AndroidHealthClinic

Zomer Schema !!!

Abslover

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Heb een nieuw schema gemaakt voor de zomervakantie , Tips zijn altijd welkom over wat ik zou kunnen veranderen van wat er te veel of te weinig inzit ...? En ja sommige spiergroepen train ik thuis omdat ik het goede materiaal er voor heb en ik meer tijd heb om andere spiergroepen te trainen in de fitness ... GOEDE RAAD ALTIJD WELKOM !! :D
Maandag
Borst – Fitness
Buik – Thuis

Dinsdag

Benen – Fitness
Triceps – Fitness

Woensdag

Rug – Fitness
Biceps – Thuis

Donderdag

Buik – Thuis

Vrijdag

Borst – Fitness
Biceps – Thuis

Zaterdag

Buik – Thuis

Zondag

Schouders – Fitness
Biceps – Thuis

noem je dit een schema? Staat niks vermeld over de oefeningen, sets, repranges, of jouw trainingservaring en stats.

daarnaast heb je amper rust en train je je buik 3x in de week: r*tard schema.

Back to the drawing board en maak een nieuw redelijk schema... dan kan er gericht tips op gegeven worden. Zo is het 3x niks

• Topic Starter Topic Starter
ja maar de oef zelf bn ik nog over aan het denke , ben nog niet zeker maar de volgorde het was de vraag of deze goed was en 3 keer buik wat is er daar mis mee , er zijn veel bodybuilders die hun abs 2 of 3 keer per week trainen ...

vind je jezelf al een bodybuilder dan? Gezien je stats ga ik ervan uit dat je nog een beginner bemt.
Om te groeien hoef je niet alles 2-3keer in de week te trainen. Als beginner ben je het beste af met een fullbody schema of een hele simpele standaard 3-4dagen split

Om nog maar niets te zeggen over je 3x week biceps. En wat is het excuus 'thuis trainen zodat er meer tijd in de fitness is', als je op 1 dag een groep thuis doet en dezelfde dag een andere groep in de fitness :roflol:

Lees de stickies, maak een fullbody schema en post deze. Dit lijkt helemaal nergens op

Terug
Naar boven