Fitness Seller

zomer/contest cycle

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

Ik train nu al +/- 10jaar en heb al vele kuurtjes achter de rug maar wil toch graag jullie mening horen over mijn volgend kuurtje.
Heb al zowel tren ace, tren enth en methyl tren gebruikt maar zou nu graag eens parabolan gebruiken. 12weken para lijkt mij iets te lang vandaar de keuze om na 8weken over te schakelen op MT de laatste 4weken voor mijn contest.
Evt. wil ik misschien nog eens HGH gebruiken aan 5 a 6iu ed voor minstens 12-16weken als ik goeie shizzle (hygetropin of somatropin) kan vinden + dan na 6weken starten met T3 op&afbouwen e3d van 25mcg-100mcg-25mcg ivm de contest.

1-6w sust 250mg eod
1-8w parabolan 114mg eod (= 1.5ml)
1-12w primo 400ml e4d

6-8/8-12w test p 150mg eod/100mg ed (6-8w eod vanwege para tot week8)
6-8/8-12w mast p 150mg eod/100mg ed (6-8w eod vanwege para tot week8)
8-12w methyl tren inject 4mg ed
8-12w winstrol inject 50mg ed of anavar tabs 80mg ed

Nakuur met arofixen (20mg nolva&20mg aromasin) of power PCT (20mg nolvadex,50mg clomid&5mg aromasin) + HMG.

Tips zijn altijd welkom, vooral ivm de nakuur. Wat geniet jullie voorkeur arofixen of power PCT? En graag jullie mening over het gebruik (duur/dosering) van HMG.

Methyl tren is toch ook 17aa? Zo ja dan zou ik dat zeker niet combineren met winny of var, vanwege de belasting van je lever.

De inject versie van MT (die 5mg zijn niks) is zeer goed spul en 4mg is dan al behóórlijk!
Daar zou ik zeker geen andere 17aa naast zetten.

Ik denk ook niet dat winny of anavar veel toevoegen daaraan.

Waarom die weken sust eod als je daar gewoon prop voor kan zetten? Dan kan je ook gewoon een mooi ratio test:tren als 2:3 of 1:2 vasthouden zodat je veel minder last krijgt van sides.

Als je voor winstrol/anavar gaat zou ik die twee gewoon tegelijk nemen, de invloed op leverwaardes is van beide vrij miniem.
De laatste tijd zie ik mensen steeds vaker nolva-only PCT doen, dus dat is waar ik voor zou gaan. Ik ken alleen weinig andere boards waar het gebruik van AI in PCT zo wijdverbreid is, ik ben daar ook niet echt een voorstander van.

Nolva en/of Clomid verhogen je estradiol en SHBG, zodat je minder vrij testosteron in je bloed hebt, waardoor je hypofyse dus gaat beginnen met afgifte van LH/FSH en testosteron productie op gang brengt. Als je dan stopt met je SERM verlaagt je SHBG en is je vrije testosteron én je totale testosteron op een normaal niveau.

Een AI verhoogt je vrije testosteron kunstmatig, maar niet je totale testosteron, dus je LH/FSH productie wordt geremd door de AI. Als je dan stopt met je SERM en AI, verlaagt je vrije testosteron dus omdat je totale testosteron nog laag is, en duurt het dus langer voordat je goed hersteld bent.

PS: Dit gaat er wel van uit dat je een AI tijdens je kuur hebt gebruikt, omdat je anders een veel hogere hoeveelheid aromatase enzymen in je lichaam hebt rondzwerven in de PCT.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven