XXL Nutrition

zomerkuur

Gezien je doel kun je beter tren gebruiken dan deca.

Tren zorgt voor betere kwaliteitsmassa en heeft ook het beste vetverbrandende effect van alle roids.

test is een basis compound, deca niet.
tren is androgeen en anabool, zet ernaast een dht en je bent klaar.
het is allemaal zo eenvoudig

test als basis, tren voor zowel gainen als cutten en voor de cut een dht-middel. evt clen en t3 en klaar is kees

tren wel, heb geen zin om het te gaan onderbouwen met allerlei shit, ben vandaag erg lui :yawn:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor reactie

Clen is ook even in mijn gedachten opgekomen i.p.v. die mast maar ben nogal bang voor eventuele bevingen omdat dit niet echt past in mijn nieuwe leidinggevende functie opt werk namelijk teambegeleider.

Hoe zou clen eruit zien in de kuur dan en t3? Kan je toch een hoge vetverbranding hebben zonder hele hoge temp of bevingen?

Zou dan tren 400mg wk 1-8
en test ena 500mg w1-10 nemen.

lui of niet zeker van je zaak ouwe?

Trenbolone is also a highly androgenic hormone, when compared with testosterone, which has an androgenic ratio of 100; trenbolone’s androgenic ratio is an astonishing 500. Highly androgenic steroids are appreciated for the effects they have on strength as well as changing the estrogen/androgen ratio, thus reducing water and under the skin. As if the report on trenbolone was not good enough, it gets better; Trenbolone is extraordinarily good as a fat loss agent. One reason for this is its powerful effect on nutrient partitioning (9). It is a little known fact is that androgen receptors are found in fat cells as well as muscle cells(10), androgens act directly on the A.R in fat cells to affect fat burning.(11) the stronger the androgen binds to the A.R, the higher the lipolytic (fat burning) effect on adipose tissue (fat)(11). Since some steroids even increase the numbers of A.R in muscle and fat (11, 12) this fat loss effect would be amplified with the concurrent use of other compounds, such as testosterone.

Thanks voor reactie

clenbuterol is ook even in mijn gedachten opgekomen i.p.v. die mast maar ben nogal bang voor eventuele bevingen omdat dit niet echt past in mijn nieuwe leidinggevende functie opt werk namelijk teambegeleider.

Hoe zou clenbuterol eruit zien in de kuur dan en t3? Kan je toch een hoge vetverbranding hebben zonder hele hoge temp of bevingen?

Zou dan trenbolone 400mg wk 1-8
en test ena 500mg w1-10 nemen.

je moet ook wel ff zelf je huiswerk doen, tientallen posts over t3 en clen staan op t board.
je voorbeeldfunctie staat kuren niet in de weg?
wat dacht je dan van tren/zweet en voorbeeld geven? mss nog eens goed overdenken gabber:D

• Topic Starter Topic Starter
Trenbolone niet zoveel last van in feite. Zeker niet van het beven maar is niet te vermijden zeker bij clenbuterol?

Kan vest aandoen dus zien lichaam niet echt veranderen maar beven is toch teken van stress of andere minder goeie symptonen. Zweten kan idereen doen, zeker als de zomer op komst is...

Clen en t3 weet ik wel wat info van maar niet echt in mijn cycle.

tren ga je niet van beven nee.....duh!
clen en shaking horen eenmaal bij elkaar

Terug
Naar boven