AndroidHealthClinic

Golden Gear zijn die wel altijd ECHT!? Ik heb wat Foto's.

jos1982

Cool Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Allereerst maat M, dit niet verkeers op vatten ik wil het gewoon even in de groep gooien :P Discussie is nooit verkeerd ;)

Ik heb 4 weken geleden GG besteld, het zag er allemaal goed uit, met de lot nummers Testosteron e lot: 389 Exp 11-2010 en Nandrolone Decanoate lot: 167 EXP 2010.

De lot nummers die ik nu heb zijn Test lot: 362 EXP: 11-2009 en Deca lot: 213 EXP: 11-2009

Nu heb ik het zelfde opnieuw besteld en er vallen mij meteen een paar dingen op die anders zijn.

1. De vloeistof die er nu in zit is vele malen donkerder, heel donker geel. Terwijl mijn eerste GG bijna wit van kleur waren.

2. De stikker op de flesjes, de achtergrond van de nieuwe is de achtergrond geheel zwart echt zwart. Bij mijn eerste gg was die kleur meer grijs.

3. De stikken is nu in de hoogte en in de lengte korter.

4. De flesjes zijn net wat anders.

5. De sluiting is op mijn Test e anders die ik nu heb dan bij de vorige keer.

Ik zal er wat foto's bij zetten en dan graag niet meteen reageren van er zijn geen Fakes op de markt. Waarom zou je die niet na maken zo veel goedkoper is het niet dan B.V Deca van Norma.

Ik denk dat daar ook wel handel in zit en dat er echt wel mensen zijn die dat ook vervalsen. Maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker en is misschien wel helemaal niet zo.

Foto's zijn met flits gemaakt dus de vloeistoffen lijken wat lichter.

Hier wat foto's;

Links is mijn oude Test e die is op nu en rechts mijn nieuwe. Ik kan bij deze foto niet het verschil laten zien in vloeistoffen omdat mijn oude test op is.

Foto 1 - [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto 2 - [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto 3 - [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu mijn GG Deaca:

Foto 1 - [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto 2 - Bij deze foto is wel goed het kleur verschil te zien in bijde potjes, links weer mijn oude waar nog ongeveer 2ml Deca in zit en rechts mijn nieuwe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben best al veel aangekomen, maar dat ook door de dianabol die ik er in het begin bij heb genomen. Ben van de 77 nu naar 84 gegaan. Ik moet wel zeggen dat ik voor deze kuur wel wat was afgevallen en die komen er dan ook wel weer snel bij.

Ik voel me wel goed met mijn GG maar wil het toch zeker weten, ben nu op zoon moment dat ik denk niet meer te groeien :S Kan ik mijn hoofd zitten maar kan ook zijn omdat ik nu een week met mijn dianabol ben gestopt en miss het toch fake is ik daarom niet meer groei!

P.S Maat M. vat dit a.u.b niet verkeer op. Dit kan nooit een keer verkeerd zijn toch om zo iets te posten ;)

Greetz,
jos

• Topic Starter Topic Starter
BuilderB Kan je ook even on topic reageren, wat denk jij ? Ik kan het zo niet zien maar, vindt het wel raar dat mijn eerste spullen van GG zo doorzichtig waren bijna helemaal wit en die ik nu hebt zijn echt donker geel.

Greetzzz

Je mag eerst even de linkjes naar je foto's fixen bro.

Ik zie het.

Ze zien er op zich beide wel ok uit eigenlijk. Kleurverschil kan per batch voorkomen. 't Valt nu even op omdat je naw 2 verschillende batches naast elkaar zet waar je normaal je gear vaak uit dezelfde batch hebt.

beste jos1982,

ik heb zojuist gezien dat ik een gele kaart heb ontvangen voor mijn post 'I rest my case'. (mijn eerste in 2 jaar membership :D)
Een nadere toelichting dan maar:

Ik ben geen gebruiker en ben ook zeker niet per definitie tegen AS en in sommige gevallen zelfs een voorstander. Maar mensen met een fysiek als de jouwe (inc me), hoewel niet ongetraind, hebben imo niks te zoeken in de AS.De geruchten die in de sportscholen rondgaan doen imo vaak anders vermoeden.

Geen gele kaart die me gaat weerhouden om mijn eerlijke, niet persoonlijk gerichte mening te verkondigen. Ik beledig niemand, hetgeen ik wel ontvang in dit topic. Ik nuanceer en leg uit wat ik bedoel. Gezeik over mn haar is heel erg kinderachtig en vertelt mij al genoeg over de poster.
Puntje bij paaltje klopt het dat het offtopic was wat ik postte, maar ik denk dat ik nu genoeg redenen heb gegeven in deze en mijn andere posts. Onlangs is er ook nog een topic geweest over wat te doen bij mensen die nog niet aan AS toe zijn.

Ik kan je geen verklaring geven voor het kleur probleem, al lijkt het me logischerwijs een gevolgd van verkleuring van het oplosmiddel door bijv een lange tijd van bewaring (maw het product is oud), zoals ik al zei: al in de 'fake sectie' gekeken, of gezocht op 'verkleuring' oid?
Dat ik je geen verklaring kan geven vind ik wat zuur, aangezien ik wel kritiek heb geuit. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom.

beste jos1982,

ik heb zojuist gezien dat ik een gele kaart heb ontvangen voor mijn post 'I rest my case'. (mijn eerste in 2 jaar membership :D)

Ik ben geen gebruiker en ben ook zeker niet per definitie tegen AS en in sommige gevallen zelfs een voorstander. Maar mensen met een fysiek als de jouwe (inc me), hoewel niet ongetraind, hebben imo niks te zoeken in de AS.De geruchten die in de sportscholen rondgaan doen imo vaak anders vermoeden.

