Fitness Seller

zomer cutt kuurtje

goudberg

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,

Graag even jullie mening op het ondergaande:

week 1 tm 10: testP 150mg (1,5ml) EOD
week 1 tm 10: trenA 150mg (1,5ml) EOD (dit product heeft 100mg/ml ipv. 75mg/ml)
week 1 tm 10: winstrol depot 100mg (1ml) EOD
week 1 tm 10: winstrol tabs 30mg ED

week 5 tm 10: hcg 2000iu EW
week 11 tm 13: hcg 5000iu EW
week 11 tm 13: clomid 75mg ED

* indien nodig 1ml arimidex ED tijdens de kuur.

Graag zou ik hierop jullie mening en/of verbeteringen en/of kritiek willen horen.

Thnxs,
GB

2000 iu EW is een zware overkill, en 5000 iu EW in je PCT is ronduit dom. Tenminste als je ooit nog van plan was kids te krijgen. En zelfs als je dat niet was of al kids hebt loop je ook kans op fijne testiculaire bloedingen. Max 500 iu 2x per week.

75 mg Clomid is nog geen 20 gram Nolvadex, pak gewoon 3 weken Arofixen naast een mild HCG protocol.

Edit;
Nadat ik las dat je van plan was 10 weken winstrol inject + orals wou doen. Kerel dat moet je niet doen. Als je zo DHT fan bent pak je toch lekker 10 weken primo op 400 mg week ernaast.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
aan lean...

Dus je zou van week 5 tm 13 hcg zetten met een doseringen van 500iu 2 x per week..?

En winny tabs en depot allebij weglaten en in plaats daarvan 400mg primo zetten..?

idd wat lean zegt 1000iu hcg p/w meeeer dan genoeg, wat je ook kan doen is mast prop ernaast

Ja, je kunt eventueel wel voor winstrol kiezen maar dan voor max 6 weken, en zeker geen combinatie van 100 mg inject EOD en 30 mg tabs ED. Een optie zou zijn om het zo'n 6 weken op 40/50 mg ED te gebruiken.

Ik zou persoonlijk gaan voor 3 á 400 mg primo naast je test/tren stack. Heerlijk om te cutten, denk dat het meer toegevoegde waarde heeft dan de winstrol.

Edit;

Over dat HCG protocol, ik zou gaan voor Week 5-13 voor 250 iu 2x per week. Momenteel werkt deze aanpak erg goed voor me.

Laatst bewerkt:
dat word me een beetje te veel van het goeie. aangezien ik nog nooit primo heb gebruikt ben ik best nieuwsgierig naar de werking hiervan. Ok..... dus:

150mg trenA + 150mg testP + 100mg Primo EOD

zo beter..?

Primo enanthaat, 1x per week 3 a 4 ml zetten, wat is het probleem bro?

Of combineer 2x per week één inject met een extra 2 ml primo.

Laatst bewerkt:
ziet er lekker uit.
kijken wat de andere dbb zeggen

ok, gaan we zo doen... 2 x per week 2ml. primo erbij en alle winny's weglaten.

hcg van week 5 tm 13 op 2 x per week 500iu

arofixen ga ik ook even kopen en laat de clomid weg.......

Awwwrity, succes!

tnxs voor het advies, nu kan kan ik met een gerust hart aan de gang.

gr.

Hcg ook stoppen voordat je in je pct gaat. Oestrogeen vorming ervan kan je herstel belemmeren.

Zou gewoon je winny erin houden. Je moet alleen maar langer wachten met je pct als je naar Lean luistert. Dosering hcg is persoonsgebonden. Ik gebruik zelf ook 750iu eod cq 2250 per week. op 250iu doet het geen drol. zou gewoon aanraden even te kijken hoe het gaat op 500iu wx per week. Denk overigens ook niet dat als je met ace werkt je pas in week 5 kunt beginnen met hcg...

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

ps. heb je winny op oliebasis?

Ja, je kunt eventueel wel voor winstrol kiezen maar dan voor max 6 weken, en zeker geen combinatie van 100 mg inject EOD en 30 mg tabs ED. Een optie zou zijn om het zo'n 6 weken op 40/50 mg ED te gebruiken.

