- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Ik werd het zat om elke keer een half uur te wachten, terwijl ik een dvd'tje brandde met 2x, dus ik heb besloten een nieuwe aan te schaffen. Heb net op pc-platform.nl een NEC DVD R/RW AD-5170-A (ivoor)aangeschaft.
Kenmerken:
- IDE
- DVD-R brandsnelheid: 18x
- DVD+R brandsnelheid: 18x
- DVD-R DL brandsnelheid: 8x
Ik heb echt geen flauw idee of ik een goede aankoop heb gedaan ,maar aangezien het branden 10x zo snel gaat vond ik het wel best. Weten jullie toevallig of het wat is?
Ik denk trouwens dat jullie binnenkort ook weer een topic van me kunnen verwachten met de titel: "Hoe bouw ik een dvd-brander in", want daar ben ik ook nogal onervaren in. Ik wilde eigenlijk gewoon kijken hoe de oude erin zat en die vervangen door de nieuwe
Kenmerken:
- IDE
- DVD-R brandsnelheid: 18x
- DVD+R brandsnelheid: 18x
- DVD-R DL brandsnelheid: 8x
Ik heb echt geen flauw idee of ik een goede aankoop heb gedaan ,maar aangezien het branden 10x zo snel gaat vond ik het wel best. Weten jullie toevallig of het wat is?
Ik denk trouwens dat jullie binnenkort ook weer een topic van me kunnen verwachten met de titel: "Hoe bouw ik een dvd-brander in", want daar ben ik ook nogal onervaren in. Ik wilde eigenlijk gewoon kijken hoe de oude erin zat en die vervangen door de nieuwe