AndroidHealthClinic

zomerkuur

wiebenik

Novice
Waardering
0
Ik ben van plan voor de zomer nog kuurtje te doen om iets massiever en vooral droger uiterlijk te krijgen. Ik had daarvoor dit in gedachten maar twijfel of ik mijn vetpercentage genoeg naar beneden ga halen met dit dus daarvoor jullie mening.
Misschien heeft iemand al dezelfde kuur gedaan en kan mss zijn resultaten posten.

week 1-10 200mg deca
week 1-5 500 mg sustanon (bevat sneller werkende esters voor een snellere start)
week 6-10 500mg test enanthate
week 1-8 200 mg tren enathate
Verder nakuur 30mg ed nolvadex en om de vijf dagen inject hcg 2500iu.

Laat reacties maar komen

Ik vind het een rare combo die sust op 1-5 en dan enanth op 6-10. De sust bevat ook lange esters, dus deze zullen maar goed beginnen werken op week 3 en dan begin je week 6 met enkel enanthaat. Zou je niet beter bv dit doen;

week 1-4 100 mg test-prop EOD
week 1-10 500 mg test enanth pw
week 1-8 200 mg tren pw
week 12-15 (16) 30 mg nolvadex

De HCG zet je dan vanaf week 4 elke week. Dus de HCG niet in de PCT.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht om die sust te nemen zodat de test vroeger inkickt en dan zonder de frontload maar jouw kuur is ook een optie. Ik zou dan toch de test prop op 75mg eod nemen en de eerste drie weken misschien. Heb ook gezien dat jij de deca achterwege zou laten. Wat is daar de reden van en wat betekent pct?

De deca had ik niet gezien, maar omdat de tren toch ook een nor19 is, zou je de deca toch misschien kunnen achterwege laten en de tren optrekken tot 400 mg per week. post cycle therapy -> nakuur. Tenzij de Tren en Deca synergetisch werken -> elkaar versterken.

Ik ben zelf niet echt een voorstander van deca, omdat je lichaam er veel vocht van gaat vasthouden. Maar ieder zijn meugt uiteraard.

test e van week 1 heeft een paar weken nodig eer dat het goed begind te werken
deca samen met trenbolone raden de meeste niet aan
heb het zelf nog niet gedaan, mischien dat ik het in een volgend kuurtje is ga proberen:D

suc6 nog

Ik ben van plan voor de zomer nog kuurtje te doen om iets massiever en vooral droger uiterlijk te krijgen. Ik had daarvoor dit in gedachten maar twijfel of ik mijn vetpercentage genoeg naar beneden ga halen met dit dus daarvoor jullie mening.
Misschien heeft iemand al dezelfde kuur gedaan en kan mss zijn resultaten posten.

week 1-10 200mg deca
week 1-5 500 mg sustanon (bevat sneller werkende esters voor een snellere start)
week 6-10 500mg test enanthate
week 1-8 200 mg trenbolone enathate
Verder nakuur 30mg ed nolvadex en om de vijf dagen inject hcg 2500iu.

Laat reacties maar komen

Voor de zomer zou ik idd het volgende doen:

week 1-10 Sus 500mg
week 1-9 Tren E 400mg

En je nakuur met Nolvadex!!!

Met de sus heb je het voordeel idd al van de prop dus hoef je geen kickstart of frontload te nemen. Maar hoeveelste kuur is dit eigenlijk en wat zijn je stats? HCG alleen gebruiken als het echt nodig...

Ik persoonlijk zou ook de Deca eruit halen omdat je hier veel vocht en vet mee aanzet!!!

week 1-10 Sus 500mg
week 1-9 trenbolone E 400mg

Met de sus heb je het voordeel idd al van de prop dus hoef je geen kickstart of frontload te nemen. Maar hoeveelste kuur is dit eigenlijk en wat zijn je stats? HCG alleen gebruiken als het echt nodig...

