MuscleMeat

zijn ze nu wel echt of,......

darboka

Novice
Waardering
0
undefined

NEP of ECHT,…. Methandrostenoloni, …

Wie weet het nu wel: ik heb op de bl markt een potje in de hand gekregen met 300 stuks van Methandrostenolon 0.005 mg fabriek: Akrihim. exp date XII 2009 nr 010504. Zijn deze pillen nou echt of smaken deze pillen gewoon nergens naar :cool: ik heb zo het idee dat deze pillen fake zijn, wil graag van mede gebruikers horen of dit waar is en waarom. :eek:
Er wordt gespeculeerd dat deze fabrikant al een paar jaar deze pillen niet meer maakt en levert klopt dit ook. :rolleyes:

Zijn er andere alternatieve ….. op de markt die je wel te onderscheiden zijn van echt of …..

Mvrgr

De boekenleesmarkt.

darboka zei:
undefined

Wie weet het nu wel: ik heb op de bl markt een potje in de hand gekregen met 300 stuks van Methandrostenolon 0.005 mg fabriek: Akrihim. exp date XII 2009 nr 010504. Zijn deze pillen nou echt of smaken deze pillen gewoon nergens naar :cool: ik heb zo het idee dat deze pillen fake zijn, wil graag van mede gebruikers horen of dit waar is en waarom. :eek:
Er wordt gespeculeerd dat deze fabrikant al een paar jaar deze pillen niet meer maakt en levert klopt dit ook. :rolleyes:

Zijn er andere alternatieve ….. op de markt die je wel te onderscheiden zijn van echt of …..

Mvrgr

volgens mij zijn de 300 tabs potjes van Akrihim idd nep....

volgens mij heeft DutchWindmill dat wel ens gezegd hier op DBB

300st. zijn nep... eet ze ook waar niet ..gegarandeert dat je er pens pijn van krijgt...

grt eddy

Als er echt Akrihim op dat potje staat dan is dat raar. De juiste firma is akrikhin (акрихин)... De enige die ik daarvan ken zijn de doordrukstrips.

Succes

de werkzame stof van die tabletten in die potjes schijnt methyltestosteron te zijn.
iets wat qwa werking veel op dianabol lijkt.

Ik heb ze ook gehad, twijfelde ook of ze echt waren! Ik ging er wel als een speer op :D Normaal wordt je van methyltestosteron een teringhond en daar had ik ook geen last van. Dus.............ik weet ook niet wat erin zat maar wel lekker :D

Succes er mee.......

Ik heb ze ook gebruikt en vrienden van mij ook. Mn beste maat heeft naposim gebruikt, we ervaarden echter dezelfde symptonen. Beide waren we sneller geirriteerd, that's it. Beide kwamen we aan in lichaamsgewicht en werden we sterker.

Van methyltest hoor je agressiever te worden, bij mij was dat iig niet. Dus ik twijfel eigenlijk wel of het nep is. Ik heb ze met dezelfde exp date en lotnr gehad als die van jou.

Ik weet ook van meerdere mensen dat ze gewoon goed gingen op de potten methandrostelone waar er 300 inzitten.

Dus het lijk me sterk dat ze allemaal nep zijn en er methyltest in zit en de echte allemaal in strips zitten.

Maar ik denk dat er hier een paar mensen langs elkaar heen praten..

Weet iemand al of ze fake zijn, want ik heb ze ook. EN overal op het net kom ik ze tegen als fake. Zit er dan helemaal geen werkzame stof in of alleen die methyltest.

Bro, ze zijn niet origineel..dwz niet door Akrikhin geproduceerd..is dus van een UG lab die mee wilt varen op de naamsbekendheid van de russische dbol producenten..

Nep in de zin van nep russische dbols dus ja..

Nep in de zin als wel of geen dbol zal ik je niet kunnen zeggen..

grten

darboka zei:
undefined

Mvrgr

0,005mg dan mag je ze wel per 300 gelijk innemen...:D

Terug
Naar boven