Fitness Seller

Zilvervliesrijst als lunch of avondeten?

FitnessPaul

JULLIE HELD
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
29
Hallo allen,

Ik ben nu voor mezelf een schema aan het maken die ik volgende week ofzo ff ga posten voor meer hulp, maar ik wou nu alvast weten bij welke maaltijd ik zilvervliesrijst erbij kan gooien. Ik eet het nu nog niet zoveel maar als ik het eet dan gooi ik er stukjes ananas bij en eet ongeveer 150gram zilvervliesrijst. Maar nu is mijn vraag dus of je dit het beste bij de luch kan pakken( 4 uur voor KT) of het beste als avoneten (1uur na training). Alvast bedankt voor jullie reactie

PS blangrijkste doel is vetverliezen maar daarbij ook wat spiermassa winnen

Gegroet

Pff, maakt niet uit bij welke maaltijd je het eet, ikzelf eet 2x per dag zilvervlies rijst (2x 100gram).
Ik neem het in de ochtend (2e maaltijd) en na de training (19:00).

Maar je moet zelf even kijken wanneer jij het liefste de rijst wilt eten, ik zou er alleen wel een 200gram kip of ander vlees bij eten ipv ananas..

Succes!

Ik neem het zowel als lunch en als avondeten. smiddags met vette vis/tonijn savonds met kip/mager vlees.

heerlijk, tussendoor nog een havermout maaltijd en dan is de dag/maag weer gevuld.

Ik zou niet anders meer willen.

• Topic Starter Topic Starter
Pff, maakt niet uit bij welke maaltijd je het eet, ikzelf eet 2x per dag zilvervlies rijst (2x 100gram).
Ik neem het in de ochtend (2e maaltijd) en na de training (19:00).

Maar je moet zelf even kijken wanneer jij het liefste de rijst wilt eten, ik zou er alleen wel een 200gram kip of ander vlees bij eten ipv ananas..

Succes!

OHh ik d8 juist dat een beetje ananas juist goed was:)
bedankt voor de reply's heren

in de cut nooit koolhydraten savonds gebruiken, vind ik

ik eet 6x per dag silvervlies rijst.. in totaal neem ik nu 230gram a day

OHh ik d8 juist dat een beetje ananas juist goed was:)
bedankt voor de reply's heren

Je kan best ananas eten, maar niet naast je rijst (rijst is al KH, net als ananas), je moet juist eiwitten naast je rijst (KH) zetten.
Dus gewoon een stuk vlees (kip/biefstuk) naar keuze, bij je rijst eten!

in de cut nooit koolhydraten savonds gebruiken, vind ik

Ja, klinkt heel logisch, maar de meeste mensen trainen in de avond!
En na het trainen, is rijst een van de betere vormen van carbs imo, welke nodig zijn voor herstel.

Ik eet ook elke dag zilvervlies rijst.
Meestal om 12 uur smiddags met een stuk kip/zalm en 200gram roerbakgroente.

Je kan best ananas eten, maar niet naast je rijst (rijst is al KH, net als ananas), je moet juist eiwitten naast je rijst (KH) zetten.
Dus gewoon een stuk vlees (kip/biefstuk) naar keuze, bij je rijst eten!

Ja ik eet er ook nog gewoon BIJ, alleen ik gooi 1 schijfje ananas brokjes door me zilvervliesrijst(zon bakje van 150gram die in magnatron moet) omdat ik het anders veelste droog vind. IK moet alleen nog ff kieken wat handig is om er nog bij te eten, want een biefstuk zie ik mezelf niet echt klaarmaken in me lunch:)

Ja ik eet er ook nog gewoon BIJ, alleen ik gooi 1 schijfje ananas brokjes door me zilvervliesrijst(zon bakje van 150gram die in magnatron moet) omdat ik het anders veelste droog vind. IK moet alleen nog ff kieken wat handig is om er nog bij te eten, want een biefstuk zie ik mezelf niet echt klaarmaken in me lunch:)

Nee, je kan alles in de avond al klaar maken!

Als ik bv ga werken van 07:00 / 15:00, dan maak ik, de 3 maaltijden die ik moet nemen onder werktijd, alvast in de avond ervoor klaar en plaats deze in de koeling.
Ik kan ook niet koken op het werk he.. :P

Ja, klinkt heel logisch, maar de meeste mensen trainen in de avond!
En na het trainen, is rijst een van de betere vormen van carbs imo, welke nodig zijn voor herstel.

Okee, maar je gaat wel als een speer met vet verbranden als je na de middag geen koolhydraten meer eet (behalve een klein beetje in de groenten).

En wegen jullie het nou droog of na het koken??? droog toch?
Of hebben jullie het nu over rijstwafels?? (ook zilvervlies)

wedstrijd voorbereiding 4weeks out.. normaal neem ik ook p maaltijd 75gram.. en ik eet me silvervliesrijst altijd koud

Maar wat doen jullie dan door de rijst? of nemen jullie het gewoon helemaal droog?:)

Terug
Naar boven