XXL Nutrition

Zink pillen

Yordi

Novice
Waardering
0
Hallo,

Vanmiddag heb ik een potje met zink pillen aangeschaft omdat ik striemen begin te krijgen (binnenkant bovenbenen en voorkant schouder). Ik heb dit potje bij de DA gekocht en vraag me af of het uit maakt waar ik het voortaan aanschaf.

Er zit verder ook calcium, magnesium, vitamine D en ijzer in.

Op het potje wordt aangeraden 3 pillen per dag in te nemen voor het slapen gaan. Is dit ook de beste manier om het in te nemen?

En vraag me ook af of het verstandig is dit continu te gebruiken of dat ik af en toe pauzes moet nemen?

Wat raden jullie me aan? Verder zit ik momenteel op 72 kilo bij 1.89m (4 maanden bezig nu) mocht dit wat uitmaken met de dosering

Greetz ;)

Laatst bewerkt:
ik zou vooral meer gaan eten... je bent nogal licht.

Voor de rest zullen die pillen je echt niet tegen groeistriemen gaan helpen.. Zover ik weet zijn er geen dingen die het echt kunnen voorkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Las op verschillende sites (waaronder ook hier) dat een verhoogde zink inname wel iets daartegen zou helpen. Verder is het ook goed voor botten en gewrichten staat op dat potje dus het kan sowieso geen kwaad

En dat ik zo licht ben is juist ook de reden dat ik ben begonnen met trainen. Ben inmiddels al 14 kilo zwaarder geworden want woog 58 (ja echt waar) toen ik begon

teveel zink is slecht voor je. Daarnaast helpt het echt niet om straie tegen te gaan.

slik het voor het trainnen en voor het slapen (omdat ik dr dieper door slaap)
Zink zorgt voor een beter rekbaarheid van je huid heb ik me laten vertellen. Ik zelf heb gewoon huismerk tuinen.

succes

Terug
Naar boven