Ik zou persoonlijk gaan voor 3 á 400 mg primo naast je test/tren stack. Heerlijk om te cutten, denk dat het meer toegevoegde waarde heeft dan de winstrol.

Edit;

Over dat HCG protocol, ik zou gaan voor Week 5-13 voor 250 iu 2x per week. Momenteel werkt deze aanpak erg goed voor me.

Hey bro kun je zeggen waarom geen combi winstrol 30mg ED en 100 mg test prop EOD?
Ik ga dit doen:
8 weken test prop 100mg eod
5 weken winstrol 50ed tabs

Ik zou een beetje oppassen met het experimenteren met doseringen HCG;

Thus, after the initial HCG induced surge in testosterone is over, if you have used enough to downregulate your LH-receptors and increase estrogen too much, then more steroidogenic cholesterol is available. This is telling me that less is being converted to testosterone. In fact, rodent models suggest that if you take a dose large enough to cause a sharp increase of plasma testosterone, you will actually desensitize your Leydig cells to your next shot, and will possibly not experience any rise in testosterone from the second dose at all, or may only experience a very slight one at best (17.). Since this is due to LH-Receptor downregulation, and that occurs in human models too, it is pretty fair to assume that if your first dose of HCG is too large, your second won’t be very effective. Unfortunately, this lack of an increase in testosterone doesn’t necessarily mean that the HCG may be unable to increase circulating levels of Estrogen (18) And remember that increase in Estrogen will (most likely) cause your body ultimately to produce less testosterone. Low LH post-cycle is not the primary cause of slow recovery, because LH generally rises to levels above baseline after a cycle much sooner than testosterone production does. This is probably because the pituitary is working very hard to get your atrophied Leydig cells to start producing testosterone again. HCG should also bring back testicular volume; I feel the need to mention this because it’s important to me and I suspect most men as well.
It would also appear that HCG works very well when it’s used on men who have low levels of LH to begin with (as you would be after a cycle), as many studies on pre-pubertal boys and Hypogonadotropic Hypogonadal men would suggest (19)

Zelfs met een aromatase inhibitor raad ik je het niet aan om hoger dan 500 iu per 4 dagen te gaan. En wat persoonsgebonden doseringen betreft, die zijn dus persoonsgebonden.

En er is winnie op oliebasis.

Laatst bewerkt:
Zo.. even terug van weggeweest en alles even doorgelezen...

Als ik van ieders mening wat bij elkaar neem kom ik op het volgende uit:

week 1 tm 5: winstrol tabs 50mg ED

week 3 tm 11: hcg 2 x 500iu EW
week 11 tm 13: arofixen ED

Hierbij laat ik de winstrol-injects weg, het bovenstaande is genoeg voor, angezien ik HG Winstrol tabs heb liggen, deze slaan in als een bom.

** Nog even aan BREDA,
Ik heb die HG-spaanse winstrol liggen, maar deze weglaten.

Zo.. even terug van weggeweest en alles even doorgelezen...

Als ik van ieders mening wat bij elkaar neem kom ik op het volgende uit:

week 1 tm 5: winstrol tabs 50mg ED

week 3 tm 11: hcg 2 x 500iu EW
week 11 tm 13: arofixen ED

Hierbij laat ik de winstrol-injects weg, het bovenstaande is genoeg voor, angezien ik HG Winstrol tabs heb liggen, deze slaan in als een bom.

** Nog even aan BREDA,
Ik heb die HG-spaanse winstrol liggen, maar deze weglaten.

Je kan eventueel ook Mastp toevoegen. Kan gwn samen met de test en tren.
Eerste weken dan winny oral.
T3 zou ik ook toevoegen. Eventueel 25mcg,50mcg.
Dit voor de onderdrukking van tren op je schildklier.

Suc6

Je kan eventueel ook Mastp toevoegen. Kan gwn samen met de test en tren.
Eerste weken dan winny oral.
T3 zou ik ook toevoegen. Eventueel 25mcg,50mcg.
Dit voor de onderdrukking van tren op je schildklier.

Suc6

Ik was vergeten die 400mg primo (2 x week) erbij te schrijven. dus word dat niet wat te veel van het goede met OOK NOG die mastP erbij..?

Terug
Naar boven