Geen gele kaart die me gaat weerhouden om mijn eerlijke, niet persoonlijk gerichte mening te verkondigen. Ik beledig niemand, hetgeen ik wel ontvang in dit topic. Ik nuanceer en leg uit wat ik bedoel. Gezeik over mn haar is heel erg kinderachtig en vertelt mij al genoeg over de poster.
Puntje bij paaltje klopt het dat het offtopic was wat ik postte, maar ik denk dat ik nu genoeg redenen heb gegeven in deze en mijn andere posts. Onlangs is er ook nog een topic geweest over wat te doen bij mensen die nog niet aan AS toe zijn.

Ik kan je geen verklaring geven voor het kleur probleem, al lijkt het me logischerwijs een gevolgd van verkleuring van het oplosmiddel door bijv een lange tijd van bewaring (maw het product is oud), zoals ik al zei: al in de 'fake sectie' gekeken, of gezocht op 'verkleuring' oid?
Dat ik je geen verklaring kan geven vind ik wat zuur, aangezien ik wel kritiek heb geuit. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom.

Toch nog doorgaan? Maken we er rood van, ook goed. :thumbup:

/edit:
Naja, laat ook maar, je post verder normaal. Maar als een modje zegt kappen met offtopic gaan, geldt dat ook voor jou. ;)

Laatst bewerkt:
@ TS:
en nu op naar de juiste secties op het board, leer over anatomie (heupflexoren, hamstrings, rotator cuffs, 'planes of movement'), fysiologie (energiesystemen, werking van sarcomeren, vertering van voeding)periodisatie, oefeningen, prehab/rehab etc etc.

Aan die (kennis)injecties ga je écht wat hebben!

@ MrJ
point was already taken :D

k zal weer een braaf jongske zijn hoor :D

-Sluiting van de vials kan verschillen.
-Kleurverschil is mogelijk en vrij normaal. (maar moet wel enigzins geel van kleur zijn)
-Rubber kan zowel grijs/zwart als rood zijn.

Bovenstaande dingen zijn iig dingen die mij bekend zijn.

heb er ook al sterk aan de twijfelt da de kwaliteit van GG alltijd even goed is , precies 1 potje super en het ander dan weer pak minder qua kwaliteit en inhoud

Hoi. Ontopic allemaal weer. Niet zeuren over het feit of de TS wel of niet aan AAS toe is.

let op, het gezag van MrJ. ff een opsomming van de offtopic posts na zijn opmerking;

1.

Hahaaaa jij kan het wel vertellen ik zit nu op de 85 kilo. ik zal een fototjeeee voor je posten voor mijn kuur :P Oja ga even langs de kapper ;)

foto 1 [Link niet meer beschikbaar]

Maar even on topic nee ik heb nog niet iets gevonden waar ik het op kan zoeken of het echt of nep is.

Msar mensen kunnen we niet gewoon even on topic blijven Thanks

2.

3.

Haha man, je hebt daar echt een monsterbasis.

4.

nog een waarschuwing want het was nog niet duidelijk genoeg;

En 2x geel voor de mensen die deze eerdere post niet begrepen.

en gewoon verder gaan;

5.

beste jos1982,

6.

@ TS:
en nu op naar de juiste secties op het board, leer over anatomie (heupflexoren, hamstrings, rotator cuffs, 'planes of movement'), fysiologie (energiesystemen, werking van sarcomeren, vertering van voeding)periodisatie, oefeningen, prehab/rehab etc etc.

Aan die (kennis)injecties ga je écht wat hebben!

@ MrJ
point was already taken :D

k zal weer een braaf jongske zijn hoor :D

:roflol: bij deze nomineer ik dit topic als Offtopic-topic van de maand

ben zelf niet zo thuis in het brouwen van aas maar wat ik er van begreep is dat de kleur te maken heeft met het verhitte van de roids ivm oplossen werkzame stof. als dit langer of heter gebeurt zal kleur logischer wijs donkerder uitpakken.

vials verschillen kan komen door dat oude op waren en nieuwe weer net iets ander geleverd worden,het is tenslotte geen multinational als organon die constant de zelfde suplier heeft.

voor stickers zal het zelfde gelden als vials.

tenminste dat lijken mij logische verklaringen maar wat ik zei ik ben slechts een (groot)verbruiker geen expert om dat gebied. :D

-rodge

PS: ik ze hier op het board met slechtere fysieken gezien die al ik weet niet hoeveel tren en hgh en ik weet niet wat allemaal erin geknald hebben. zal geen namen noemen :D

Kleur verschil kan vanalles zijn, zou me daar niet druk om maken.

die gast uit jouw link is 1,56m (wat dus een verschil van 14 cm oplevert met de door jou geopperde 1,70m) en mijn comment in die topic staat ook al.

Maar goed, als de TS een dergelijke foto kan posten biedt ik direct mn verontschuldigingen aan. Acht de kans dat ik de loterij win wel groter...

de schrijfsT en de tijd van het jaar, nee, ik heb d'r niet zoveel viducie in...

Fiducie. :D

Jonko,

[Off-Topic]
Hoe ben je erop gekomen om er ^^ achter te zetten? En hoe komt het dat het dan wel werkt?
[off-topic]

Terug
Naar boven