fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja, 10kg spiermassa in 6 maanden is meer dan natuurlijk mogelijk. Een echte beginner zou max. 6-8kg kunnen winnen in die tijd. En voetballers doen al aan krachttraining dus hij was geen absolute beginner. Maar de vraag is of er bewijs is voor die cijfers. Ik vraag me af of de rechter er in mee zal gaan omdat er geen direct bewijs is. Zou wel terecht zijn als de rechter accepteert dat wat Zlatan heeft klaargespeeld niet mogelijk is zonder PEDs en dat je daarom erover mag speculeren of hij gebruikt heeft.
Verschillende voetballers zijn op nadrolone betrapt. Frank de Boer, Edgar Davids en nog wat meer bekende.ik geloof wel dat dit op een natuurlijke wijze is gebeurt. Zlatan kwam toen weg bij ajax en ajax heeft in het verleden nooit een krachthonk gehad. Daarvoor deed niemand bijna aan krachttraining dus waarschijnlijk is zlatan aan het trainen geslagen.
zou je als voetballer zijnde wel voordeel hebben aan doping? je PCT en de belachelijke hoeveelheden cardio in je nakuur moeten toch alle behaalde resultaten te niet doen?
Verschillende voetballers zijn op nadrolone betrapt. Frank de Boer, Edgar Davids en nog wat meer bekende.
ja dat waren ook voorbeelden waar ik op kwam maar hoe zit het met herstel van die sporters? daar ben ik wel benieuwd naar
Na uitgebreid onderzoek concludeerde een Italiaanse rechter dat spelers van Juventus tussen 1994 en 1998 inderdaad regelmatig verboden middelen hebben gebruikt. Hij kon echter niet aantonen voor welke wedstrijden dat was gebeurd. Juventus mocht zich daardoor winnaar van de Champions League blijven noemen.
Het nummer 1 smoesje voor gebruikersHij heeft daar ook genoeg dopingcontroles ondergaan, want Juventus lag altijd onder het vergrootglas.
controles ain't tellin' shitZeiden ze toch, hij is gewoon jaloers of een mislukkeling!!11Ik vraag me af wat die arts er aan heeft om dit te verzinnen? Ben geneigd het te geloven.
"Misschien is de arts een mislukte atleet, of is hij gewoon jaloers.
@mat kan jij ons meer vertellen over deze zgn inspuitingen?Die inspuitingen waarmee ze vaak spelen, dat is toch ook geen zuivere koffie?