Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet verbranden doen ze amper, maar die dingen helpen wel tegen de honger. Op EC(A) kom ik de ochtend wel door zonder ontbijt, zodat ik intermittent fasting kan toepassen. Ik wil niet beweren dat dat sowieso beter is, maar twee redelijke maaltijden per dag hou ik makkelijker vol dan 3-4 schrale.
sorry maar dat EC (A)(Y) zegt mij niks iets meer informatie?
Wat doet de stack paracetamol - asperine - en caffeine dan ? Zonder de epha want deze lijkt mij volgens wat ik lees op wiki de reden tot hartstilstanden![]()
Helpt dit niet bij ontstekingen en spierpijnen?Waarom zou je paracetamol nemen? Dit heeft geen enkele thermogetische waarde. Asperine wordt gebruikt bij de stack met caffeïne en ephidrine als ''bloedverdunner''. Wat ik mij voor kan stellen bij een verhoogde bloeddruk die op zal treden door het gebruik van deze stimulatoren waardoor de kans op bloedvat beschadigingen toeneemt. Paracetamol zal enkel zorgen voor leverschade.
excedryn 250 para 250 asp 65 mg cafeine.
lijkt beetje op ECA heeft ook 3 bestanddelen.
is wrs neit hetzefldesorry maar dat EC (A)(Y) zegt mij niks iets meer informatie?
Helpt dit niet bij ontstekingen en spierpijnen?
Maakt de epherdrine je nog energetischer ? En hoe kun je dat spul puur krijgen ?
Zit hier met een pakketje tegen migraine... daar zit para - cafeine - asper in.excedryn 250 para 250 asp 65 mg cafeine.
![]()
Me ma stopte me dat toe tegen migraine...lijkt beetje op ECA heeft ook 3 bestanddelen.
is wrs neit hetzeflde