor leverschade.
Helpt dit niet bij ontstekingen en spierpijnen?

Maakt de epherdrine je nog energetischer ? En hoe kun je dat spul puur krijgen ?

Zit hier met een pakketje tegen migraine... daar zit para - cafeine - asper in. :p excedryn 250 para 250 asp 65 mg cafeine. :p

Me ma stopte me dat toe tegen migraine... :p lijkt beetje op ECA heeft ook 3 bestanddelen. :p is wrs neit hetzeflde

Helpt dit niet bij ontstekingen en spierpijnen?

Maakt de epherdrine je nog energetischer ? En hoe kun je dat spul puur krijgen ?

Zit hier met een pakketje tegen migraine... daar zit para - cafeine - asper in. :p excedryn 250 para 250 asp 65 mg cafeine. :p

Me ma stopte me dat toe tegen migraine... :p lijkt beetje op ECA heeft ook 3 bestanddelen. :p is wrs neit hetzeflde

Is wel een prima pijn stiller. Echter zou ik bij migraine dit afraden i.v.m. de vaatvernauwende werking van caffeïne.

Epherdrine caffeine asparine en yohimbine

al die combinaties zijn voor niets goed tbh

ephedrine+caffeine werkt prima
yohombine is alleen goed tijdens fasting en om die moeilijke zwembandjes weg te krijgen
en asperine is vrij kut voor je maag voor een minimaal verschil(en vooral voor obese zoiezo)

Terug
Naar boven