Ik persoonlijk zou ook de Deca eruit halen omdat je hier veel vocht en vet mee aanzet!!![/QUOTE]

Dit viel bij mij reuze mee, wat betreft vocht en vet. Natuurlijk moet je wel rekening houden je voeding.
En deca wordt ook wel eens gebruikt in een cutkuur. TIs en blijft een goede eiwitspaarder.

Mijn stats zijn 79kg Bf11%. 1m74. Ik train 5 jaar.

Moet zeggen dat mijn benen echt zo goed of geen gewicht hebben, vandaar ik niet zo veel weeg en kom van ver, 57kg...

Mijn benen mag ik niet echt trainen door blijvende ontsteking. Doe wel soms lichte oefening of op fiets maar mag niet squatten of dergelijke.

Mijn kuurverleden, is derde kuur waarvan eerste echt doordacht.

Al es test eq gedaan en keer dboll only.

Deca voor eiwit opname en is naar het schijnt mooie toevoeging maar eventuele veranderingen zijn niet uitgesloten maar liefst met goeie achtergrond informatie.

Vraag mij af of de dosis trenbolone wel hoog genoeg is voor droge massa...

Ik persoonlijk zou ook de Deca eruit halen omdat je hier veel vocht en vet mee aanzet!!!

Ik hoor dit wel vaker hier maar heb dat zelf nooit zo ervaren.

Waar komt dat vocht en vet aanzetting vandaan -> Oestrogeen
Wat zet sneller om in oestrogeen -> Testosteron

week 1-10 Sus 500mg

Ik persoonlijk zou ook de Deca eruit halen omdat je hier veel vocht en vet mee aanzet!!![/QUOTE]

Dit viel bij mij reuze mee, wat betreft vocht en vet. Natuurlijk moet je wel rekening houden je voeding.
En deca wordt ook wel eens gebruikt in een cutkuur. TIs en blijft een goede eiwitspaarder.

Ik heb deca altijd genomen in een bulkkuur en houdt echt vreselijk veel vocht vast en mijn vetpercentage schiet omhoog. Maar dit kan idd anders liggen in een cuttingscycle waar je heel schoon eet. Ik persoonlijk heb erg veel last van waterretentie. En de keuze voor mij zou makkleijk zijn om te kiezen tussen Trenb en Deca van de zomer...

ik neem nooit deca pfff plofkop veroorzaker numero uno bij jacky en voor de rest is wat jp gezegd heeft een lekker kuurtje dus gewoon zo doen en succes.

Ok bedankt voor reacties, ik zal er nog even over denken en opzoeken en laat jullie wel weten wat het wordt

Na nog wat overleg zal het waarschijnlijk volgende kuur worden.

wk 1-10 deca 200mg (eiwitspaarder)
wk 1-10 test 500mg
wk 1-8 tren 200mg
wk 1-10 mast e 2ml (weet nog niet zeker of dit 200mg of 400mg is in totaal)

Dit zodat ik tijdens volledige kuur misschien iets minder massa zal hebben maar zeker droger en harder zal worden en ik bijna al de gewonnen massa zal houden.
Zouden jullie die mast samen met tren laten eindigen of samen met test?

Hmm, dan zet je dus 1,3 gram perweek.. Voor iemand van 79 kilo.... Beetje overdone lijkt me. Doe 500 test en 200 tren, is echt wel prima voor je.

Vind iedereen dit beetje overdreven?

wk 1-10 deca 200mg (eiwitspaarder)
wk 1-10 test 500mg
wk 1-8 trenbolone 250mg
wk 1-8 mast e 250mg

alle as sparen eiwitten dus.....
verder is de tren en mast en deca te laag!

week 1-10 Sus 500mg

Precies:thumbup:
fl**ker de deca eruit en gooi de tren omhoog.

Nja, veel verschillende meningen maken de keuzes natuurlijk niet gemakkelijker.

De ene zegt te zwaar, de andere zegt niet genoeg. De 1 vind deca mooie basis bij elke kuur, ook cut en de andere zegt fl**ker eruit...

Terug
Naar boven