Fitness Seller

zomercutter 400 tren e 125 mg teste

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Mijn voorstel voor een harde ripped zomer ,zoder vocht en gyno

10 weken 400 tren e
12 weken 125 test e

Waarom zo laag iin de test? enkel voor mijn libido zo min mogelijk aromatisatie
Wil de tren het werk laten doen en minimale kas met gyno
Eventueel nog wat proviron laten meelopen maar ben iik nog niet uit..

Wat denken jullie?

Ik zou gewoon 250 test e doen.
Wil je provi gebruiken, 25 mg per 250 test e.

Mijn voorstel voor een harde ripped zomer ,zoder vocht en gyno

10 weken 400 tren e
12 weken 125 test e

Waarom zo laag iin de test? enkel voor mijn libido zo min mogelijk aromatisatie
Wil de tren het werk laten doen en minimale kas met gyno
Eventueel nog wat proviron laten meelopen maar ben iik nog niet uit..

Wat denken jullie?

Prima e5d te zetten, lijkt me provi overbodig, word vaak pas vanaf 500mg test gebruikt. wil je dat gezeur van e5d niet dan zou ik 1ml cyp nemen ipv E

• Topic Starter Topic Starter
off enkel tren met proviron zonder test?
doel is lean gean mass

Wat een onzin allemaal. Met tren ernaast heeft test geen toegevoegde waarde. Met 125mg heb je meer dan genoeg om alles draaiend te houden de rest is gewoon verspilling.

Wat een onzin allemaal. Met tren ernaast heeft test geen toegevoegde waarde. Met 125mg heb je meer dan genoeg om alles draaiend te houden de rest is gewoon verspilling.

ben ik het wel mee eens, Test E 125mg E5D is genoeg voor erbij. Tren is vele male krachtiger dan test, het verhogen van de test werkt alleen maar extra bijwerkingen in de hand, en dat zijn geen fijne bijwerkingen van tren..

ben ik het wel mee eens, Test E 125mg E5D is genoeg voor erbij. Tren is vele male krachtiger dan test, het verhogen van de test werkt alleen maar extra bijwerkingen in de hand, en dat zijn geen fijne bijwerkingen van tren..

Dus het maakt niet uit of je 125 of 500 test zet? Qua gains????

Nee maakt geen fl**ker uit. Ik ben zelfs van mening dat je alleen jezelf in de weg zit als je meer test gaat zetten. Tren doet in zo'n cycle al het werk. De enige reden waarom je er test naast zou willen zetten is zodat je in ieder geval nog testosteron in je lichaam hebt zitten want dat heeft meer functies dan alleen spieropbouw.

Om nog maar de theoretische kant op de gaan; Testosteron is de maatstaaf wat betreft de anabole:androgene score. In het geval van Tesosteron is dat 100:100. Trenbolone scoort 500:500 - trek zelf je conclusies.

Nee maakt geen fl**ker uit. Ik ben zelfs van mening dat je alleen jezelf in de weg zit als je meer test gaat zetten. Tren doet in zo'n cycle al het werk. De enige reden waarom je er test naast zou willen zetten is zodat je in ieder geval nog testosteron in je lichaam hebt zitten want dat heeft meer functies dan alleen spieropbouw.

Om nog maar de theoretische kant op de gaan; Testosteron is de maatstaaf wat betreft de anabole:androgene score. In het geval van Tesosteron is dat 100:100. Trenbolone scoort 500:500 - trek zelf je conclusies.

Helemaal juist gezegd GPRO.

Low test high tren is THE way to go

Terug
Naar boven